Práce se zaobírá uvedením nové značky Vasco da Gama na český trh.
První část je teoretického charakteru a vymezuje základní pojmy, které se týkají dané problematiky. Zabývá se významem značky pro spotřebitele i pro firmy a zejména procesem marketingového řízení značky ve fázi uvedení na trh.
V další části je provedena analýza současné situace, ve které je zpracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, primární průzkum trhu a celková SWOT analýza značky. Následuje projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This work deals with the launching of a new brand Vasco da Gama into the Czech market.
The first part is theoretical, and defines the basic concepts that relate to the issues in the area. It deals with the importance of brands for consumers and for businesses, and in particular the process of marketing brand management in the stage of launch.
Then part is an analysis of the current situation in which it is processed PEST analysis, Porter's five forces model, primary market research and SWOT analysis of the overall brand. The following is a project launching of Vasco da Gama brand into the Czech market, which is subject to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Značka, uvedení značky na trh, marketingové řízení značky, časová analýza, nákladová analýza a riziková analýza.
Práce se zaobírá uvedením nové značky Vasco da Gama na český trh.
První část je teoretického charakteru a vymezuje základní pojmy, které se týkají dané problematiky. Zabývá se významem značky pro spotřebitele i pro firmy a zejména procesem marketingového řízení značky ve fázi uvedení na trh.
V další části je provedena analýza současné situace, ve které je zpracována PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, primární průzkum trhu a celková SWOT analýza značky. Následuje projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This work deals with the launching of a new brand Vasco da Gama into the Czech market.
The first part is theoretical, and defines the basic concepts that relate to the issues in the area. It deals with the importance of brands for consumers and for businesses, and in particular the process of marketing brand management in the stage of launch.
Then part is an analysis of the current situation in which it is processed PEST analysis, Porter's five forces model, primary market research and SWOT analysis of the overall brand. The following is a project launching of Vasco da Gama brand into the Czech market, which is subject to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Značka, uvedení značky na trh, marketingové řízení značky, časová analýza, nákladová analýza a riziková analýza.
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se značky, značkové politiky a uvedení značky na trh.
II. Praktická část
Analyzujte výchozí podmínky pro uvedení značky Vasco da Gama na český trh.
Navrhněte projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se značky, značkové politiky a uvedení značky na trh.
II. Praktická část
Analyzujte výchozí podmínky pro uvedení značky Vasco da Gama na český trh.
Navrhněte projekt uvedení značky Vasco da Gama na český trh.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AAKER, David Allen. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
FISK, Peter. Staňte se marketingovým géniem. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 348 s. ISBN 80-251-1319-1.
HANZELKOVÁ, Alena et al. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 167 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David Allen. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
FISK, Peter. Staňte se marketingovým géniem. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 348 s. ISBN 80-251-1319-1.
HANZELKOVÁ, Alena et al. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 167 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Pavla Staňková, Ph.D., vedoucí DP, 53
1)Projednala jste již závěry Vaší diplomové práce ve firmě Hamé, s.r.o.? Jaké stanovisko měla organizace k Vámi navrhovaným sloganům? Který slogan se Vám osobně líbí nejvíce a proč? Zodpovězeno zcela
2)Efektivnost ochutnávek se zvyšuje propojením s ostatními nástroji podpory prodeje. Neuvažovala jste například o propojení ochutnávek s nějakou soutěží o zájezd nebo jinou formou podpory prodeje?Zodpovězeno zcela
Ing. Jana Vydrová, oponent DP, 56
1) Který z uvedených nástrojů komunikačního mixu považujete za nejvíce efektivní při uvedení značky Vasco da Gama na trh a proč? Zodpovězeno zcela
2)Jaký je Váš osobní přístup k trvanlivým produktům? Zajímáte se o původ těchto produktů? Zodpovězeno zcela
Doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc.
Proč si myslíte, že firma zvolila časopisy jako marketingový nástroj? Zodpovězeno zcela
Doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.
Proč jste vybrala právě tyto tiskoviny? Zodpovězeno zcela
Uvažovala jste využít jako marketingový nástroj akce typu Prgaue Food Festival apod.? Zodpovězeno zcela
Doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Kde se tyto produkty budou vyrábět? Zodpovězeno zcela