Tato bakalářská práce je zaměřená na způsoby motivace zaměstnanců ve firmě XY. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, která obsahuje základní pojmy, principy motivace zaměstnanců a stimulace, faktory ovlivňující motivaci. Druhá část je praktická, která je zaměřená především na motivaci firmy XY. Jsou zde popsány způsoby motivace ze sociálního, společenského a kulturního pohledu. Třetí část je věnovaná analytickým aspektům firmy XY. Závěrem práce je zhodnocení nynější situace podniku a návrh motivačního programu pro podnik XY, jež má pomocí ke zlepšení pracovního výkonu a finanční stránky podniku.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on wals of motivating employees in copany XY. This thesis is dividend into three parts. The first part is theoretical, it?s contains basic concepts, principles of motivation and the stimulation, factors affecting motivation. The second part is practical, oriented primarily on the motivation of company XY. There are described methods of motivation with social and cultural point of view. The third part is devoted to the analytical aspekt of the company XY. In conclusion of the work presents the estimates for the current business situation and project of motivation programs for the company XY, which should help improve productivity and financial aspcets of the business.
Klíčová slova
Motivace pracovníků, stimulace, zaměstnanci, pracovní výkon, analýza, motiv, stimul, lidí, rámování, umělecké potřeby
Tato bakalářská práce je zaměřená na způsoby motivace zaměstnanců ve firmě XY. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, která obsahuje základní pojmy, principy motivace zaměstnanců a stimulace, faktory ovlivňující motivaci. Druhá část je praktická, která je zaměřená především na motivaci firmy XY. Jsou zde popsány způsoby motivace ze sociálního, společenského a kulturního pohledu. Třetí část je věnovaná analytickým aspektům firmy XY. Závěrem práce je zhodnocení nynější situace podniku a návrh motivačního programu pro podnik XY, jež má pomocí ke zlepšení pracovního výkonu a finanční stránky podniku.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on wals of motivating employees in copany XY. This thesis is dividend into three parts. The first part is theoretical, it?s contains basic concepts, principles of motivation and the stimulation, factors affecting motivation. The second part is practical, oriented primarily on the motivation of company XY. There are described methods of motivation with social and cultural point of view. The third part is devoted to the analytical aspekt of the company XY. In conclusion of the work presents the estimates for the current business situation and project of motivation programs for the company XY, which should help improve productivity and financial aspcets of the business.
Klíčová slova
Motivace pracovníků, stimulace, zaměstnanci, pracovní výkon, analýza, motiv, stimul, lidí, rámování, umělecké potřeby
Prostudujte odbornou literaturu týkající se motivace zaměstnanců.
Zpracujte základní pojmy z odborné literatury.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu XY.
Proveďte analýzu motivování zaměstnanců.
Zjistěte vliv motivačního programu na finanční stránku firmy XY.
Navrhněte motivační program pro firmu XY.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se motivace zaměstnanců.
Zpracujte základní pojmy z odborné literatury.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu XY.
Proveďte analýzu motivování zaměstnanců.
Zjistěte vliv motivačního programu na finanční stránku firmy XY.
Navrhněte motivační program pro firmu XY.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, František, 2008. Jak vést a motivovat lidi. Vyd. 5. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2235-8.
[2] CLEGG, Brian, 2005. Motivace. Vyd. 1. Brno: CP Books, a.s. ISBN 80-251-0550-4.
[3] HRONÍK, František, 2007. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[4] PLAMÍNEK, Jiří, 2010. Tajemství motivace. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3447-7.
[5] WAGNER, Jaroslav, 2009. Měření výkonnosti. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-2924-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BĚLOHLÁVEK, František, 2008. Jak vést a motivovat lidi. Vyd. 5. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2235-8.
[2] CLEGG, Brian, 2005. Motivace. Vyd. 1. Brno: CP Books, a.s. ISBN 80-251-0550-4.
[3] HRONÍK, František, 2007. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-1457-8.
[4] PLAMÍNEK, Jiří, 2010. Tajemství motivace. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3447-7.
[5] WAGNER, Jaroslav, 2009. Měření výkonnosti. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-2924-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 38 bodů
Ing. Hanáková:
1. Autorka navrhuje pro obchodní manažery odměňování dle obratu, není obecně přijatelnější podmínit odměnu úhradou odebraného zboží? (odpověděla zcela)
2. Jakým způsobem dle autorky ovlivní generální ředitel, finanční ředitelka a hlavní účetní ukazatele ROI a EBIT, které navrhla jako jejich KPI? (odpověděla částečně)
3. Proč autorka v dotazníkovém šetření nerozdělila odpovědi managementu a běžných pracovníků? (odpověděla zcela)
Oponent BP: 31 bodů
Ing. Heczková, Ph.D.:
1. Naznačte využití Vašich závěrů ve společnosti. (odpověděla částečně)
2. Z jakých zdrojů jsou ve společnosti financovány jednotlivé možnosti motivačního programu? (odpověděla částečně)