Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními systémy a péčí o zákazníky společnosti Golden Apple Cinema, a.s. V teoretické části je charakterizováno řízení vztahů se zákazníky, budování hodnotných vztahů se zákazníky a procesy CRM. Dále jsou v této části obecně popsány věrnostní systémy pro udržení a získávání zákazníků a jejich loajalitu. V praktické části je představena společnost Golden Apple Cinema a.s. Je proveden popis věrnostního programu dvou konkurenčních společností a pomocí SWOT analýzy popsána také vlastní věrnostní karta. Dále je sestaven pomocí cenové analýzy návrh na model věrnostního programu pro nové období, stanoven jeho rozpočet a propagace.
Závěrem práce, na základě provedených rešerší, výzkumných sond a analýz, jsou navrženy prognózy věrnostního systému společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis looks into the loyalty systems and customer care in Golden Apple Cinema, Inc. In theoretic part, there are characterized the managing relationships with customers, the building valuable customer relationship and processes of CRM. Then in this part, there are generally described thy loyalty systems for maintain and obtaining customers and their loyalty. In practical part, there is introduced company Golden Apple Cinema, Inc. Also, there is made describing of loyalty system of two competitive companies and own loyalty card. There is built model of loyalty program for new season with price analysis, set its budget and propagation.
In conclusion, there are set predictions of loyalty system according performed research, investigative study and analysis.
Klíčová slova
věrnostní systém, podpora prodeje, péče o zákazníky, konkurence, věrnostní karty, CRM, loajalita, hodnota zákazníka
Klíčová slova v angličtině
Loyalty system, sales promotion, customer care, competition, loyalty cards, CRM, loyalty, customer value
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními systémy a péčí o zákazníky společnosti Golden Apple Cinema, a.s. V teoretické části je charakterizováno řízení vztahů se zákazníky, budování hodnotných vztahů se zákazníky a procesy CRM. Dále jsou v této části obecně popsány věrnostní systémy pro udržení a získávání zákazníků a jejich loajalitu. V praktické části je představena společnost Golden Apple Cinema a.s. Je proveden popis věrnostního programu dvou konkurenčních společností a pomocí SWOT analýzy popsána také vlastní věrnostní karta. Dále je sestaven pomocí cenové analýzy návrh na model věrnostního programu pro nové období, stanoven jeho rozpočet a propagace.
Závěrem práce, na základě provedených rešerší, výzkumných sond a analýz, jsou navrženy prognózy věrnostního systému společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis looks into the loyalty systems and customer care in Golden Apple Cinema, Inc. In theoretic part, there are characterized the managing relationships with customers, the building valuable customer relationship and processes of CRM. Then in this part, there are generally described thy loyalty systems for maintain and obtaining customers and their loyalty. In practical part, there is introduced company Golden Apple Cinema, Inc. Also, there is made describing of loyalty system of two competitive companies and own loyalty card. There is built model of loyalty program for new season with price analysis, set its budget and propagation.
In conclusion, there are set predictions of loyalty system according performed research, investigative study and analysis.
Klíčová slova
věrnostní systém, podpora prodeje, péče o zákazníky, konkurence, věrnostní karty, CRM, loajalita, hodnota zákazníka
Klíčová slova v angličtině
Loyalty system, sales promotion, customer care, competition, loyalty cards, CRM, loyalty, customer value
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a analýzu teoretických a metodologických východisek řešení zadaného úkolu.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se péče o zákazníky a věrnostních systémů.
II. Praktická část
Proveďte analýzu věrnostních systému společnosti a její konkurence.
Navrhněte managementu možné řešení dané problematiky a aplikujte do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a analýzu teoretických a metodologických východisek řešení zadaného úkolu.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se péče o zákazníky a věrnostních systémů.
II. Praktická část
Proveďte analýzu věrnostních systému společnosti a její konkurence.
Navrhněte managementu možné řešení dané problematiky a aplikujte do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0513-3.
[2] LEHTINEN, Jarmo R., 2007. Aktivní CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing,. ISBN 978-80-247-1814-9
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane, 2007. Marketing management. 12.vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R., 2002. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-813-X.
[5] TELLIS, Gerard J., 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-997-7
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0513-3.
[2] LEHTINEN, Jarmo R., 2007. Aktivní CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing,. ISBN 978-80-247-1814-9
[3] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane, 2007. Marketing management. 12.vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] STORBACKA, Kaj, LEHTINEN, Jarmo R., 2002. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-813-X.
[5] TELLIS, Gerard J., 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-997-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 45 bodů
Mgr. Gaja:
Myslíte si, zda je jednodušší věrnostní systém pro zákazníka lepší, než složitá kombinace různých bonusů a přinese společnosti pozitivní efekt? - odpověděl zcela
Oponent BP: 49 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Z jakých podkladů jste vycházel při sestavování analýzy SWOT? - odpověděl zcela
2. Jak Vás napadlo využití geocachingu? - odpověděl zcela
3. Měl jste stanovený limit pro rozpočet? - odpověděl zcela
4. Která Vámi navržená zlepšení společnost využije? - odpověděl zcela
Ing. Matulaj:
Měl jste přístup k informacím o návštěvnosti kin? - odpověděl částečně
doc. Ing. Kacr, CSc.:
Některé projekty, jako např. přímé přenosy Metropolitní opery z New Yorku, jsou jistě velice nákladné. Vyplatí se to společnosti? - odpověděl částečně