Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace.
Anotace v angličtině
This work aims to create a case study of street promotion within the framework of classical corporation. The study addresses all standard phases of street promotion project or pro-gramme, i.e. initiation, preparation, realisation and evaluation. The goal of this work is to verify the basic hypothesis, that street promotion is a complex marketing tool, which can be functionally utilized within modern corporation for image promotion and also one of hard-sell tools. The study deals with specific characteristics of street promotion and tries to com-pare them with other BTL activities, and also shows practical examples of using street pro-motion as a promotional and hardsell tool.
Tato práce si klade za cíl zpracovat příkladovou studii street promotion v rámci klasické korporace. Studie se zabývá veškerými standardními fázemi projektu či programu street promotion, fází iniciace, přípravy, realizace a vyhodnocení. Cílem práce je prokázat pracov-ní hypotézu, že street promotion je komplexním marketingovým nástrojem, který lze v moderní korporaci účelně využít pro propagaci image společnosti a také jako jeden z prodejních nástrojů. Studie si všímá specifických charakteristik street promotion a srovná-ní s ostatními BTL aktivitami, a uvádí praktické příklady využití street promotion jakožto nástroje prodeje i propagace.
Anotace v angličtině
This work aims to create a case study of street promotion within the framework of classical corporation. The study addresses all standard phases of street promotion project or pro-gramme, i.e. initiation, preparation, realisation and evaluation. The goal of this work is to verify the basic hypothesis, that street promotion is a complex marketing tool, which can be functionally utilized within modern corporation for image promotion and also one of hard-sell tools. The study deals with specific characteristics of street promotion and tries to com-pare them with other BTL activities, and also shows practical examples of using street pro-motion as a promotional and hardsell tool.
1. Zpracujte příkladovou studii programu street promotion pro velkou společnost, popisující všechny standardní fáze projektu. Příkladová studie bude obsahovat přípravnou (teoretickou) a praktickou část.
2. Definujte pracovní hypotézu bakalářské práce s ohledem na bod 1.
3. Zpracujte analýzu forem, metod a prostředků realizace daného záměru, rozdělení do segmentů a samostatná vyhodnocení, to vše v rozsahu potřebném pro bakalářskou práci.
4. Na základě analýzy ověřte platnost pracovní hypotézy a vyvoďte závěry.
5. Navrhněte možná řešení k zvýšení efektivity popsaného procesu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte příkladovou studii programu street promotion pro velkou společnost, popisující všechny standardní fáze projektu. Příkladová studie bude obsahovat přípravnou (teoretickou) a praktickou část.
2. Definujte pracovní hypotézu bakalářské práce s ohledem na bod 1.
3. Zpracujte analýzu forem, metod a prostředků realizace daného záměru, rozdělení do segmentů a samostatná vyhodnocení, to vše v rozsahu potřebném pro bakalářskou práci.
4. Na základě analýzy ověřte platnost pracovní hypotézy a vyvoďte závěry.
5. Navrhněte možná řešení k zvýšení efektivity popsaného procesu.
Seznam doporučené literatury
Gerry Johnson, Kevan Scholes - Exploring Corporate Strategy, Prentice Hall, 1997
Harry Beckwith - Selling the invisible, Warner Business Books, 1997
David A. Aaker - Budování značky, Computer Press, 2003
David Jobber, Geoff Lancaster - Management prodeje, Computer Press, 2001
Seznam doporučené literatury
Gerry Johnson, Kevan Scholes - Exploring Corporate Strategy, Prentice Hall, 1997
Harry Beckwith - Selling the invisible, Warner Business Books, 1997
David A. Aaker - Budování značky, Computer Press, 2003
David Jobber, Geoff Lancaster - Management prodeje, Computer Press, 2001