Práce se zabývá užitím zvířete a jeho významu v reklamě a následným vnímáním diváky. Snažím se posoudit využití zvířete a jeho stylu prezentace v reklamě
i po stránce technologické a to ve všech oblastech: hrané, 2D, 3D nebo CGI technologie
Anotace v angličtině
My dissertation work apply one's mind to use of animal and his importance in advertising and the subsequent perception of the audience. I try to explore the use of animal and his presentation style in advertising from the point of view of technology in all areas: fiction, 2D, 3D and CGI technology.
animal, advertising, nature, viewer, 2D, 3D, CGI, played by advertising, perception, symbolism, Vodafone, Aardman studio, studio Tamden, questionnaires, target audience
Rozsah průvodní práce
46s. (78 399)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá užitím zvířete a jeho významu v reklamě a následným vnímáním diváky. Snažím se posoudit využití zvířete a jeho stylu prezentace v reklamě
i po stránce technologické a to ve všech oblastech: hrané, 2D, 3D nebo CGI technologie
Anotace v angličtině
My dissertation work apply one's mind to use of animal and his importance in advertising and the subsequent perception of the audience. I try to explore the use of animal and his presentation style in advertising from the point of view of technology in all areas: fiction, 2D, 3D and CGI technology.
animal, advertising, nature, viewer, 2D, 3D, CGI, played by advertising, perception, symbolism, Vodafone, Aardman studio, studio Tamden, questionnaires, target audience
Zásady pro vypracování
1. teoretická část:
Rozsah práce a pokyny k vypracování: minimálně 30 normostran textu + přílohy, odevzdat
v elektronické podobě 1 ks na CD nosiči ve formátu PDF; 1 ks pevné vazby v tisknuté podobě
(barevně), 2 ks v kroužkové vazbě (čb). Vypracujte výtvarné návrhy, obrázkový a pracovní
technický scénář audiovizuálního díla jako přílohu teoretické části.
2. praktická část:
Film realizujte v minimální délce 3 min a 30 vt. Praktickou část práce odevzdejte:
1) 1x data na médiu CD-R nebo DVD, výstup ze střihového programu Premiere Pro 1.5: file-
export-movie-settings: general: Microsoft DV AVI, video: pixel aspect ratio, dle formátu obrazu
720x576 D1/DV PAL 4:3 (1.067) nebo720x576 D1/DV PAL 16:9 (1,422) 25fps anebo formát
HDV codec mpeg2, 1280x720 HDV 720p 16:9 (1,0) 25fps; audio: uncompressed, 48000 Hz
2) 1x formát DVD, pro stolní DVD přehrávač
Součástí prezentace praktické části je výtvarný návrh plakátu formát 70x100 cm, v digitální
podobě PDF (příprava pro tisk, rozlišení: 300 dpi, režim: CMYK barva).
Pro přijetí práce je nutné odevzdat vyplněné formuláře pro OSA a NFA a licenční smlouva
k audiovizuálnímu dílu.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikací FMK. Formát pro bitmapové
podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro
vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno
a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii
v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. teoretická část:
Rozsah práce a pokyny k vypracování: minimálně 30 normostran textu + přílohy, odevzdat
v elektronické podobě 1 ks na CD nosiči ve formátu PDF; 1 ks pevné vazby v tisknuté podobě
(barevně), 2 ks v kroužkové vazbě (čb). Vypracujte výtvarné návrhy, obrázkový a pracovní
technický scénář audiovizuálního díla jako přílohu teoretické části.
2. praktická část:
Film realizujte v minimální délce 3 min a 30 vt. Praktickou část práce odevzdejte:
1) 1x data na médiu CD-R nebo DVD, výstup ze střihového programu Premiere Pro 1.5: file-
export-movie-settings: general: Microsoft DV AVI, video: pixel aspect ratio, dle formátu obrazu
720x576 D1/DV PAL 4:3 (1.067) nebo720x576 D1/DV PAL 16:9 (1,422) 25fps anebo formát
HDV codec mpeg2, 1280x720 HDV 720p 16:9 (1,0) 25fps; audio: uncompressed, 48000 Hz
2) 1x formát DVD, pro stolní DVD přehrávač
Součástí prezentace praktické části je výtvarný návrh plakátu formát 70x100 cm, v digitální
podobě PDF (příprava pro tisk, rozlišení: 300 dpi, režim: CMYK barva).
Pro přijetí práce je nutné odevzdat vyplněné formuláře pro OSA a NFA a licenční smlouva
k audiovizuálnímu dílu.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikací FMK. Formát pro bitmapové
podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro
vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno
a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii
v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Jak číst film Monaco James, Albatros Plus, Praha 2004, ISBN 80-00-01410-6
12 pádů scénáristiky Milena Mathausová, Victoria publishing 1996, ISBN 80-7187-071-4
Rozhovory Hitchcock - Truffaut Čs. Filmový ústav, Praha 1987
Ogilvy o reklamě Ogilvy David, Management Press 2007, ISBN 978-80-7261-154-6
Vyprávění v kontextu Jedličková A.-Sládek O., Ústav pro českou literaturu, AV ČR 2008, ISBN 978-80-85778-60-1
Seznam doporučené literatury
Jak číst film Monaco James, Albatros Plus, Praha 2004, ISBN 80-00-01410-6
12 pádů scénáristiky Milena Mathausová, Victoria publishing 1996, ISBN 80-7187-071-4
Rozhovory Hitchcock - Truffaut Čs. Filmový ústav, Praha 1987
Ogilvy o reklamě Ogilvy David, Management Press 2007, ISBN 978-80-7261-154-6
Vyprávění v kontextu Jedličková A.-Sládek O., Ústav pro českou literaturu, AV ČR 2008, ISBN 978-80-85778-60-1
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí teoretická: A - výborně
Oponent teoretická: A - výborně
Vedoucí praktická: B - velmi dobře
Oponent praktická: C - dobře
Práce studenta byla ohodnocena jako dobrá, neboť se dle komise objevovaly dílčí nedostatky (viz posudky), které i student respektoval.