Diplomová práce se zabývá využitím event marketingu ve městech a obcích. V první části se zaměřuje na teoretické poznatky o marketingové komunikaci a následně do ní začlením pohledy na event marketing, na jeho cíle, zásady, definice, strategie a dělení.
Praktická část analyzuje event marketingové aktivity města Ústí nad Orlicí. Následně využívá analýzy vnitřního a vnějšího prostředí města na zjištění klíčových faktorů pro realizaci nových eventů. Na základě analýz a dotazníkového šetření realizuji netradiční událost ve městě Ústí nad Orlicí. Závěrečná část obsahuje návrhy postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit ve městech a obcích.
Anotace v angličtině
This thesis discusses the usage of event marketing in cities and municipalities. The first part focuses on theoretical findings related to marketing communication. Further on event marketing viewpoints and perspectives, goals, principles, definitions, strategy and division are implemented.
The practical part analyses event marketing activities of the city of Ústí nad Orlicí. Later on analysis of inner and outer environment of the city is used in order to find out key factors important for new event execution. Based on the analysis and questionnaire research, I execute a very nontraditional event in Ústí nad Orlicí. The closing part contains suggestions for planning, execution and evaluation of event marketing activities in cities and municipalities.
Klíčová slova
event, event marketing, komunikační mix, marketing měst a obcí, integrovaný event marketing, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, communication mix, marketing of cities and municipalities, integrated event marketing, marketing communication.
Rozsah průvodní práce
99 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá využitím event marketingu ve městech a obcích. V první části se zaměřuje na teoretické poznatky o marketingové komunikaci a následně do ní začlením pohledy na event marketing, na jeho cíle, zásady, definice, strategie a dělení.
Praktická část analyzuje event marketingové aktivity města Ústí nad Orlicí. Následně využívá analýzy vnitřního a vnějšího prostředí města na zjištění klíčových faktorů pro realizaci nových eventů. Na základě analýz a dotazníkového šetření realizuji netradiční událost ve městě Ústí nad Orlicí. Závěrečná část obsahuje návrhy postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit ve městech a obcích.
Anotace v angličtině
This thesis discusses the usage of event marketing in cities and municipalities. The first part focuses on theoretical findings related to marketing communication. Further on event marketing viewpoints and perspectives, goals, principles, definitions, strategy and division are implemented.
The practical part analyses event marketing activities of the city of Ústí nad Orlicí. Later on analysis of inner and outer environment of the city is used in order to find out key factors important for new event execution. Based on the analysis and questionnaire research, I execute a very nontraditional event in Ústí nad Orlicí. The closing part contains suggestions for planning, execution and evaluation of event marketing activities in cities and municipalities.
Klíčová slova
event, event marketing, komunikační mix, marketing měst a obcí, integrovaný event marketing, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
event, event marketing, communication mix, marketing of cities and municipalities, integrated event marketing, marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujete teoretické poznatky týkající se event marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte jednotlivé akce event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí.
Zvolte kritéria pro již realizované akce event marketingu a proveďte jejich srovnání.
Identifikujte problémové oblasti spojené s realizací event marketingu.
Navrhněte a realizujte ideový koncept eventu ve městě Ústí nad Orlicí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujete teoretické poznatky týkající se event marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte jednotlivé akce event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí.
Zvolte kritéria pro již realizované akce event marketingu a proveďte jejich srovnání.
Identifikujte problémové oblasti spojené s realizací event marketingu.
Navrhněte a realizujte ideový koncept eventu ve městě Ústí nad Orlicí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. and BAACK, D. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. 5th ed. England: Pearson Education, c2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
LATTENBERG, V. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Praha: Computer press, 2010, 264 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
TOMEK, G. a VÁVROVÁ, V. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Seznam doporučené literatury
CLOW, K. and BAACK, D. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. 5th ed. England: Pearson Education, c2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
LATTENBERG, V. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Praha: Computer press, 2010, 264 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
TOMEK, G. a VÁVROVÁ, V. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 s. ISBN 978-80-7431-042-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí
-V občanském sdružení Rozhoupej město v dnešní době pracujete. Jak Vás práce na diplomové práci obohatila pro Vaši další pracovní kariéru? Jaký osobní užitek Vám kromě úspěšně uspořádaného eventu přinesla tato zkušenost?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent
-Byla diplomová práce zpracovávána před realizací akce "Snow Volleyball", nebo až po ní?- zodpovězeno zcela
-Jako návrh řešení rizika v případě nedostatku sněhu uvádíte přivezení technického sněhu z okolních sjezdovek. Máte představu, kolik by jej bylo potřeba a jak nákladné by to bylo? Kde byste získaly prostředky?- zodpovězeno zcela
-Jaká byste dala doporučení městu a sdružením v něm působícím pro pořádání dalších akcí podobného typu?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
-doc. Kozák- Co je to metodologie?- zodpovězeno částečně
-doc. Kozák- Jak probíhal havajský styl Vašeho eventu?- zodpovězeno zcela
- Mgr. Piska- Z výzkumu jste zjistila, že obyvatelé nevyužívají internet, tak proč využití internetu doporučujete?- zodpovězeno zcela