Téma mé bakalářské práce "Grafické uživatelské rozhraní elektronické aplikace" spočívá ve zpracování aplikace s názvem EXO, která pojednává o extrasolárních planetách naší galaxie. V teoretické části této práce se zabývám problematikou GUI ? od jeho vzniku, vývoje až po současnost. Dále pak technologií budoucnosti HUD a nakonec samotným vesmírem. Praktická část začíná analýzou tématicky podobných aplikací a jejich vyhodnocením. Následně se věnuji samotnému grafickému řešení mé aplikace se všemi jejími součástmi.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis "Graphic user interface" consists in the development of application, called EXO, which discuss about extrasolar planets in our galaxy. The teoretical part of this thesis deals with issues of GUI ? since the genesis, creation, development until the present. Furthermore the technology of the future HUD and finally the system itself. The practical part begins with an analysis of thematically similar applications and their evaluation. Subsequently I devote to the graphical solution of my application and to all its components.
Téma mé bakalářské práce "Grafické uživatelské rozhraní elektronické aplikace" spočívá ve zpracování aplikace s názvem EXO, která pojednává o extrasolárních planetách naší galaxie. V teoretické části této práce se zabývám problematikou GUI ? od jeho vzniku, vývoje až po současnost. Dále pak technologií budoucnosti HUD a nakonec samotným vesmírem. Praktická část začíná analýzou tématicky podobných aplikací a jejich vyhodnocením. Následně se věnuji samotnému grafickému řešení mé aplikace se všemi jejími součástmi.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis "Graphic user interface" consists in the development of application, called EXO, which discuss about extrasolar planets in our galaxy. The teoretical part of this thesis deals with issues of GUI ? since the genesis, creation, development until the present. Furthermore the technology of the future HUD and finally the system itself. The practical part begins with an analysis of thematically similar applications and their evaluation. Subsequently I devote to the graphical solution of my application and to all its components.
1. Úvod
2. Rešerše
3. Analýza
4. Cíle, postup a technologie projektu
5. Vypracování
6. Zhodnocení projektu a jeho praktické použití
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Úvod
2. Rešerše
3. Analýza
4. Cíle, postup a technologie projektu
5. Vypracování
6. Zhodnocení projektu a jeho praktické použití
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Data Flow: Visualising Information in Graphic Design
Edited by Robert Klanten, Publisher: Die Gestalten Verlag
Data Flow: v. 2: Visualizing Information in Graphic Design
Edited by Robert Klanten, Publisher: Die Gestalten Verlag
Seznam doporučené literatury
Data Flow: Visualising Information in Graphic Design
Edited by Robert Klanten, Publisher: Die Gestalten Verlag
Data Flow: v. 2: Visualizing Information in Graphic Design
Edited by Robert Klanten, Publisher: Die Gestalten Verlag
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student se ve svém projektu pokusil vytvořit interativního průvodce po vzdálených exoplanetách. Předkládané obrazy v aplikaci nejsou reálné, ale pouze ilustrativní, vycházející z faktů, které se zatím podařilo získat. Ovládání aplikace navrhuje student nástrojem Kinect. Dotazy komise zodpověděl a ta ji doporučila k obhajobě.