Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, konkrétně projektem ve společnosti Podravka ? Lagris a. s. Cílem práce je po zhodnocení teoretických vý-chodisek marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingových komunikační aktivity podniku a následně zjistit pomocí kvantitativního dotazníkového průzkumu, jaké nové příchutě sirupů ESSENCE by zákazníci na trhu uvítali. Na základě zjištěných skutečností a poznatků získaných z jednotlivých analýz je navržen marketingový komunikační plán, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Navržený projekt je poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communication in Podravka ? Lagris a. s. company. It aims at evaluating the theoretical starting points of marketing communication and at analy-zing the nowadays marketing communication activities of the company. Consequently a quantitative questionnaire survey has been made to find out what flavour of Essence syrup would the customers like to see on the market. The data collected from the analyses serve as a basis for the created marketing communication plan. After establishing the project, its temporal analysis, cost analysis and risk analysis have been made.
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, konkrétně projektem ve společnosti Podravka ? Lagris a. s. Cílem práce je po zhodnocení teoretických vý-chodisek marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingových komunikační aktivity podniku a následně zjistit pomocí kvantitativního dotazníkového průzkumu, jaké nové příchutě sirupů ESSENCE by zákazníci na trhu uvítali. Na základě zjištěných skutečností a poznatků získaných z jednotlivých analýz je navržen marketingový komunikační plán, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Navržený projekt je poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with marketing communication in Podravka ? Lagris a. s. company. It aims at evaluating the theoretical starting points of marketing communication and at analy-zing the nowadays marketing communication activities of the company. Consequently a quantitative questionnaire survey has been made to find out what flavour of Essence syrup would the customers like to see on the market. The data collected from the analyses serve as a basis for the created marketing communication plan. After establishing the project, its temporal analysis, cost analysis and risk analysis have been made.
Prostudujte dostupné informační zdroje vztahující se k problematice marketingové komunikace a zpracujte teoretické poznatky pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Podravka - Lagris a. s.
Vypracujte projekt marketingové komunikace ve firmě Podravka - Lagris a. s.
Navrhněte projekt pro zlepšení v oblasti marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a. s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné informační zdroje vztahující se k problematice marketingové komunikace a zpracujte teoretické poznatky pro praktickou část.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Podravka - Lagris a. s.
Vypracujte projekt marketingové komunikace ve firmě Podravka - Lagris a. s.
Navrhněte projekt pro zlepšení v oblasti marketingové komunikace ve společnosti Podravka - Lagris a. s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DAHLÉN, M., LANGE, F. and SMITH, T. Marketing communications: a brand narrative approach. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2010, 584 s. ISBN 978-0-470-31992-5.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3 rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P. et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
DAHLÉN, M., LANGE, F. and SMITH, T. Marketing communications: a brand narrative approach. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2010, 584 s. ISBN 978-0-470-31992-5.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3 rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, P. et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, J. a JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Michal Pilík, Ph.D., vedoucí DP, 37
Proč jste do práce nezahrnula nové marketingové komunikační trendy a firmě je nedoporučila při realizaci projektu? Které z těchto trendů by byly využitelné pro Vámi analyzovaný sortiment firmy Lagris? Zodpovězeno zcela
Ing. Brigita Olivová, MSc., oponent DP, 49
Myslíte si, že by společnost Podravka ? Lagris a.s. měla rozšířit věkové rozpětí své cílové skupiny? Zodpovězeno zcela
Společnost Podravka-Lagris a.s. je významným a zkušeným hráčem na trhu v oblasti rýží, luštěnin a kořenících směsí. Myslíte si, že tyto obchodní zkušenosti a vybudované distribuční kanály jí v uvedení nové značky Essence na trh mohou, dle Vašeho názoru, pomoci?A jak?
Doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.
Proč si myslíte, že by společnost Soda Stream chtěla spolupracovat v oblasti marketingu se společností Lagris, když sama nabízí velkou škálu svých sirupů? Zodpovězeno částečně
Doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Výzkumná otázka ? ?Předpokládá se, že většina respondentů bude mít zájem hlavně o meloun, brusinku, papay a litchi?? Vysvětlete. Zodpovězeno částečně