Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketing pro internetový obchod 365darku.cz.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické poznatky z e-marketingu a jeho možná využití.
Praktická část řeší v první fázi současný stav internetového obchodu a dále obsahuje návrhy na zlepšení efektivity firmy.
Annotation in English
An objective of this thesis is to suggest optimal e-marketing solution for 365darku.cz shop.
Thesis is divided into two parts ? theoretical and practical.
Theoretical part consists of theoretical pieces of knowledge of e-marketing sphere and its possibilities how to apply them.
Practical part is describing current situation in e-shop and then suggests ways how to prove company´s efficiency.
Keywords
internetový marketing, internetové vyhledávače, WWW, sociální sítě, Facebook, PPC, Adwords, Sklik, Google
Keywords in English
internet marketing, Web search engine, WWW, Social networks, Facebook, PPC, Adwords, Sklik, Google
Length of the covering note
66 s.
Language
CZ
Annotation
Cílem této bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketing pro internetový obchod 365darku.cz.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické poznatky z e-marketingu a jeho možná využití.
Praktická část řeší v první fázi současný stav internetového obchodu a dále obsahuje návrhy na zlepšení efektivity firmy.
Annotation in English
An objective of this thesis is to suggest optimal e-marketing solution for 365darku.cz shop.
Thesis is divided into two parts ? theoretical and practical.
Theoretical part consists of theoretical pieces of knowledge of e-marketing sphere and its possibilities how to apply them.
Practical part is describing current situation in e-shop and then suggests ways how to prove company´s efficiency.
Keywords
internetový marketing, internetové vyhledávače, WWW, sociální sítě, Facebook, PPC, Adwords, Sklik, Google
Keywords in English
internet marketing, Web search engine, WWW, Social networks, Facebook, PPC, Adwords, Sklik, Google
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte relevantní literaturu k danému tématu a analyzujte dosavadní stav řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu 365darku.cz a analyzujte její komunikaci na základě dosavadního stavu řešení problému a výsledku analýzy.
Navrhněte doporučení ke zvýšeni efektivity dané firmy.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte relevantní literaturu k danému tématu a analyzujte dosavadní stav řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu 365darku.cz a analyzujte její komunikaci na základě dosavadního stavu řešení problému a výsledku analýzy.
Navrhněte doporučení ke zvýšeni efektivity dané firmy.
Závěr
Recommended resources
BOUČKOVÁ, J. a kol., 2003. Marketing. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck. ISBN 80-7179-577-1.
JANOUCH, Viktor, 2011. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Dotisk 1. Vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor, 2011. 333 tipů a triků pro internetový marketing: Sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3402-3.
SEDLÁČEK, Jiří, 2006. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. Vyd. 1. Praha: BEN. ISBN 80-7300-195-0.
TROUT, Jack a Steve RIVKIN, 2006. Odliš se, nebo zemři: jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-1301-2.
Recommended resources
BOUČKOVÁ, J. a kol., 2003. Marketing. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck. ISBN 80-7179-577-1.
JANOUCH, Viktor, 2011. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Dotisk 1. Vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor, 2011. 333 tipů a triků pro internetový marketing: Sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3402-3.
SEDLÁČEK, Jiří, 2006. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. Vyd. 1. Praha: BEN. ISBN 80-7300-195-0.
TROUT, Jack a Steve RIVKIN, 2006. Odliš se, nebo zemři: jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-1301-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 57 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Jak se dá vyhodnotit efektivita reklamního působení v internetovém obchodování? Odpověděla částečně.
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Vorlová:
1. Jaká je struktura dosavadních zákazníků e-shopu? Uveďte i přibližné podíly těchto skupin v procentech. Doporučujete v této oblasti změnu? Odpověděla zcela.
2. Jaká je celková finanční náročnost Vámi navrhovaných změn a propagace? Odpověděla zcela.
doc. Kozák:
1. V jakém časovém okamžiku jste psala abstrakt Vaší práce? Odpověděla zcela.
2. U SWOT analýzy patřičně odůvodněte uváděné poznatky týkající se příležitostí z hlediska jejich původu a míry jejich ovlivnění. Odpověděla částečně.