Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o., za účelem navržení efektivního způsobu oslovování nových skupin pro danou společnost. Teoretická část popisuje základní východiska cíleného marketingu, uplatňovaného v prostředí malých a středních firem, se zaměřením na marketingovou komunikační strategii. Praktická část zhodnocuje segmenty zákazníků, na které se firma FORM s.r.o. v současnosti zaměřuje.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is the identification of target groups of B2B customers for company FORM s.r.o., in order to propound method of efficient contact with new groups for stated company. The theoretialt part describes basis concerning target marketing with fixed ? target on marketing of communicating strategy. The thesis applies to small and medium companies in this environment. In the practical part is analysed customers segmentation that is main companies subject nowadays.
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o., za účelem navržení efektivního způsobu oslovování nových skupin pro danou společnost. Teoretická část popisuje základní východiska cíleného marketingu, uplatňovaného v prostředí malých a středních firem, se zaměřením na marketingovou komunikační strategii. Praktická část zhodnocuje segmenty zákazníků, na které se firma FORM s.r.o. v současnosti zaměřuje.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is the identification of target groups of B2B customers for company FORM s.r.o., in order to propound method of efficient contact with new groups for stated company. The theoretialt part describes basis concerning target marketing with fixed ? target on marketing of communicating strategy. The thesis applies to small and medium companies in this environment. In the practical part is analysed customers segmentation that is main companies subject nowadays.
Popište teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současné segmenty zákazníků typické pro odvětví plastikářského
průmyslu.
Zhodnoťte výsledky z provedených analýz a na základě zaměření společnosti
určete potenciálně vhodné cílové skupiny B2B zákazníků.
Navrhněte způsob, jakým má firma nové cílové skupiny efektivně oslovit, a
vyhodnoťte jejich očekávaný ekonomický přínos pro společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současné segmenty zákazníků typické pro odvětví plastikářského
průmyslu.
Zhodnoťte výsledky z provedených analýz a na základě zaměření společnosti
určete potenciálně vhodné cílové skupiny B2B zákazníků.
Navrhněte způsob, jakým má firma nové cílové skupiny efektivně oslovit, a
vyhodnoťte jejich očekávaný ekonomický přínos pro společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍNOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2690-8.
[2] KINCL, Jan, a kolektiv, 2004. Marketing podle trhů. Vyd. 1. Praha: Alfa
Publishing. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KOTLER, Philip, 2002. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela, 2010. Marketing. Vyd. 2. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍNOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2690-8.
[2] KINCL, Jan, a kolektiv, 2004. Marketing podle trhů. Vyd. 1. Praha: Alfa
Publishing. ISBN 80-86851-02-8.
[3] KOTLER, Philip, 2002. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela, 2010. Marketing. Vyd. 2. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Ing. Zajícová:
1. Je dle Vašeho názoru určujícím atributem při zadávání zakázek na trhu kolejových vozidel cena finálního produktu? Pokud ano, do jaké míry je potom firma FORM s. r. o. konkurenceschopná? - odpověděla zcela
2. Souhlasí vedení společnosti FORM s. r. o. se závěry prezentovanými ve Vaší bakalářské práci? - Vedení firmy práci studentky zatím nevidělo.
Oponent BP: 51 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Ve svém návrhu hovoříte o možnostech internetové reklamy, nevěnujete se ale detailně významu webových stránek jako důležitého komunikačního prostřeku firmy v B2B. Můžete vysvětlit jejich možný přínos v případě komunikace s cílovými trhy u firmy FORM s. r. o.? - odpověděla zcela
2. V práci navrhujete určité formy komunikace. Uveďte další potenciální možnosti pro firmu FORM s. r. o. - odpověděla zcela
3. Jak hodnotíte možnosti komunikace prostřednictvím Adwords.cz nebo Adwords.sk? - odpověděla - odpověděla zcela
Ing.Matulaj: Zamýšlela se firma nad nějakou změnou, jak zvýšit zakázky? - odpověděla zcela