Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Atmosféra v animovaném filmu, vytváření prostoru a emoční dotváření jednotlivých scén
2. Praktická část: Dokumentární film "Awake" o wakeboardingu, délka minimálně 15 min., zvuková skladba
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Atmosféra v animovaném filmu, vytváření prostoru a emoční dotváření jednotlivých scén
2. Praktická část: Dokumentární film "Awake" o wakeboardingu, délka minimálně 15 min., zvuková skladba
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Atmosphere in Animated Film, Design of Space and Emotional Adjustment of Individual Scenes
2. Practical part: Awake - Documentary Film on Wakeboarding. length 15-20 minutes, sound design
Název dle studenta
1. Teoretická část: Atmosféra v animovaném filmu, vytváření prostoru a emoční dotváření jednotlivých scén
2. Praktická část: Dokumentární film "Awake" o wakeboardingu, délka minimálně 15 min., zvuková skladba
Bakalárska práca pojednáva o zvukovej tvorbe v animovanom filme. Dotýka sa emočného dotvárania scén pomocou zvuku. Popisuje vytváranie zvukových koláží a zvukového obrazu. V krátkosti mapuje históriu zvukovej zložky v animovanom filme.
Anotace v angličtině
The thesis deals with a topic of sound design in animated movies. It covers emotional completion of scenes with sound, describes creation of sound collages and sound picture. It also shortly describes the history of sound element in animated movies.
Bakalárska práca pojednáva o zvukovej tvorbe v animovanom filme. Dotýka sa emočného dotvárania scén pomocou zvuku. Popisuje vytváranie zvukových koláží a zvukového obrazu. V krátkosti mapuje históriu zvukovej zložky v animovanom filme.
Anotace v angličtině
The thesis deals with a topic of sound design in animated movies. It covers emotional completion of scenes with sound, describes creation of sound collages and sound picture. It also shortly describes the history of sound element in animated movies.
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Výstupní dílo:
3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
1 ks MiniDV SD/HD
1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy UAAU pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení).
Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samotném nosiči CD-R odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Výstupní dílo:
3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
1 ks MiniDV SD/HD
1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm ( PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy UAAU pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení).
Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samotném nosiči CD-R odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
GREČNÁR, Ján: Filmová hudba od nápadu až po soundtrack. Bratislava: Veda, 2005
BLÁHA, Ivo: Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. Akademie múzických umění v Praze, 2004
Practical Art of Motion Picture third edition, David Lewis Yewdall M.P.S.E. Focal press, Elsevier 2007
Seznam doporučené literatury
GREČNÁR, Ján: Filmová hudba od nápadu až po soundtrack. Bratislava: Veda, 2005
BLÁHA, Ivo: Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. Akademie múzických umění v Praze, 2004
Practical Art of Motion Picture third edition, David Lewis Yewdall M.P.S.E. Focal press, Elsevier 2007
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
posudky:
vedoucí teoretické části: B - velmi dobře
vedoucí praktické části: A - výborně
oponent teoretické část: C - dobře
oponent praktické části: A - výborně
Obhajoba:
Teoretická-C
Praktická-A
Student obhájil svoji práci zodpovězením jednotlivých otázek z rozpravy, které definovali členové zkušební komise