Zachovávanie spomienok pomocou vône,ktoré sú uložené do šperkov. Inšpirácia detskou logikou (Morská Panda).
Anotace v angličtině
Remembers like perfumes.These perfumes are in jewelries. Inspiration children logic (Sea Panda).
Klíčová slova
parfém, vôňa, morská panda, šperk, spomienky
Klíčová slova v angličtině
parfume, smell, sea panda, jewelry, remembers
Rozsah průvodní práce
56 s. (36 881 znakov)
Jazyk
SK
Anotace
Zachovávanie spomienok pomocou vône,ktoré sú uložené do šperkov. Inšpirácia detskou logikou (Morská Panda).
Anotace v angličtině
Remembers like perfumes.These perfumes are in jewelries. Inspiration children logic (Sea Panda).
Klíčová slova
parfém, vôňa, morská panda, šperk, spomienky
Klíčová slova v angličtině
parfume, smell, sea panda, jewelry, remembers
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, grafické a prostorové studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty
v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do
Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině a
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, grafické a prostorové studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty
v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do
Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině a
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
CABEJŠEK, Milan. Zušlechťování skla. Praha: L+P, 2004. ISBN 80-239-4265-4.
VONDRUŠKA, Vlastimil. Sklářství. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2002.
ISBN 80-247-0261-4.
HLAVÁČ, Jan. Základy technologie silikátů. 2. vyd. Praha: Státní nakladatelství
technické literatury, 1988. ISBN 04-816-88.
MILLER, Judith, Frankie LEIBE a Mark HILL. Sklo 20.století. 1. vyd. Bratislava:
Noxi, 2005. ISBN 80-89179-21-5.
MANGUEL, Alberto. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se dívame na umění?
1. vyd. Brno: Host, 2008. ISBN 978-80-7294-274-9.
Umění 20. století: malířství, skulptury a objekty, nová média, fotografie.
Ingo F. Walter. Blanka Pscheidtová, Jindřich Schwippel. Praha: Slovart, 2004.
ISBN 80-7209-521-8
Seznam doporučené literatury
CABEJŠEK, Milan. Zušlechťování skla. Praha: L+P, 2004. ISBN 80-239-4265-4.
VONDRUŠKA, Vlastimil. Sklářství. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2002.
ISBN 80-247-0261-4.
HLAVÁČ, Jan. Základy technologie silikátů. 2. vyd. Praha: Státní nakladatelství
technické literatury, 1988. ISBN 04-816-88.
MILLER, Judith, Frankie LEIBE a Mark HILL. Sklo 20.století. 1. vyd. Bratislava:
Noxi, 2005. ISBN 80-89179-21-5.
MANGUEL, Alberto. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se dívame na umění?
1. vyd. Brno: Host, 2008. ISBN 978-80-7294-274-9.
Umění 20. století: malířství, skulptury a objekty, nová média, fotografie.
Ingo F. Walter. Blanka Pscheidtová, Jindřich Schwippel. Praha: Slovart, 2004.
ISBN 80-7209-521-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ivana Zuskinová plynule hovořila o všech aspektech její práce. Popsala rozčlenění její koncepce a odpověděla na otázku Patrika Illa, zda je možné některé části práce vynechat a vystavit je v jiném složení. Po celou dobu prezentace svědomitě vysvětlila všechna úskalí koncepce.