Diplomová práce pojednává o auditu webu a vzniku webových stránek. Audit webu slouží jako nástroj pro zjištění chyb a nedostatků a je výchozím podkladem pro vznik nového webu. Základem pro audit webu je kvalitní měření přístupů návštěvníků webové presentace, které je pravidelně vyhodnocováno. Webové stránky umístěné v Internetu jsou už běžným marketingovým nástrojem, který patří do marketingového mixu a začínají být i u nás využívány, podobně jako ve světě, k realizace on-line nákupům. Webová presentace a internetová reklama ať už v podobě bannerů nebo ve formě klíčových slov je dle mého soudu nejefektivnější komunikací proto, že jako jediná dokáže, pokud jsou nastaveny měřící ukazatele, změřit účinnost těchto kampaní a patří také k nejlevnějším formám reklamy.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis focus is a website traffic audit & the website development. The website traffic audit as a useful tool for discovering the mistakes and defects is a primary information source for the new website development. The quality measurement of the website accesses, being regularly evaluated is a critical part of the website traffic audit. The presentation placed in the Internet environment are becoming a common marketing tool, a part of the marketing mix and start to be used to the online promotional campaigns as well, similarly as in the matured markets. In my opinion, the Internet promotion either in the form of banners or keywords is the most efficient communication and less expensive tools as it’s the only one that can measure the efficiency (in case all parameters are set up correctly).
Klíčová slova
Web, webové stránky, audit webu, tvorba webu, použitelnost webu, přístupnost webu, dostupnost webu, navigace, web design
Klíčová slova v angličtině
Web, website, website traffic audit, website development, web availability, web navigation, web design.
Rozsah průvodní práce
87 včetně příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o auditu webu a vzniku webových stránek. Audit webu slouží jako nástroj pro zjištění chyb a nedostatků a je výchozím podkladem pro vznik nového webu. Základem pro audit webu je kvalitní měření přístupů návštěvníků webové presentace, které je pravidelně vyhodnocováno. Webové stránky umístěné v Internetu jsou už běžným marketingovým nástrojem, který patří do marketingového mixu a začínají být i u nás využívány, podobně jako ve světě, k realizace on-line nákupům. Webová presentace a internetová reklama ať už v podobě bannerů nebo ve formě klíčových slov je dle mého soudu nejefektivnější komunikací proto, že jako jediná dokáže, pokud jsou nastaveny měřící ukazatele, změřit účinnost těchto kampaní a patří také k nejlevnějším formám reklamy.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis focus is a website traffic audit & the website development. The website traffic audit as a useful tool for discovering the mistakes and defects is a primary information source for the new website development. The quality measurement of the website accesses, being regularly evaluated is a critical part of the website traffic audit. The presentation placed in the Internet environment are becoming a common marketing tool, a part of the marketing mix and start to be used to the online promotional campaigns as well, similarly as in the matured markets. In my opinion, the Internet promotion either in the form of banners or keywords is the most efficient communication and less expensive tools as it’s the only one that can measure the efficiency (in case all parameters are set up correctly).
Klíčová slova
Web, webové stránky, audit webu, tvorba webu, použitelnost webu, přístupnost webu, dostupnost webu, navigace, web design
Klíčová slova v angličtině
Web, website, website traffic audit, website development, web availability, web navigation, web design.
