Tato práce se zabývá společenskou zodpovědností firmy a jejím vlivem na image firmy. Zaměřuje se na charakteristiky a analýzu CSR aktivit společnosti FirstFarms. V první, teoretické části práce, je zpracována relevantní odborná literatura a jsou vymezeny základní pojmy. Následně, ve druhé části jsou provedeny 3 analýzy, a to analýza CSR aktivit společnosti, analýza image společnosti vnímané zaměstnanci a analýza CSR modelů jiných společností. Pozornost je také věnována komunikaci těchto aktivit. V poslední části práce jsou navrhnuty změny současné CSR a komunikační strategie
Anotace v angličtině
This diploma thesis is dealing with a Corporate Social Responsibility and its influence on a company?s image. It focuses on characteristics and an analysis of FirstFarms CSR activities. The first, theoretical part contains a research of the relevant expert literature and the definition of basic terms. Second part consists of three analyses, an analysis of the company?s CSR activities, an analysis of the company?s image and its perception by employees, and a comparative analysis of different CSR models. An attention is also paid to the communication of those activities. Last part concentrates on the proposal of adjustments of the current CSR and communication strategy.
Tato práce se zabývá společenskou zodpovědností firmy a jejím vlivem na image firmy. Zaměřuje se na charakteristiky a analýzu CSR aktivit společnosti FirstFarms. V první, teoretické části práce, je zpracována relevantní odborná literatura a jsou vymezeny základní pojmy. Následně, ve druhé části jsou provedeny 3 analýzy, a to analýza CSR aktivit společnosti, analýza image společnosti vnímané zaměstnanci a analýza CSR modelů jiných společností. Pozornost je také věnována komunikaci těchto aktivit. V poslední části práce jsou navrhnuty změny současné CSR a komunikační strategie
Anotace v angličtině
This diploma thesis is dealing with a Corporate Social Responsibility and its influence on a company?s image. It focuses on characteristics and an analysis of FirstFarms CSR activities. The first, theoretical part contains a research of the relevant expert literature and the definition of basic terms. Second part consists of three analyses, an analysis of the company?s CSR activities, an analysis of the company?s image and its perception by employees, and a comparative analysis of different CSR models. An attention is also paid to the communication of those activities. Last part concentrates on the proposal of adjustments of the current CSR and communication strategy.
1. Prostudujte literární zdroje vztahující se k zadanému tématu a zpracujte teoretická východiska na základě dostupných sekundárních zdrojů z literatury a odpovídajících výzkumných studií.
2. Stanovte cíle práce a formulujte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte vnitřní a vnější analýzu prostředí z hlediska dané problematiky.
4. Zpracujte projekt programu CSR pro firmu FirstFarms A/S a na základě výsledku analýz navrhněte vlastní řešení.
5. Zhodnoťte naplnění hypotéz práce.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární zdroje vztahující se k zadanému tématu a zpracujte teoretická východiska na základě dostupných sekundárních zdrojů z literatury a odpovídajících výzkumných studií.
2. Stanovte cíle práce a formulujte pracovní hypotézy.
3. Zpracujte vnitřní a vnější analýzu prostředí z hlediska dané problematiky.
4. Zpracujte projekt programu CSR pro firmu FirstFarms A/S a na základě výsledku analýz navrhněte vlastní řešení.
5. Zhodnoťte naplnění hypotéz práce.
Seznam doporučené literatury
DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2006, ISBN 80-86851-45-1.
FILL, Chris. Marketing Communications: engagement, strategies and practice. 4.vyd. Harlow: Financial Times/ Prentice Hall, 2006. ISBN 0-273-68772-7.
FILL, Chris. Marketing Communications: Interactivity, Communities and Content. 5.vyd. Harlow: Financial Times/ Prentice Hall, 2006, ISBN 0-273-68772-7.
FOMBRUN, Charles J. Reputation: realizing value from the corporate image. Boston, Mass: Harvard Business School Press, c1996, ISBN 0-87584-633-5.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken: John Wiley & Sons, c2005, ISBN 0-471-47611-0.
KULDOVÁ, Lucie. Společenská odpovědnost firem: [etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi]. 1. vyd. Kanina: OPS, 2010, ISBN 978-80-87269-12-1.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, ISBN 978-80-247-3983-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2006, ISBN 80-86851-45-1.
FILL, Chris. Marketing Communications: engagement, strategies and practice. 4.vyd. Harlow: Financial Times/ Prentice Hall, 2006. ISBN 0-273-68772-7.
FILL, Chris. Marketing Communications: Interactivity, Communities and Content. 5.vyd. Harlow: Financial Times/ Prentice Hall, 2006, ISBN 0-273-68772-7.
FOMBRUN, Charles J. Reputation: realizing value from the corporate image. Boston, Mass: Harvard Business School Press, c1996, ISBN 0-87584-633-5.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken: John Wiley & Sons, c2005, ISBN 0-471-47611-0.
KULDOVÁ, Lucie. Společenská odpovědnost firem: [etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi]. 1. vyd. Kanina: OPS, 2010, ISBN 978-80-87269-12-1.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, ISBN 978-80-247-3983-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
Dotazník, PESTLE analýza
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a práci obhájila.