Diplomová práce se zabývá problematikou budování positivní image u cílové skupiny vnitřní veřejnosti - zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu vnímání firemní image u této cílové skupiny a navrhnout komunikační strategii, která povede ke zlepšení image analyzované firmy.
Anotace v angličtině
Graduation theses solve the positive image building in the employee´s eyes. The goal of graduation theses is the analyses of corporate image by the empoyees and suggestion of communication strategy to reach better corporate image.
Klíčová slova
image, firemní kultura, efektivní komunikace, komunikační strategie, marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
image, corporate culture, effective communication, communication´s strategy, marketing communication
Rozsah průvodní práce
75 s., 3 s. dotazník
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou budování positivní image u cílové skupiny vnitřní veřejnosti - zaměstnanců. Cílem práce je provést analýzu vnímání firemní image u této cílové skupiny a navrhnout komunikační strategii, která povede ke zlepšení image analyzované firmy.
Anotace v angličtině
Graduation theses solve the positive image building in the employee´s eyes. The goal of graduation theses is the analyses of corporate image by the empoyees and suggestion of communication strategy to reach better corporate image.
Klíčová slova
image, firemní kultura, efektivní komunikace, komunikační strategie, marketingové komunikace
Klíčová slova v angličtině
image, corporate culture, effective communication, communication´s strategy, marketing communication
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši dostupných zdrojů, které pojednávají o image a porovnejte publikované názory.
2. Formulujte cíle a hypotézy a proveďte analýzu image zvolené firmy ve vnímání jejích zaměstnanců.
3. Na základě zjištěných výsledků navrhněte kroky pro zlepšení image analyzované firmy.
4. Závěrem práce stanovte paradigmata, která vyplynula z teoretické i praktické analýzy.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši dostupných zdrojů, které pojednávají o image a porovnejte publikované názory.
2. Formulujte cíle a hypotézy a proveďte analýzu image zvolené firmy ve vnímání jejích zaměstnanců.
3. Na základě zjištěných výsledků navrhněte kroky pro zlepšení image analyzované firmy.
4. Závěrem práce stanovte paradigmata, která vyplynula z teoretické i praktické analýzy.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing Management, Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0016-6
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0254-1
Čihovská, V., Hanuláková, E., Lipianska, J., Firemný imidž, Eurounion, Bratislava 2001, ISBN 80-88984-24-6
Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, Grada Publishing, Praha 2002, ISBN 80-247-0402-1
Brooks, I., Firemní kultura, Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-763-9
Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová, H., Strategie firemní komunikace, Management Press, Praha 2000, ISBN 80-85643-99-9
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing Management, Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0016-6
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 2003, ISBN 80-247-0254-1
Čihovská, V., Hanuláková, E., Lipianska, J., Firemný imidž, Eurounion, Bratislava 2001, ISBN 80-88984-24-6
Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, Grada Publishing, Praha 2002, ISBN 80-247-0402-1
Brooks, I., Firemní kultura, Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-763-9
Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová, H., Strategie firemní komunikace, Management Press, Praha 2000, ISBN 80-85643-99-9