Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Sanatoria Miramare, s. r. o. Společnost poskytuje lázeňské služby ve třech ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti návštěvníků hotelových komplexů Miramare, Vily Antoanety a Vily Valašky s následným návrhem na zvýšení spokojenosti klientů. Spokojenost byla měřena na základě vyhodnocení dotazníku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá literárními poznatky týkajícími se marketingu služeb, SWOT analýzy a spokojenosti zákazníků. V praktické části je popsaná charakteristika hotelů Sanatoria Miramare, s. r. o., s nabídkou jejich služeb. Dále praktická část rozebírá jednotlivé typy dotazníků, které jsou rozděleny do dvou částí, zvlášť pro komplex Miramare a Vily Antoanetu a Valašku. Nakonec je uveden konečný návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků, a zhodnocení možnosti uskutečnění plánu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analysis of satisfaction of customers in Sanatorium Miramare, s. r. o. The company provides spa services in three accommodation facilities. The aim of this thesis is to assess satisfaction of visitor of hotel complexes Miramare, Vila Antoaneta and Vila Valaška, followed by proposal of improvement of client?s satisfaction. Satisfaction was measured on the basis of evaluation questionnaire. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with literature knowledge about marketing of services, SWOT analysis and customer satisfaction. In practical part are described characteristics of Sanatorium Miramare, s. r. o. hotels with offer of their services. Practical part also deals with different types of questionnaires, which are divided into the two groups, one for Miramare and the other for Villas Antoaneta and Valaška. At the end is proposed final project on increasing of customers satisfaction and evaluation of the ability of realization of the plan.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Sanatoria Miramare, s. r. o. Společnost poskytuje lázeňské služby ve třech ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti návštěvníků hotelových komplexů Miramare, Vily Antoanety a Vily Valašky s následným návrhem na zvýšení spokojenosti klientů. Spokojenost byla měřena na základě vyhodnocení dotazníku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá literárními poznatky týkajícími se marketingu služeb, SWOT analýzy a spokojenosti zákazníků. V praktické části je popsaná charakteristika hotelů Sanatoria Miramare, s. r. o., s nabídkou jejich služeb. Dále praktická část rozebírá jednotlivé typy dotazníků, které jsou rozděleny do dvou částí, zvlášť pro komplex Miramare a Vily Antoanetu a Valašku. Nakonec je uveden konečný návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků, a zhodnocení možnosti uskutečnění plánu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analysis of satisfaction of customers in Sanatorium Miramare, s. r. o. The company provides spa services in three accommodation facilities. The aim of this thesis is to assess satisfaction of visitor of hotel complexes Miramare, Vila Antoaneta and Vila Valaška, followed by proposal of improvement of client?s satisfaction. Satisfaction was measured on the basis of evaluation questionnaire. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with literature knowledge about marketing of services, SWOT analysis and customer satisfaction. In practical part are described characteristics of Sanatorium Miramare, s. r. o. hotels with offer of their services. Practical part also deals with different types of questionnaires, which are divided into the two groups, one for Miramare and the other for Villas Antoaneta and Valaška. At the end is proposed final project on increasing of customers satisfaction and evaluation of the ability of realization of the plan.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu služeb, spokojenosti zákazníka a SWOT analýzy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu dat z firmou vytvořeného dotazníku.
Vyhodnoťte spokojenost zákazníků s kvalitou služeb.
Vytvořte návrh pro zvýšení spokojenosti zákazníků a vyhodnoťte realizaci jednotlivých alternativ.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu služeb, spokojenosti zákazníka a SWOT analýzy.
II. Praktická část
Proveďte analýzu dat z firmou vytvořeného dotazníku.
Vyhodnoťte spokojenost zákazníků s kvalitou služeb.
Vytvořte návrh pro zvýšení spokojenosti zákazníků a vyhodnoťte realizaci jednotlivých alternativ.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. 2008. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, ISBN 978-80-251-2183-2.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. 2006. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.H. Beck, C.H. Beck pro praxi. ISBN 80-717-9453-8.
KOTLER, Philip. 2001. Marketing management. 10. rozš.vyd. Praha: Grada, ISBN 80-247-0016-6.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2003. Marketing a reklama. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, ISBN 80-731-8140-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2008. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. 2008. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, ISBN 978-80-251-2183-2.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. 2006. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.H. Beck, C.H. Beck pro praxi. ISBN 80-717-9453-8.
KOTLER, Philip. 2001. Marketing management. 10. rozš.vyd. Praha: Grada, ISBN 80-247-0016-6.
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2003. Marketing a reklama. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, ISBN 80-731-8140-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. 2008. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Mgr. Masařová:
1. Kterou z navrhovaných variant považujete pro Sanatorium Miramare, s. r. o. za nejpřínosnější? - odpověděla zcela
2. Myslíte si, že by snížení cen poskytovaných služeb vedlo ke zvýšení návštěvnosti Sanatoria Miramare, s. r. o.? - odpověděla zcela
Oponent BP: 54 bodů
Ing. Šedová, Ph.D.:
Výsledky analýzy jsou pro firmu pozitivní. Co firma Miramare, s. r. o. považuje za stoprocentní spokojenost? Dotaz je položen z důvodu, že výsledky byly víceméně velmi dobré. - odpověděla zcela
Ing. Matulaj:
Jaký je vztah mezi společnostmi Sanatorium Miramare, s. r. o. a Lázně Luhačovice, a. s.? - odpověděla zcela
doc. Ing. Kacr, CSc:
Jak jste vyhodnocovala takové množství dotazníků? - odpověděla zcela