Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou a sociálními a kulturními faktory na japonském trhu. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části je věnována pozornost oblasti mezinárodního marketingu, reklamy a nákupního chování spotřebitele. Praktická část obsahuje informace o Japonsku a všeobecné kulturní poznatky. Dále analyzuje prostředí reklamy v dané zemi. Cílem této bakalářské práce pak je prozkoumání vlivu reklamy na spotřebitelském chování, pro potřeby firem vstupujících na japonský trh.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with advertising and social and cultural factors on the Japanese market. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part the attention is focused on the area of international marketing, advertising and customer behaviour. The practical part contains information about Japan and general cultural knowledge. Moreover, the Japanese advertising environment is analysed. The aim of this bachelor thesis is to investigate the impact of advertising on customer behaviour which may help companies entering the Japanese market.
Klíčová slova
Reklama, kulturní faktory v mezinárodním marketingu, nákupní chování spotřebitele, reklamní média, reklamní agentura, Japonsko.
Klíčová slova v angličtině
Advertising, cultural factors in international marketing, consumer buying behaviour, advertising media, advertising agency, Japan.
Rozsah průvodní práce
77 s., 13 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou a sociálními a kulturními faktory na japonském trhu. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části je věnována pozornost oblasti mezinárodního marketingu, reklamy a nákupního chování spotřebitele. Praktická část obsahuje informace o Japonsku a všeobecné kulturní poznatky. Dále analyzuje prostředí reklamy v dané zemi. Cílem této bakalářské práce pak je prozkoumání vlivu reklamy na spotřebitelském chování, pro potřeby firem vstupujících na japonský trh.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with advertising and social and cultural factors on the Japanese market. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part the attention is focused on the area of international marketing, advertising and customer behaviour. The practical part contains information about Japan and general cultural knowledge. Moreover, the Japanese advertising environment is analysed. The aim of this bachelor thesis is to investigate the impact of advertising on customer behaviour which may help companies entering the Japanese market.
Klíčová slova
Reklama, kulturní faktory v mezinárodním marketingu, nákupní chování spotřebitele, reklamní média, reklamní agentura, Japonsko.
Klíčová slova v angličtině
Advertising, cultural factors in international marketing, consumer buying behaviour, advertising media, advertising agency, Japan.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zabývající se reklamou a kupním chováním.
II. Praktická část
Analyzujte oblast reklamy na japonském trhu.
Prozkoumejte spotřebitelské chování v Japonsku.
Navrhněte nejefektivnější způsob vstupu na tento trh z hlediska reklamního vlivu na mladé spotřebitele.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zabývající se reklamou a kupním chováním.
II. Praktická část
Analyzujte oblast reklamy na japonském trhu.
Prozkoumejte spotřebitelské chování v Japonsku.
Navrhněte nejefektivnější způsob vstupu na tento trh z hlediska reklamního vlivu na mladé spotřebitele.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERNDT, Ralph, 2007. Mezinárodní marketingový management. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1641-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
MACHKOVÁ, Hana, 2003. Mezinárodní marketing. Praha: Oeconomica. ISBN 80-245-0496-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2010. Reklama: Jak dělat reklamu. Vyd. 3. Praha: Grada publishing. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
BERNDT, Ralph, 2007. Mezinárodní marketingový management. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1641-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER, 2007. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
MACHKOVÁ, Hana, 2003. Mezinárodní marketing. Praha: Oeconomica. ISBN 80-245-0496-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, 2010. Reklama: Jak dělat reklamu. Vyd. 3. Praha: Grada publishing. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Vysvětlete pojem "nemístný humor". - odpověděla zcela
2. V čem spatřujete největší problém při vstupu na japonský trh? - odpověděla zcela
3. Jaký typ reklamy by bylo vhodné v Japonsku využít? (s. 60) - odpověděla zcela
Oponent BP: 56 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Můžete definovat základní rozdíly mezi českým a japonským reklamním stylem v oblasti kreativní reklamní strategie? - odpověděla zcela
2. Zvolte si libovolnou produktovou kategorii nebo značku a zvolte vhodné apely pro oslovení cílové skupiny. Zdůvodněte a zdůrazněte kulturní odlišnosti. - odpověděla zcela