1. Theoretical part: Documentation of the Preparation and Realization of the Bachelor's Thesis and Research
2. Practical part: Triangle - animated short
Title according to student
1. Teoretická část: Dokumentace přípravy, realizace bakalářské práce a rešerše
2. Praktická část: Trojúhelník - animovaný film - poloplast
Ve své bakalářské práci seznamuji diváka s cestou, po které jsem se dostala k animaci, analyzuji literární přípravu a přibližuji okolnosti při vzniku animovaného poloplastového filmu. Dále detailně popisuji výrobu, natáčení, ve kterém užívám přímo výňatky z natáčecího deníku, a postprodukci krátkometrážního audiovizuálního díla. Toto vzniklo ve spolupráci s Lenkou Zaydlarovou. Ráda bych upozornila na problémy, se kterými jsme se setkaly, na chyby, kterých jsme se dopustily, a do budoucna tak pomohla jiným animátorům se s nimi vypořádat, případně se jim vyhnout.
Annotation in English
In my bachelor work I introduce the viewer with a way I got to animation, analyze literary preparation and approaching circumstances when semi-plastic animation film was made. I describe making, shooting, I use a parts from filming diary, and postproduction of short audiovisual work. This was created in collaboration with Lenka Zaydlarova. I would like to point out the problems we encountered, the mistakes we have comitted and help a future animators to deal with them or avoid them.
Keywords
Poloplast, animace, bermudský trojúhelník
Keywords in English
Semiplastic, animation, bermuda triangle
Length of the covering note
65 s. (59 265 znaků)
Language
CZ
Annotation
Ve své bakalářské práci seznamuji diváka s cestou, po které jsem se dostala k animaci, analyzuji literární přípravu a přibližuji okolnosti při vzniku animovaného poloplastového filmu. Dále detailně popisuji výrobu, natáčení, ve kterém užívám přímo výňatky z natáčecího deníku, a postprodukci krátkometrážního audiovizuálního díla. Toto vzniklo ve spolupráci s Lenkou Zaydlarovou. Ráda bych upozornila na problémy, se kterými jsme se setkaly, na chyby, kterých jsme se dopustily, a do budoucna tak pomohla jiným animátorům se s nimi vypořádat, případně se jim vyhnout.
Annotation in English
In my bachelor work I introduce the viewer with a way I got to animation, analyze literary preparation and approaching circumstances when semi-plastic animation film was made. I describe making, shooting, I use a parts from filming diary, and postproduction of short audiovisual work. This was created in collaboration with Lenka Zaydlarova. I would like to point out the problems we encountered, the mistakes we have comitted and help a future animators to deal with them or avoid them.
Keywords
Poloplast, animace, bermudský trojúhelník
Keywords in English
Semiplastic, animation, bermuda triangle
Research Plan
1. teoretická část:
Rozsah práce a pokyny k vypracování: minimálně 15 normostran textu + přílohy, odevzdat
v elektronické podobě 1 ks na CD nosiči ve formátu PDF; 1 ks pevné vazby v tisknuté podobě
(barevně), 2 ks v kroužkové vazbě (čb). Vypracujte výtvarné návrhy, obrázkový a pracovní
technický scénář audiovizuálního díla jako přílohu teoretické části.
2. praktická část:
Film realizujte v minimální délce 2 min a 30 vt. Praktickou část práce odevzdejte:
1) 1x data na médiu CD-R nebo DVD, výstup ze střihového programu Premiere Pro 1.5: fileexport-movie-settings: general: Microsoft DV AVI, video: pixel aspect ratio, dle formátu obrazu
720x576 D1/DV PAL 4:3 (1.067) nebo720x576 D1/DV PAL 16:9 (1,422) 25fps anebo formát
HDV codec mpeg2, 1280x720 HDV 720p 16:9 (1,0) 25fps; audio: uncompressed, 48000 Hz
2) 1x formát DVD pro stolní DVD přehrávač
Součástí prezentace praktické části je výtvarný návrh plakátu formát 70x100 cm,
v digitální podobě PDF (příprava pro tisk: rozlišení: 300 dpi, režim: CMYK barva).
Pro přijetí práce je nutné odevzdat vyplněné formuláře pro OSA a NFA a licenční smlouva
k audiovizuálnímu dílu.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikací FMK. Formát pro bitmapové
podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Research Plan
1. teoretická část:
Rozsah práce a pokyny k vypracování: minimálně 15 normostran textu + přílohy, odevzdat
v elektronické podobě 1 ks na CD nosiči ve formátu PDF; 1 ks pevné vazby v tisknuté podobě
(barevně), 2 ks v kroužkové vazbě (čb). Vypracujte výtvarné návrhy, obrázkový a pracovní
technický scénář audiovizuálního díla jako přílohu teoretické části.
2. praktická část:
Film realizujte v minimální délce 2 min a 30 vt. Praktickou část práce odevzdejte:
1) 1x data na médiu CD-R nebo DVD, výstup ze střihového programu Premiere Pro 1.5: fileexport-movie-settings: general: Microsoft DV AVI, video: pixel aspect ratio, dle formátu obrazu
720x576 D1/DV PAL 4:3 (1.067) nebo720x576 D1/DV PAL 16:9 (1,422) 25fps anebo formát
HDV codec mpeg2, 1280x720 HDV 720p 16:9 (1,0) 25fps; audio: uncompressed, 48000 Hz
2) 1x formát DVD pro stolní DVD přehrávač
Součástí prezentace praktické části je výtvarný návrh plakátu formát 70x100 cm,
v digitální podobě PDF (příprava pro tisk: rozlišení: 300 dpi, režim: CMYK barva).
Pro přijetí práce je nutné odevzdat vyplněné formuláře pro OSA a NFA a licenční smlouva
k audiovizuálnímu dílu.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikací FMK. Formát pro bitmapové
podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Recommended resources
Minimum z dějin světové animace Dutka Edgar, AMU Praha 2004
Animation Now! Anima Mundi, editor: Wiedemann Julius, Taschen 2004
Timing for animation Whitaker Herold, Halas John, Focal Press
Recommended resources
Minimum z dějin světové animace Dutka Edgar, AMU Praha 2004
Animation Now! Anima Mundi, editor: Wiedemann Julius, Taschen 2004
Timing for animation Whitaker Herold, Halas John, Focal Press
Enclosed appendices
CD, DVD s filmem, plakát
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí teoretická: A - výborně
Oponent teoretická: D - uspokojivě
Vedoucí praktická: A - výborně
Oponent praktická: C - dobře
Práce studentky měly velmi dobrý ohlas u komise, na vznesené připomínky dokázala studentka předložit vlastní argumenty a práci si obhájit.