Bakalářská práce "Grafický design v pohostinství" pojednává o historickém vývoji tohoto oboru až do současnosti. Praktická část řeší jednotný vizuální styl motorestu.
Anotace v angličtině
Bachelor work "Graphic design in restaurant services" states about the historical line of this industry until today. Practical part deals with the united visual style of a roadhouse.
Klíčová slova
Pohostinství, zájezdní hostince, motoresty, restaurační zařízení, grafický design, jednotný vizuální styl, propagace, reklama
Bakalářská práce "Grafický design v pohostinství" pojednává o historickém vývoji tohoto oboru až do současnosti. Praktická část řeší jednotný vizuální styl motorestu.
Anotace v angličtině
Bachelor work "Graphic design in restaurant services" states about the historical line of this industry until today. Practical part deals with the united visual style of a roadhouse.
Klíčová slova
Pohostinství, zájezdní hostince, motoresty, restaurační zařízení, grafický design, jednotný vizuální styl, propagace, reklama
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické
podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 15/2010)
ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 ks výtisků elektronické
podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější
grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Grafický design v pohostinstvi, historie, současnost, budoucnost.
2. Praktická část:
Vizuální styl motorestu, design manual, propagační prostředky.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10
kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití
v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor
RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF.
Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení,
login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i
v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické
podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 15/2010)
ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 ks výtisků elektronické
podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější
grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Grafický design v pohostinstvi, historie, současnost, budoucnost.
2. Praktická část:
Vizuální styl motorestu, design manual, propagační prostředky.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10
kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití
v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor
RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF.
Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení,
login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i
v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
HERRIOTT, Luke. 1000 restaurací, kaváren a barů: od značky po logo a vše
ostatní, co patří k tématu. Praha: Slovart, 2007, 320 s. ISBN 978-80-7209-942-9.
Veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU,
webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura
po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
HERRIOTT, Luke. 1000 restaurací, kaváren a barů: od značky po logo a vše
ostatní, co patří k tématu. Praha: Slovart, 2007, 320 s. ISBN 978-80-7209-942-9.
Veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU,
webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura
po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Projekt teoretické a praktické části komise po rozpravě hodnotila s výhradami estetického hlediska. Student vysvětlil svůj záměr, komise akceptovala.