Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí podniku Austin Detonator, s.r.o.. Společnost je výrobcem roznětných systémů pro průmyslové trhací práce. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. V praktické části jsou tyto poznatky převedeny přímo do praxe. Na základě zjištěních údajů se zde můžete setkat se SWOT analýzou. Pomocí Porterova modelů analyzují konkurenci. Na závěr jsou uvedeny patřičné návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with competitive environment analysis of company Austin Detonator, s.r.o.. The company is a manufacturer of initiation systems for industrial blasting operations. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are processed the knowledge gained from the literature. These knowledge are given directly into practice in the practical part. Based on the finded details you can meet SWOT analysis. Using Porter model analyze the competition. Appropriate suggestions and recommendations are given finally.
Klíčová slova
konkurence, SWOT analýza, Porterův model, analýza podle postavení situace na trhu, analýza konkurence, STEP a BCG analýza, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
competition, SWOT analysis, Porter model, analysis according to position in the market situation, analysis of competition, STEP and BCG analysis, marketing mix
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí podniku Austin Detonator, s.r.o.. Společnost je výrobcem roznětných systémů pro průmyslové trhací práce. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky získané z odborné literatury. V praktické části jsou tyto poznatky převedeny přímo do praxe. Na základě zjištěních údajů se zde můžete setkat se SWOT analýzou. Pomocí Porterova modelů analyzují konkurenci. Na závěr jsou uvedeny patřičné návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with competitive environment analysis of company Austin Detonator, s.r.o.. The company is a manufacturer of initiation systems for industrial blasting operations. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are processed the knowledge gained from the literature. These knowledge are given directly into practice in the practical part. Based on the finded details you can meet SWOT analysis. Using Porter model analyze the competition. Appropriate suggestions and recommendations are given finally.
Klíčová slova
konkurence, SWOT analýza, Porterův model, analýza podle postavení situace na trhu, analýza konkurence, STEP a BCG analýza, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
competition, SWOT analysis, Porter model, analysis according to position in the market situation, analysis of competition, STEP and BCG analysis, marketing mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu a teoretické možnosti analýz.
II. Praktická část
Pomocí Porterového pěti faktorového modelu analyzujte konkurenci.
Na základě zjištěných údajů sestavte SWOT analýzu.
Navrhněte patřičná doporučení a rozhodnutí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu a teoretické možnosti analýz.
II. Praktická část
Pomocí Porterového pěti faktorového modelu analyzujte konkurenci.
Na základě zjištěných údajů sestavte SWOT analýzu.
Navrhněte patřičná doporučení a rozhodnutí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip, 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-1545-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
SYNEK, Miloslav, 2007. Manažerská ekonomika. 4. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-1992-4.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip, 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. 1.vyd. Praha : Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-1545-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
SYNEK, Miloslav, 2007. Manažerská ekonomika. 4. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s.. ISBN 978-80-247-1992-4.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 42 bodů
Ing. Bártek:
1. Jaký je rozdíl mezi BCG a GE analýzou? - odpověděla zcela
2. Popište marketingový mix ve společnosti Austin Detonator, s. r. o. - odpověděla zcela
3. Proč doporučujete v centru Vsetína umístit poutač, aby se veřejnost a zákazníci lépe orientovali, přestože se společnost dostatečně propaguje? - odpověděla zcela
Oponent BP: 32 bodů
Ing. Šedová, Ph.D.:
1. Doplňte pro srovnání při obhajobě oficiální vývoj cen ropy a dalších komodit, které uvádíte z firemních materiálů. Která instituce tyto informace veřejnosti podává? - odpověděla částečně
2. Proč uvádíte ve svých doporučeních pro firmu vedle "inovace výrobků" také zavedení stravenek? Co to má společného s tématem práce? - odpověděla částečně
3. Co myslíte pod pojmem "inovace výrobků"? Jaké nové výrobky? Jaké nové postupy? - neodpověděla