Vývoj osobnosti zobrazený v kresebném projevu, akademická kresba v kontrastu s fází vývoje kresebného projevu dítěte, aplikovaný na komerční oděvní design pomocí interakce a starých grafických technik.
Anotace v angličtině
My theme of MA study is developing drawing skills from childhood till adult and its effect on personality. Fine art ( especially drawing and painting ) connected with comercial fashion design. Art piece transfered by interaction and classical graphic technics on to finished commercial outfits.
Vývoj osobnosti zobrazený v kresebném projevu, akademická kresba v kontrastu s fází vývoje kresebného projevu dítěte, aplikovaný na komerční oděvní design pomocí interakce a starých grafických technik.
Anotace v angličtině
My theme of MA study is developing drawing skills from childhood till adult and its effect on personality. Fine art ( especially drawing and painting ) connected with comercial fashion design. Art piece transfered by interaction and classical graphic technics on to finished commercial outfits.
1. Vytvořte si přehled o literatuře a rozsahu práce
2. Zmapujte vývoj kresby dítěte 3. Ovlivnění médií a kulturou,
určete pravidla zobrazení
4. Navrhněte médium - podkladový materiál k interakci
5. Vytvořte sérii grafických návrhů pro projekci, případně tisk
6. Technicky vytvořte interakci, případně potisk modelů
7. Presentujte projekt v rámci výstav a přehlídek
Zásady pro vypracování
1. Vytvořte si přehled o literatuře a rozsahu práce
2. Zmapujte vývoj kresby dítěte 3. Ovlivnění médií a kulturou,
určete pravidla zobrazení
4. Navrhněte médium - podkladový materiál k interakci
5. Vytvořte sérii grafických návrhů pro projekci, případně tisk
6. Technicky vytvořte interakci, případně potisk modelů
7. Presentujte projekt v rámci výstav a přehlídek
Seznam doporučené literatury
Příklad monografie:
Davido Roseline, Kresba jako nástroj poznání dítěte, 2. vyd. Praha, Portál, 2001. 208 s. ISBN 978-80-7367-415-1
Ladislav Kesner, Colleen M. Schmitz, Obrazy mysli, mysl v obrazech, Barrister and Principal, 2011
Paul Klee, Pedagogical sketchbook, 2. vydání 1968
G.H. Luquet, Childrens Drawings (Le Dessin Enfantin) London, Free Association Books, 1927, 2001. pp. 168. ISBN 1-85343-516-3
Kapitoly v knize:
Max Pulver, Symbolism in Handwriting, (Condensed ed.), New York, Scriptor. ISBN 095137009X.
Diplomové, rigorózní a habilitační práce:
Mgr. Kateřina Bartlíková, MOŽNOSTI VYUŽITÍ PROJEKTIVNÍCH TECHNIK PŘI PRÁCI ŠKOLNÍHO PSYCHOLOGA NA ZŠ, Univerzita Palackého v Olomouci,
2010
Lexikon magie, Prof. PhDr. Milan Nakonečný, nakladatelství Ivo Železný, Praha 1995
Seznam doporučené literatury
Příklad monografie:
Davido Roseline, Kresba jako nástroj poznání dítěte, 2. vyd. Praha, Portál, 2001. 208 s. ISBN 978-80-7367-415-1
Ladislav Kesner, Colleen M. Schmitz, Obrazy mysli, mysl v obrazech, Barrister and Principal, 2011
Paul Klee, Pedagogical sketchbook, 2. vydání 1968
G.H. Luquet, Childrens Drawings (Le Dessin Enfantin) London, Free Association Books, 1927, 2001. pp. 168. ISBN 1-85343-516-3
Kapitoly v knize:
Max Pulver, Symbolism in Handwriting, (Condensed ed.), New York, Scriptor. ISBN 095137009X.
Diplomové, rigorózní a habilitační práce:
Mgr. Kateřina Bartlíková, MOŽNOSTI VYUŽITÍ PROJEKTIVNÍCH TECHNIK PŘI PRÁCI ŠKOLNÍHO PSYCHOLOGA NA ZŠ, Univerzita Palackého v Olomouci,
2010
Lexikon magie, Prof. PhDr. Milan Nakonečný, nakladatelství Ivo Železný, Praha 1995
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji kolekci , která nedosahovala řemeslné kvality a kvality kompletní diplomové práce.Část výtvarná byla na vysoké úrovni.