Tato diplomová práce se zabývá propagační aktivitou a komunikací s veřejností Dopravní společnosti Zlín ? Otrokovice s.r.o. Jejím cílem je zhodnotit současné propagační aktivity a na základě analýzy navrhnout propagační projekt společnosti.
Diplomová práce má 3 části ? teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Tvoří ji literární zdroje, které se zabývají marketingovou komu-nikací. V analytické části jsem uvedla současnou marketingovou komunikaci a SWOT ana-lýzu komunikačních aktivit. V projektové části jsem navrhla propagační kampaň, která je podrobena nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with promotional activity and communications with the public in Trans-portation company Zlín - Otrokovice s.r.o. Its goal is to evaluate the current promotional activities and by analyzing propose promotional project of company.
The thesis is divided into three parts ? theoretical, analytical and project part. The theoreti-cal part is basis to solving work. It consists of a literary sources that deal with marketing communications. In the analytical part is analysis the current marketing communication and SWOT analysis of communication activities. In the project part is proposed a promotional campaign, which is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, public relations, osobní prodej, marketing služeb, reklama, event marketing.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, public relations, personal selling, marketing services, advertising, event marketing.
Rozsah průvodní práce
91 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá propagační aktivitou a komunikací s veřejností Dopravní společnosti Zlín ? Otrokovice s.r.o. Jejím cílem je zhodnotit současné propagační aktivity a na základě analýzy navrhnout propagační projekt společnosti.
Diplomová práce má 3 části ? teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Tvoří ji literární zdroje, které se zabývají marketingovou komu-nikací. V analytické části jsem uvedla současnou marketingovou komunikaci a SWOT ana-lýzu komunikačních aktivit. V projektové části jsem navrhla propagační kampaň, která je podrobena nákladové, rizikové a časové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with promotional activity and communications with the public in Trans-portation company Zlín - Otrokovice s.r.o. Its goal is to evaluate the current promotional activities and by analyzing propose promotional project of company.
The thesis is divided into three parts ? theoretical, analytical and project part. The theoreti-cal part is basis to solving work. It consists of a literary sources that deal with marketing communications. In the analytical part is analysis the current marketing communication and SWOT analysis of communication activities. In the project part is proposed a promotional campaign, which is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, public relations, osobní prodej, marketing služeb, reklama, event marketing.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications, public relations, personal selling, marketing services, advertising, event marketing.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou marketingové komunikace a její dílčí částí propagací.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace a propagačních aktivit v DSZO, s.r.o.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace a propagačních aktivit v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou marketingové komunikace a její dílčí částí propagací.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace a propagačních aktivit v DSZO, s.r.o.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace a propagačních aktivit v dané společnosti.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
ŠARADÍN, Pavel a Bohumil ŘEZNÍČEK. Marketing v dopravě. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 197 s. ISBN 80-247-0051-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
ŠARADÍN, Pavel a Bohumil ŘEZNÍČEK. Marketing v dopravě. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 197 s. ISBN 80-247-0051-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
- Dovedete posoudit přednosti a nedostatky řešené problematiky v DSZO s dopravními podniky ve městech, u nichž uvádíte příklady propagačních aktivit (Brno, Olomouc, Pardubice, Ostrava)?- zodpovězeno zcela
-Jaké propagační aktivity navržené ve Vaší diplomové práci DSZO využije?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Dle statistik DSZO počty cestujících MHD každoročně klesají. Analyzujte nejdůležitější faktory tohoto poklesu a navrhněte možná řešení, jak oslovit potenciální cestující s ohledem na finanční hledisko.- zodpovězeno zcela
-V návrzích na možné komunikační aktivity zmiňujete nový fenomén doby - sociální sítě. Popište výhody a možná rizika této komunikace.- zodpovězeno zcela
-Dotace majitelů společnosti pokrývají v současné době cca 40% nákladů na provoz MHD. Z jakých dalších aktivit je provoz MHD financován? Dá se Vámi navrhovaných propagačních aktivit využít nejen ke zlepšení image firmy ale i ke zvýšení zisku (resp. snížení ztráty) společnosti?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-prof. Němeček:Proč nenavrhnete majitelům zdražení jízdného?- zodpovězeno částečně
-doc. Kozák: Není pokles cestujících MHD způsoben tím, že MHD zdražilo?- zodpovězeno částečně
-dr. Dobeš- Kdo vytváří propagačn matiriály a proč jste do nákladů nezahrnula náklady na jejich výrobu?- zodpovězeno zcela
-doc. Kozák-Máte několik chyb v analýze SWOT, některé části vnější analýzy patří do vnitřní- jaké jsou faktory "příležitosti" ve SWOT analýze?- nezodpovězeno
-doc. Kozák- Jaký je rozdíl mezi reklamní a propagační činností?- zodpovězeno částečně