Diplomová práce se zabývá vytvářením konceptu multimediální galerie ve formě univerzální a víceúčelové platformy využívající moderních technologií k důstojnému, záživnému a interaktivnímu prezentování multimediálních i klasických uměleckých děl jak ve fyzických výstavních prostorech, tak ve virtuálním prostředí internetu. V teoretické části jsou pokryta témata týkající se muzeí umění a galerií, vizuálního stylu a technologie. V praktické části je popsán samotný návrh a částečná realizace na základě vytvořeného konceptu.
Anotace v angličtině
This master?s thesis deals with the idea of multimedia gallery in form of universal and versatile platform using modern technology to show digital and traditional art in dignified and interactive way in the physical space and the virtual one as well. Theoretical part of this thesis covers important knowledge about museums and art galleries, visual style and technology. Second part is focused on turning the research into the development.
Klíčová slova
multimédia, koncept, muzeum umění, galerie, výstava, moderní technologie, interaktivita, vizuální styl, dynamická vizuální identita, značka, web design
Klíčová slova v angličtině
multimedia, concept, art museum, gallery, exhibition, modern technology, interactivity, visual style, dynamic visual identity, logo, web design
Rozsah průvodní práce
63 s. (95 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vytvářením konceptu multimediální galerie ve formě univerzální a víceúčelové platformy využívající moderních technologií k důstojnému, záživnému a interaktivnímu prezentování multimediálních i klasických uměleckých děl jak ve fyzických výstavních prostorech, tak ve virtuálním prostředí internetu. V teoretické části jsou pokryta témata týkající se muzeí umění a galerií, vizuálního stylu a technologie. V praktické části je popsán samotný návrh a částečná realizace na základě vytvořeného konceptu.
Anotace v angličtině
This master?s thesis deals with the idea of multimedia gallery in form of universal and versatile platform using modern technology to show digital and traditional art in dignified and interactive way in the physical space and the virtual one as well. Theoretical part of this thesis covers important knowledge about museums and art galleries, visual style and technology. Second part is focused on turning the research into the development.
Klíčová slova
multimédia, koncept, muzeum umění, galerie, výstava, moderní technologie, interaktivita, vizuální styl, dynamická vizuální identita, značka, web design
Klíčová slova v angličtině
multimedia, concept, art museum, gallery, exhibition, modern technology, interactivity, visual style, dynamic visual identity, logo, web design
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Prezentace projektů z oblasti vizuální komunikace v reálném a virtuálním prostoru.
2. Praktická část:
Návrh realizace projektu s využitím současných technologií.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Prezentace projektů z oblasti vizuální komunikace v reálném a virtuálním prostoru.
2. Praktická část:
Návrh realizace projektu s využitím současných technologií.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Výborně připravená obhajoba, dobře formulované argumenty, vystupování a jazyková úroveň vynikající. Argumenty v profesionální kvalitě.