V mé bakalářské práci bude navržena reklamní kampaň pro společnost Synot Auto, a.s.
Práce je rozdělena na dvě na sebe navazující části. Teoretická část bakalářské práce obsahuje poznatky z prostudované literatury týkajícího daného tématu. V úvodu praktické části je představena firma Synot Auto, a.s., pro níž je reklamní kampaň navržena. Dále je provedena analýza současného stavu firmy a na jeho základě je sestavena reklamní kampaň pro danou společnost.
Anotace v angličtině
In my Bachelor?s thesis I will propose a commercial campaign for Synot Auto.
The thesis is divided into two inter-connected parts. The theoretical part of the Bachelor?s thesis contain new information from literature studied regarding the given themes. In the introduction of the practical part, the Synot Auto company is introduced, for which an advertising campaign is proposed. Furthermore, an analysis is carried out on the current state of the company and on the basis of this analysis, an advertising campaign is put together.
Klíčová slova
Marketing, reklama, reklamní kampaň, komunikační mix, média, plán reklamní kampaně.
V mé bakalářské práci bude navržena reklamní kampaň pro společnost Synot Auto, a.s.
Práce je rozdělena na dvě na sebe navazující části. Teoretická část bakalářské práce obsahuje poznatky z prostudované literatury týkajícího daného tématu. V úvodu praktické části je představena firma Synot Auto, a.s., pro níž je reklamní kampaň navržena. Dále je provedena analýza současného stavu firmy a na jeho základě je sestavena reklamní kampaň pro danou společnost.
Anotace v angličtině
In my Bachelor?s thesis I will propose a commercial campaign for Synot Auto.
The thesis is divided into two inter-connected parts. The theoretical part of the Bachelor?s thesis contain new information from literature studied regarding the given themes. In the introduction of the practical part, the Synot Auto company is introduced, for which an advertising campaign is proposed. Furthermore, an analysis is carried out on the current state of the company and on the basis of this analysis, an advertising campaign is put together.
Klíčová slova
Marketing, reklama, reklamní kampaň, komunikační mix, média, plán reklamní kampaně.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte součastnou situaci v oblasti marketingové komunikace vybrané společnosti.
Navrhněte a vypracujte reklamní kampaň.
Navrhněte časový plán a rozpočet jednotlivých aktivit.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte součastnou situaci v oblasti marketingové komunikace vybrané společnosti.
Navrhněte a vypracujte reklamní kampaň.
Navrhněte časový plán a rozpočet jednotlivých aktivit.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] REZEK, Jiří, 2000. Umění prodávat. Praha: Grada. ISBN 80-716-9905-5.
[2] SCHULTZ, Don E, 1995. Moderní reklama: Umění zaujmout. Praha: Grada. ISBN 80-716-9062-7.
[3] STEEL, Jon, 2003. Reklama: plánování a příprava. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-0065-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2003. Marketing a reklama. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-731-8140-1.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, 2007. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2196-5.
[6] VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2010. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
[1] REZEK, Jiří, 2000. Umění prodávat. Praha: Grada. ISBN 80-716-9905-5.
[2] SCHULTZ, Don E, 1995. Moderní reklama: Umění zaujmout. Praha: Grada. ISBN 80-716-9062-7.
[3] STEEL, Jon, 2003. Reklama: plánování a příprava. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-0065-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2003. Marketing a reklama. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-731-8140-1.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, 2007. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2196-5.
[6] VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2010. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 54 bodů
Ing. I. Úlehla:
1. V čem vidíte hlavní přínos marketingové kampaně? Odpověděla zcela.
2. Kterou část marketingové kampaně považujete za nejdůležitější a proč? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 40 bodů
Ing. H. Šedová, Ph.D.:
1. Na str. 35 jsou uvedeny zajímavé informace o konkurenčním prodeji - bez vysvětlení, bez komentáře - doplňte u obhajoby. Odpověděla zcela.
2. Rozpočet reklamní kampaně - str. 42 by si také zasloužil vysvětlení. Prosím doplňte, jak jste danou kalkulaci zpracovávala, jaké metody, zdroje stanovení cen jste použila. Odpověděla zcela.