Teoretická časť mojej práce kriticky vymedzuje dobu v ktorej žijeme, zaoberá sa jej znakmi, typológiou a symbolmy, ktoré užíva. Skúma jej jazyk a reč znakov, tým aké funkcie znaky vo vizuálnom jazyku zastávajú a ako vznikajú. Práca neponúka odpovede ale nastoluje témy, mýty vo vizuálnej komunikácii a snaží sa ich de(kon)štruovať.
Praktická časť je úzko spatá s teoretickú. Zaoberá sa myslením, tvorbou konceptu, témou designéra a jeho záujmom, ktoré vo výsledku tvoria jeho názor a pohľad, s ktorým ku tvorbe pristupuje.
Anotace v angličtině
The theoretical part of my work critically defines the time in which we live nowadays. It deals with the characters, typology and symbols. It examines the language and speech-character team what features characters in vizuálním zastávajú language and how to arise. This work does not offer answers but raises themes, myths in visual communication and trying to de(con)struct them.
The practical part is closely linked to theoretical. It deals with thinking, concept formation, themed designer and his interests, which in result made ??up his mind and sight, with which is connected to the creation.
Klíčová slova
Mýty a mytológia, dekonškruckia, deštrukcia, symboly a znaky, grafický design, typografia, semiotika, jazyk a reč
Klíčová slova v angličtině
Myths and mytologies, deconstruction, destruction, symbols and signs, graphic design, typography, semiotics, language and syntax
Rozsah průvodní práce
71 s. (89 682 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická časť mojej práce kriticky vymedzuje dobu v ktorej žijeme, zaoberá sa jej znakmi, typológiou a symbolmy, ktoré užíva. Skúma jej jazyk a reč znakov, tým aké funkcie znaky vo vizuálnom jazyku zastávajú a ako vznikajú. Práca neponúka odpovede ale nastoluje témy, mýty vo vizuálnej komunikácii a snaží sa ich de(kon)štruovať.
Praktická časť je úzko spatá s teoretickú. Zaoberá sa myslením, tvorbou konceptu, témou designéra a jeho záujmom, ktoré vo výsledku tvoria jeho názor a pohľad, s ktorým ku tvorbe pristupuje.
Anotace v angličtině
The theoretical part of my work critically defines the time in which we live nowadays. It deals with the characters, typology and symbols. It examines the language and speech-character team what features characters in vizuálním zastávajú language and how to arise. This work does not offer answers but raises themes, myths in visual communication and trying to de(con)struct them.
The practical part is closely linked to theoretical. It deals with thinking, concept formation, themed designer and his interests, which in result made ??up his mind and sight, with which is connected to the creation.
Klíčová slova
Mýty a mytológia, dekonškruckia, deštrukcia, symboly a znaky, grafický design, typografia, semiotika, jazyk a reč
Klíčová slova v angličtině
Myths and mytologies, deconstruction, destruction, symbols and signs, graphic design, typography, semiotics, language and syntax
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
mapuje históriu - svojou osobou iniciovaných projektov designérov (self initiated projects), ich vznik, témy
2. Praktická část:
sa zaoberá de(kon)štrukciou, ktorá sa stane súčasťóu tzv. kreatívneho procesu. De(kon)štrukcia, ktorá bude testovať to, čo naše videnie znesie a čo už nie, ktoré prvky sú podstatné a ktoré nie, práca sa venuje aj otázke estetiky a toho, čo nazývame"pekné" a čo nie.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
mapuje históriu - svojou osobou iniciovaných projektov designérov (self initiated projects), ich vznik, témy
2. Praktická část:
sa zaoberá de(kon)štrukciou, ktorá sa stane súčasťóu tzv. kreatívneho procesu. De(kon)štrukcia, ktorá bude testovať to, čo naše videnie znesie a čo už nie, ktoré prvky sú podstatné a ktoré nie, práca sa venuje aj otázke estetiky a toho, čo nazývame"pekné" a čo nie.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student projekt a teoretické teze snaživě, ale nepřesvědčivě obhájil. Komise vnímá motivaci, ale hodnotí práci jako sice dostačující, ale příliš segmentovanou.