Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC. Práce se skládá ze dvou stěžejních částí. Úvod charakterizuje komunikaci, představuje nástroje marketingové komunikace a mapuje základní analytické metody. Další částí je analýza prostředí společnosti ABC a vybraných nástrojů marketingové komunikace, jako jsou webové stránky, event marketing a e-mail marketing ve vztahu k cílovým skupinám. Na závěr práce shrnuje výsledky z provedených analýz a návrhy doporučení pro jejich zlepšení, které podrobuje nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is analysis of marketing communication instruments in ABC company. Thesis consists of two cardinal parts. The introduction refers to communication, represents marketing communication instruments and refers to basic analytical methods. Next part consists of analysis of environment of ABC company and its representative marketing communication instruments - as web pages, event marketing, and e-mail marketing in relation to target groups. The conclusion summarize outcomes of analysis and suggestions for their improvements which are focused on cost and risk analysis.
Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti ABC. Práce se skládá ze dvou stěžejních částí. Úvod charakterizuje komunikaci, představuje nástroje marketingové komunikace a mapuje základní analytické metody. Další částí je analýza prostředí společnosti ABC a vybraných nástrojů marketingové komunikace, jako jsou webové stránky, event marketing a e-mail marketing ve vztahu k cílovým skupinám. Na závěr práce shrnuje výsledky z provedených analýz a návrhy doporučení pro jejich zlepšení, které podrobuje nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is analysis of marketing communication instruments in ABC company. Thesis consists of two cardinal parts. The introduction refers to communication, represents marketing communication instruments and refers to basic analytical methods. Next part consists of analysis of environment of ABC company and its representative marketing communication instruments - as web pages, event marketing, and e-mail marketing in relation to target groups. The conclusion summarize outcomes of analysis and suggestions for their improvements which are focused on cost and risk analysis.
Popište teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace ve vztahu k cílovým skupinám společnosti ABC.
Zhodnoťte výsledky z provedených analýz a navrhněte doporučení pro jejich zlepšení.
Návrhy podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace ve vztahu k cílovým skupinám společnosti ABC.
Zhodnoťte výsledky z provedených analýz a navrhněte doporučení pro jejich zlepšení.
Návrhy podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gray ARMSTRONG, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri Van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing: Strategie a trendy. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gray ARMSTRONG, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri Van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Mgr. A. Nováková:
1. Proč byly pro zkoumání postavení firmy na trhu a jejího vnitřního stavu vybrány právě tyto konkrétní metody (metoda PEST, Porterova analýza a metoda VRIO)? Odpověděla zcela.
2. Podle čeho byly vybírány a následně hodnoceny vlastní kategorie v tabulkách v rámci VRIO analýzy (např. Tab. 4 Analýza fyzických zdrojů firmy ABC, str. 43)? Odpověděla zcela.
3. V kapitole "Návrhy na zlepšení marketingové komunikace" (str. 66) je u e-mail marketingu uvedena možnost výběru mezi programem a službou. Proč je pro firmu ABC doporučen program a z jakého důvodu právě tento konkrétní? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 57 bodů
doc. J. Kacr:
1. Co vše jste vytěžila z provedené SWOT analýzy pro téma práce? Promítly se Vaše poznatky do závěrů práce? Odpověděla zcela.
2. V práci pracujete s pojmem optimalizace. K čemu se vztahovala? Odpověděla zcela.