Tato bakalářská práce se věnuje sadě P.O.P. a reklamního předmětu určené pro festival amatérského divadla Jiráskův Hronov, který se v tomto městě každoročně koná. Cílem práce je festival propagovat netradičně a nově a zároveň zajistit jeho účastníkům větší po-hodlí při sledování představení. Práce představuje propagační předmět, skládací židličku jménem Aloisie, kterou jsem navrhla speciálně pro použití na tomto festivalu. Židlička je skládací, splňuje tedy nároky této akce a zároveň funguje jako reklama. Doplnila jsem ji o P.O.P. stojánek na populární odznaky s logem JH, který je proveden ve stejném vizuálním stylu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the set of P.O.P. and promotional item for the festival of Amateur Theatre called Jiráskův Hronov which is held every year in this town. The aim is to promote the festival in a non-traditional, new way and at the same time to increase the comfort of its participants during the performances they watch. The thesis introduces an advertising item, folding chair named Aloisie, which have been designed exclusively for this festival. The chair can be folded and satisfies the demands of an event of this type. Moreover, it is a great advertisement. Together with the chair I have also designed a small P.O.P. stand for the badges with JH logo that are very popular. The stand follows the style of the chair.
Tato bakalářská práce se věnuje sadě P.O.P. a reklamního předmětu určené pro festival amatérského divadla Jiráskův Hronov, který se v tomto městě každoročně koná. Cílem práce je festival propagovat netradičně a nově a zároveň zajistit jeho účastníkům větší po-hodlí při sledování představení. Práce představuje propagační předmět, skládací židličku jménem Aloisie, kterou jsem navrhla speciálně pro použití na tomto festivalu. Židlička je skládací, splňuje tedy nároky této akce a zároveň funguje jako reklama. Doplnila jsem ji o P.O.P. stojánek na populární odznaky s logem JH, který je proveden ve stejném vizuálním stylu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the set of P.O.P. and promotional item for the festival of Amateur Theatre called Jiráskův Hronov which is held every year in this town. The aim is to promote the festival in a non-traditional, new way and at the same time to increase the comfort of its participants during the performances they watch. The thesis introduces an advertising item, folding chair named Aloisie, which have been designed exclusively for this festival. The chair can be folded and satisfies the demands of an event of this type. Moreover, it is a great advertisement. Together with the chair I have also designed a small P.O.P. stand for the badges with JH logo that are very popular. The stand follows the style of the chair.
1. Provedení rešerše a popis situace na trhu
2. Analýza současného stavu problematiky (SWOT analýza, charakteristika současného řešení P.O.P. materiálů)
4. Stanovení cílů a metody práce
5. Vypracování projektu
6. Zhodnocení projektu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Provedení rešerše a popis situace na trhu
2. Analýza současného stavu problematiky (SWOT analýza, charakteristika současného řešení P.O.P. materiálů)
4. Stanovení cílů a metody práce
5. Vypracování projektu
6. Zhodnocení projektu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
1. Kapitoly z dějin designu, Zdeno Kolesár
2. Co je Branding?, Matthew Healey
3. POP - In-store komunikace v praxi, Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
4. Dějiny reklamy, Stéphane Pincas a Marc Loiseau
5. Czech 100 Design Icons, Tereza Bruthansová a Jan Králíček
Seznam doporučené literatury
1. Kapitoly z dějin designu, Zdeno Kolesár
2. Co je Branding?, Matthew Healey
3. POP - In-store komunikace v praxi, Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
4. Dějiny reklamy, Stéphane Pincas a Marc Loiseau
5. Czech 100 Design Icons, Tereza Bruthansová a Jan Králíček
Přílohy volně vložené
2x CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila židli, která by se mohla stát jedním z P.O.P. předmětů festivalu Jiráskův Hronov. Popsala konstrukci, fukci a materiál, ze kterého byla židle vyrobena. Připomínky komise se týkaly nízké výšky židle, nemožnosti praní textilního materiálu, vyjímání aretačních prvků při skládání židle apod. Studentka dotazy zodpověděla a komise doporučila bakalářskou práci k obhajobě.