Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti marketingového výzkumu a komunikačního mixu. V praktické části je popsána charakteristika společnosti SERVIS CLIMAX a.s., její struktura, komunikační mix
a výrobky. Dále je zde zpracována analýza současného stavu spokojenosti zákazníků, souhrn výsledků dotazníkového šetření a porovnání stavu s hypotézami. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction as an important part of the communication mix in the company SERVIS CLIMAX a. s. Company produces blinds, shutters, awnings and insect screens. This work aims to assess customer satisfaction with products and services which are offered by the company. The survey was in progress by creating a questionnaire. The theoretical part presents the literary knowledge
of marketing research and communication mix. The practical part describes the characteristics of the company SERVIS CLIMAX a. s., as its structure, communication mix and products. There are also processes by analysis of the present state of customers´ satisfaction, a summary of results of the questionnaire and comparisons with the status hypotheses. In conclusion, there are proposals and recommendations to increase customers´ satisfaction of the company.
Marketing research, communication mix, customer satisfaction, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
62 s. ( 72 859 znaků) 4 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti marketingového výzkumu a komunikačního mixu. V praktické části je popsána charakteristika společnosti SERVIS CLIMAX a.s., její struktura, komunikační mix
a výrobky. Dále je zde zpracována analýza současného stavu spokojenosti zákazníků, souhrn výsledků dotazníkového šetření a porovnání stavu s hypotézami. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction as an important part of the communication mix in the company SERVIS CLIMAX a. s. Company produces blinds, shutters, awnings and insect screens. This work aims to assess customer satisfaction with products and services which are offered by the company. The survey was in progress by creating a questionnaire. The theoretical part presents the literary knowledge
of marketing research and communication mix. The practical part describes the characteristics of the company SERVIS CLIMAX a. s., as its structure, communication mix and products. There are also processes by analysis of the present state of customers´ satisfaction, a summary of results of the questionnaire and comparisons with the status hypotheses. In conclusion, there are proposals and recommendations to increase customers´ satisfaction of the company.
Marketing research, communication mix, customer satisfaction, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu, která se zaměřuje na proces marketingového výzkumu a na komunikační mix společnosti.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolenou společnost. Popište její strukturu, komunikační mix a výrobky.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků společnosti.
Shrňte výsledky dotazovaného šetření, porovnejte je s hypotézami a doporučte možné způsoby zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu, která se zaměřuje na proces marketingového výzkumu a na komunikační mix společnosti.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolenou společnost. Popište její strukturu, komunikační mix a výrobky.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků společnosti.
Shrňte výsledky dotazovaného šetření, porovnejte je s hypotézami a doporučte možné způsoby zvýšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0385-8.
KUBÍČKOVÁ, Miloslava, 1999. Průzkum trhu. 1. vyd. Zlín: OA T. Bati Zlín.
PŘÍKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav a Radomila SOUKALOVÁ, 1999. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: OA Zlín.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ, 2003. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0385-8.
KUBÍČKOVÁ, Miloslava, 1999. Průzkum trhu. 1. vyd. Zlín: OA T. Bati Zlín.
PŘÍKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav a Radomila SOUKALOVÁ, 1999. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: OA Zlín.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Ing. Jurečková:
1. Které nástroje komunikačního mixu byste více posílila pro komunikaci s odběrateli? Odpověděla zcela.
2. Co považujete za největší nevýhodu z hlediska poskytovaných služeb? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Vorlová:
1. Specifikujte prosím (nejlépe už v rámci obhajoby) cílovou skupinu odběratelů (viz. připomínky k práci). Odpověděla zcela.
2. Jak uvádíte, průzkum byl realizován na osobním setkání odběratelů. Proč jste nezvolila formu osobního dotazování, které by zajistilo větší vypovídací schopnost výsledků - tzn. zamezilo by se výskytu otázek bez odpovědi? Byl některý z vyplněných dotazníků vyřazen? Odpověděla zcela.
doc. Kozák:
1. Uveďte, jaká je oficiálně schválená zkratka pro označení hodiny? Odpověděla zcela.