Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu, který je zaměřen na bronzové kovové pigmenty, jehož hlavním úkolem je dosažení vytyčených cílů. Práci tvoří dvě části. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje, týkající se marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. Praktická část vychází ze situační analýzy a je navržen vhodný marketingový plán, který pomocí marketingových aktivit povede ke splnění stanovených cílů.
Anotace v angličtině
The subject of this Bachelor thesis is forming of marketing plan that is focused on goldbronze metallic pigments. Its main task is achieving of given goals. This thesis consists of two parts. In the first - theoretical part literature sources are mentioned. These sources relate to marketing planning and creation of marketing plan. The second - practical part comes out from the situation analysis. The appropriate marketing plan is suggested here and owing to marketing activities it aims to realizing of given goals.
Klíčová slova
marketingový plán, analýza vnitřního prostředí firmy, analýza vnějšího prostředí firmy, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza, marketingový mix, marketingové cíle, marketingová komunikace, marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, analysis of internal environment, analysis of external environment, SWOT analysis, PEST analysis, Porter analysis, marketing mix, marketing aids, marketing communication, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
65 s. (80 194 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu, který je zaměřen na bronzové kovové pigmenty, jehož hlavním úkolem je dosažení vytyčených cílů. Práci tvoří dvě části. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje, týkající se marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. Praktická část vychází ze situační analýzy a je navržen vhodný marketingový plán, který pomocí marketingových aktivit povede ke splnění stanovených cílů.
Anotace v angličtině
The subject of this Bachelor thesis is forming of marketing plan that is focused on goldbronze metallic pigments. Its main task is achieving of given goals. This thesis consists of two parts. In the first - theoretical part literature sources are mentioned. These sources relate to marketing planning and creation of marketing plan. The second - practical part comes out from the situation analysis. The appropriate marketing plan is suggested here and owing to marketing activities it aims to realizing of given goals.
Klíčová slova
marketingový plán, analýza vnitřního prostředí firmy, analýza vnějšího prostředí firmy, SWOT analýza, PEST analýza, Porterova analýza, marketingový mix, marketingové cíle, marketingová komunikace, marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
marketing plan, analysis of internal environment, analysis of external environment, SWOT analysis, PEST analysis, Porter analysis, marketing mix, marketing aids, marketing communication, marketing strategy
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Na základě teoretických poznatků popište a analyzujte stávající situaci.
Vypracujte marketingový plán.
Navrhněte řešení a doporučení, která vyplývají z navrhovaného marketingového plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Na základě teoretických poznatků popište a analyzujte stávající situaci.
Vypracujte marketingový plán.
Navrhněte řešení a doporučení, která vyplývají z navrhovaného marketingového plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KNIGHT, Peter, 2007. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOUKALOVÁ, Radomila, 2004. Strategický marketing. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-7318-177-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
WESTWOOD, John a Jiří VEJDĚLEK, 1999. Jak sestavit marketingový plán. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
KNIGHT, Peter, 2007. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1999-3.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOUKALOVÁ, Radomila, 2004. Strategický marketing. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-7318-177-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
WESTWOOD, John a Jiří VEJDĚLEK, 1999. Jak sestavit marketingový plán. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 bodů
Ing. Smíšek, Ph.D.:
1. Z jakého důvodu se v marketingovém plánu zaměřujete převážně na marketingovou komunikaci a ne například na produkt samotný? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 49 bodů
Ing. Brišová:
1. Kde jste prováděla dotazníkové šetření, jak byl vybírán vzorek respondentů? Odpověděla zcela.
2. Proč jste v teoretické ani praktické části neuvedla podklady o dotazníkovém šetření, jehož výsledky jste využila? Odpověděla zcela.
Ing. Laštůvka:
1. V čem spatřujete hlavní příčiny poklesu poptávky po výrobcích společnosti? Odpověděla zcela.
Ing. Vorlová:
1. Jaká je standardní velikost balení produktů pro zákazníky firmy? Je možné ji dle přání zákazníka přizpůsobit? Odpověděla zcela.