- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Kresba v reklamě
Hlavní téma v angličtině
Drawing in Advertising
Název dle studenta
Kresba v reklamě
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
Historie, současné tendence a východiska užití kresby a skicování v reklamní činnosti, zejména grafické propagaci. Technologie a metodika současné propagační kresby a malby.
Práce si dává za úkol zmapovat užití kresby v reklamní činnosti z hlediska
historie. Dále se zabývá metodikou a technologickými postupy při vytváření reklamního produktu za užití kresby. Závěrem předkládá možná východiska do budoucnosti.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on a history of drawing and drafting in graphic design. It tries to explain methodology and technology used while creating an advertisement using drawing. It focuses on finding solutions for the future as a conclusion.
Práce si dává za úkol zmapovat užití kresby v reklamní činnosti z hlediska
historie. Dále se zabývá metodikou a technologickými postupy při vytváření reklamního produktu za užití kresby. Závěrem předkládá možná východiska do budoucnosti.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on a history of drawing and drafting in graphic design. It tries to explain methodology and technology used while creating an advertisement using drawing. It focuses on finding solutions for the future as a conclusion.
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Kresba v reklamě.
2. Praktická část:
Propagační kampaň pro uchazeče o studium na UTB.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Kresba v reklamě.
2. Praktická část:
Propagační kampaň pro uchazeče o studium na UTB.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průměrný výkon, malá přesvědčivost argumentů. Dobrý přístup k tématu, ale pouze uspokojivý výsledek.