Zásady pro vypracování
1. Specifikujte pojem audit a určete jeho pozici a využitelnost v oblasti marketingových komunikací.
2. Definujte základní terminologii z oblasti e-marketingu, která je spjata s tématem.
3. Stanovte kritéria, která se dají vysledovat na daném zkoumaném subjektu (webové prezentace).
4. Vyberte si a auditujte jednu webovou prezentaci.
5. Na základě auditu navrhněte optimální řešení komunikace dané webové prezentace.
Zásady pro vypracování
1. Specifikujte pojem audit a určete jeho pozici a využitelnost v oblasti marketingových komunikací.
2. Definujte základní terminologii z oblasti e-marketingu, která je spjata s tématem.
3. Stanovte kritéria, která se dají vysledovat na daném zkoumaném subjektu (webové prezentace).
4. Vyberte si a auditujte jednu webovou prezentaci.
5. Na základě auditu navrhněte optimální řešení komunikace dané webové prezentace.
Seznam doporučené literatury
Sculley A. B., Woods W.W.A. B2B Internetová tržiště, 1. vydání Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 192. ISBN: 80-247-0081-6
Kuba M. Elektronický marketing, 1. vydání Zlín, UTB 2003. Počet stran 118. ISBN: 80-7318-114-2
Smejkal V. Internet, 1. vydání, Grada Publihing 1999. Počet stran 168. ISBN: 80-7169-765-6
Vrabec V., Čepek A. Internet :- ) CZ - průvodce českého uživatele, 1. vydání Praha, Grada Publishing 1995. Počet stran 216. ISBN: 80-7169-229-8
Hlavenka J. Internetový marketing. 1. vydání Praha, Computer Press 2001. Počet stran 157. ISBN: 80-7226-498-2
Vrabec V., Winter J. Internet - Podnikatelská příležitost, nebo hrozba?, 1. vydání Praha, Management Press 2000. Počet stran 212. ISBN: 80-7261-026-0
Brannan T. Jak se dělá účinná reklama. 1. vydání Praha, Management Press 1996. Počet stran 180. ISBN: 80-85603-99-3
Stuchlík P., Pegner M., Dvořáček M. Marketing a reklama na Internetu, 1. vydání Praha, Grada Publishing 1998. Počet stran 200. ISBN: 80-7169-630-7
Kotler P. Marketing Management. 10. rozšířené vydání Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720. ISBN: 80-247-0016-6
Stuchlík P., Dvořáček M. Marketing na Internetu, 1. vydání Praha, Grada Publishing 2000. Počet stran 248. ISBN: 80-7169-957-8
Tondr L. Podnikáme s Internetem, 1. vydání Praha, Computer Press 2002. Počet stran 102. ISBN: 80-7226-729-9
Tellis G. J. Reklama a podpora prodeje 1. vydání Praha, Grada Publishing 2000. Počet stran 620. ISBN: 80-7169-997-7
Seznam doporučené literatury
Sculley A. B., Woods W.W.A. B2B Internetová tržiště, 1. vydání Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 192. ISBN: 80-247-0081-6
Kuba M. Elektronický marketing, 1. vydání Zlín, UTB 2003. Počet stran 118. ISBN: 80-7318-114-2
Smejkal V. Internet, 1. vydání, Grada Publihing 1999. Počet stran 168. ISBN: 80-7169-765-6
Vrabec V., Čepek A. Internet :- ) CZ - průvodce českého uživatele, 1. vydání Praha, Grada Publishing 1995. Počet stran 216. ISBN: 80-7169-229-8
Hlavenka J. Internetový marketing. 1. vydání Praha, Computer Press 2001. Počet stran 157. ISBN: 80-7226-498-2
Vrabec V., Winter J. Internet - Podnikatelská příležitost, nebo hrozba?, 1. vydání Praha, Management Press 2000. Počet stran 212. ISBN: 80-7261-026-0
Brannan T. Jak se dělá účinná reklama. 1. vydání Praha, Management Press 1996. Počet stran 180. ISBN: 80-85603-99-3
Stuchlík P., Pegner M., Dvořáček M. Marketing a reklama na Internetu, 1. vydání Praha, Grada Publishing 1998. Počet stran 200. ISBN: 80-7169-630-7
Kotler P. Marketing Management. 10. rozšířené vydání Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720. ISBN: 80-247-0016-6
Stuchlík P., Dvořáček M. Marketing na Internetu, 1. vydání Praha, Grada Publishing 2000. Počet stran 248. ISBN: 80-7169-957-8
Tondr L. Podnikáme s Internetem, 1. vydání Praha, Computer Press 2002. Počet stran 102. ISBN: 80-7226-729-9
Tellis G. J. Reklama a podpora prodeje 1. vydání Praha, Grada Publishing 2000. Počet stran 620. ISBN: 80-7169-997-7