Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření
2. Praktická část: Internetový seriál "Bikdýl", délka min. 20 min., režie
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření
2. Praktická část: Internetový seriál "Bikdýl", délka minimálně 20 min., režie
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Narrative Means of a Webisodes Format and Possibilities of an Viral Spreading
2. Practical part: "Bikdýl", web-series
Název dle studenta
1. Teoretická část: Narativní prostředky formátu webisodes a možnosti internetového virálního šíření
2. Praktická část: Internetový seriál "Bikdýl", délka min. 20 min., režie
Tématem mé teoretické práce je internetový seriál, tzv. formát webisodes. Fenomén internetové generace nultých až desátých let 20. století, jenž je podmíněn zvyšující se přístupností vysokorychlostního připojení, popularitou videoserverů typu YouTube.com, které dovolují jednoduše uživatelům sdílet svá videa, a přístupnosti technologií digitálního záznamu. Tato část práce je úzce propojená s mou praktickou prací, internetovým seriálem Bikdýl. Druhá část se zabývá fenoménem virálních videí, tedy takových, jež jsou konzumovány na platformě Internetu a jsou hromadně spontánně sdíleny uživateli sociálních sítí.
Anotace v angličtině
The topic of my theoretical thesis is a series made for the Internet platform - web series. It's an audiovisual form of the 00's a 10's of 21st century's internet generation which is contigent on a growing accessibility of a broadband internet connection, rising popularity of on-line video sharing servers like YouTube.com and availability of technologies for digital image recording. This part of thesis is closely connected with my practical thesis, Bikdýl webisodes. The second part of my theoretical thesis examines the phenomena of viral videos, videos that are being consumed online and spontaneously shared by masses via social networks.
Klíčová slova
virální video, virální marketing, webisodes, Internet, seriál, virtuální platforma, nová média, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
viral video, viral marketing, webisodes, Internet, series, virtual platform, new media, social networks
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé teoretické práce je internetový seriál, tzv. formát webisodes. Fenomén internetové generace nultých až desátých let 20. století, jenž je podmíněn zvyšující se přístupností vysokorychlostního připojení, popularitou videoserverů typu YouTube.com, které dovolují jednoduše uživatelům sdílet svá videa, a přístupnosti technologií digitálního záznamu. Tato část práce je úzce propojená s mou praktickou prací, internetovým seriálem Bikdýl. Druhá část se zabývá fenoménem virálních videí, tedy takových, jež jsou konzumovány na platformě Internetu a jsou hromadně spontánně sdíleny uživateli sociálních sítí.
Anotace v angličtině
The topic of my theoretical thesis is a series made for the Internet platform - web series. It's an audiovisual form of the 00's a 10's of 21st century's internet generation which is contigent on a growing accessibility of a broadband internet connection, rising popularity of on-line video sharing servers like YouTube.com and availability of technologies for digital image recording. This part of thesis is closely connected with my practical thesis, Bikdýl webisodes. The second part of my theoretical thesis examines the phenomena of viral videos, videos that are being consumed online and spontaneously shared by masses via social networks.
Klíčová slova
virální video, virální marketing, webisodes, Internet, seriál, virtuální platforma, nová média, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
viral video, viral marketing, webisodes, Internet, series, virtual platform, new media, social networks
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Výstupní dílo:
3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
1 ks MiniDV SD/HD
1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu)
3 ks technického scénáře v kroužkové vazbě a jeden výtisk dialogové listiny.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy UAAU pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení).
Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samotném nosiči CD-R odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 30 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Výstupní dílo:
3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
1 ks MiniDV SD/HD
1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu)
3 ks technického scénáře v kroužkové vazbě a jeden výtisk dialogové listiny.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy UAAU pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení).
Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samotném nosiči CD-R odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Rose, Frank: The Art of Immersion: How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories. W. W. Norton & Company, 2012
Bordwell, David & Thompsonová, Kristin: Umění filmu - Úvod do studia formy a stylu. Akademie múzických umění, 2012.
Jenkins, Henry: Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. NYU Press, 2008
Seznam doporučené literatury
Rose, Frank: The Art of Immersion: How the Digital Generation Is Remaking Hollywood, Madison Avenue, and the Way We Tell Stories. W. W. Norton & Company, 2012
Bordwell, David & Thompsonová, Kristin: Umění filmu - Úvod do studia formy a stylu. Akademie múzických umění, 2012.
Jenkins, Henry: Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. NYU Press, 2008
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
posudky:
vedoucí teoretická část: A - výborně
vedoucí praktická část: B - velmi dobře
oponent teoretická část: A - výborně
oponent praktická část: B - velmi dobře
Obhajoba:
Teoreticka-A
Prakticka-A
- student odpověděl na otázky oponenta a komise a obhájil diplomovou práci.