Teoretická časť bakalárnej práce sa zaoberá vývojom automobilovej propagácie. Zaznamenáva vývoj a spôsob, ako automobilky propagovali svoje automobily, ich reklamnú kampaň, vytvarné a grafické stvárnenie. Zameriava sa na zahraničné dianie v danej oblasti, tak i na domácu spoločnosť Škoda Auto, ktorá je predmetom praktickej časti. Alternatív-nym, nie moc reklamným spôsobom sa snaží autorským vytvarným spracovaním predsta-viť osem plagátov automobilov značky Škoda od 60-tych rokov až do súčasnosti, ktoré pre spoločnosť Škoda boli niečim významné. Práca kladie za cieľ zachytiť hlavné vizuálné zdelenie tejto spoločnosti.
Anotace v angličtině
Theoretical part of bachelor thesis briefly describes the evolution of automotive promotion ? Capturing the process of specific car promotions, their advertising campaigns and used visual/graphical design and composition. From automobile industry as a whole, to the specific brand SKODA Auto, which is also a subject of practical part. Final part con-tains 8 posters of significant SKODA cars, chosen from the 1960 to the present day. Au-thor focused less on advertising and more on a global associations and meanings of these models in customer?s heads. Goal of this work is to capture the visual characteristics of this brand.
Klíčová slova
Škoda Auto, automobil, vozidlo, automobilová reklama
Klíčová slova v angličtině
Škoda Auto, automobile, car, automotive advertising
Rozsah průvodní práce
68 s. (78 799)
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická časť bakalárnej práce sa zaoberá vývojom automobilovej propagácie. Zaznamenáva vývoj a spôsob, ako automobilky propagovali svoje automobily, ich reklamnú kampaň, vytvarné a grafické stvárnenie. Zameriava sa na zahraničné dianie v danej oblasti, tak i na domácu spoločnosť Škoda Auto, ktorá je predmetom praktickej časti. Alternatív-nym, nie moc reklamným spôsobom sa snaží autorským vytvarným spracovaním predsta-viť osem plagátov automobilov značky Škoda od 60-tych rokov až do súčasnosti, ktoré pre spoločnosť Škoda boli niečim významné. Práca kladie za cieľ zachytiť hlavné vizuálné zdelenie tejto spoločnosti.
Anotace v angličtině
Theoretical part of bachelor thesis briefly describes the evolution of automotive promotion ? Capturing the process of specific car promotions, their advertising campaigns and used visual/graphical design and composition. From automobile industry as a whole, to the specific brand SKODA Auto, which is also a subject of practical part. Final part con-tains 8 posters of significant SKODA cars, chosen from the 1960 to the present day. Au-thor focused less on advertising and more on a global associations and meanings of these models in customer?s heads. Goal of this work is to capture the visual characteristics of this brand.
Klíčová slova
Škoda Auto, automobil, vozidlo, automobilová reklama
Klíčová slova v angličtině
Škoda Auto, automobile, car, automotive advertising
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Propagácia v automobilovom priemysle, história a súčastnoť propagacie automobilov u nás a vo svete, dokumentácia a kritická analýza propagačných materiálov s touto tématikou.
2. Praktická část:
Tvorba série plagátov na propagáciu značky Škoda auto, zamerané na generačný vývoj značky a jej vplyv na spoločnosť.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
Propagácia v automobilovom priemysle, história a súčastnoť propagacie automobilov u nás a vo svete, dokumentácia a kritická analýza propagačných materiálov s touto tématikou.
2. Praktická část:
Tvorba série plagátov na propagáciu značky Škoda auto, zamerané na generačný vývoj značky a jej vplyv na spoločnosť.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Motivace, způsob realizace a grafická koncepce projektu byla komisí posouzena. Komise akceptovala formu obhajoby a začlenila do hodnocení přesahy do strategie reklamy firmy Škoda. Dobrá práce.