Cílem této bakalářské práce bude sestavit komunikační plán pro elektronické publikace firmy Institut pro testování a certifikace, která nabízí své služby dalším významným firmám. Tato práce se bude skládat z teoretické a praktické části. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, dále se samostatnou tvorbou komunikačního plánu a vymezení pojmů v oblasti technických předpisů. Praktická část bude popisovat firmu včetně jejího portfolia služeb se zaměřením na produkt, pro který bude vytvořen komunikační plán, jeho časový rozvrh a rozpočet.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis will be to form a communication plan for electronic publication of Institute for testing and certification, which offers own services to other well-established companies. This thesis will consist of a theoretical and practical part. The theoretical part will contain the basic concepts related to marketing communications, as well as the separate creation of communication plan and definitions of technical regulations. The practical part will describe the company, including its own portfolio of services focusing on a product for which the communication plan will be created, its own schedule and budget.
Competition analysis, communication mix, communication plan, marketing communication, marketing mix, personal selling, sales promotion, direct marketing, public relations, advertising, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
74 s. (86 565 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bude sestavit komunikační plán pro elektronické publikace firmy Institut pro testování a certifikace, která nabízí své služby dalším významným firmám. Tato práce se bude skládat z teoretické a praktické části. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, dále se samostatnou tvorbou komunikačního plánu a vymezení pojmů v oblasti technických předpisů. Praktická část bude popisovat firmu včetně jejího portfolia služeb se zaměřením na produkt, pro který bude vytvořen komunikační plán, jeho časový rozvrh a rozpočet.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis will be to form a communication plan for electronic publication of Institute for testing and certification, which offers own services to other well-established companies. This thesis will consist of a theoretical and practical part. The theoretical part will contain the basic concepts related to marketing communications, as well as the separate creation of communication plan and definitions of technical regulations. The practical part will describe the company, including its own portfolio of services focusing on a product for which the communication plan will be created, its own schedule and budget.
Competition analysis, communication mix, communication plan, marketing communication, marketing mix, personal selling, sales promotion, direct marketing, public relations, advertising, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište podstatu a význam marketingové komunikace, jako nástroj marketingového mixu.
Charakterizujte technické předpisy se zaměřením na technickou normalizaci a legislativu.
II. Praktická část
Popište portfolio služeb Institutu pro testování a certifikaci, a. s. a jeho aktivity v oblasti technických informací.
Charakterizujte komunikovaný produkt.
Navrhněte vhodný komunikační plán pro vybraný produkt.
Vypracujte časový plán a rozpočet pro období 2012.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište podstatu a význam marketingové komunikace, jako nástroj marketingového mixu.
Charakterizujte technické předpisy se zaměřením na technickou normalizaci a legislativu.
II. Praktická část
Popište portfolio služeb Institutu pro testování a certifikaci, a. s. a jeho aktivity v oblasti technických informací.
Charakterizujte komunikovaný produkt.
Navrhněte vhodný komunikační plán pro vybraný produkt.
Vypracujte časový plán a rozpočet pro období 2012.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada, ISBN 80-247-0254-1.
[2] HORÁKOVÁ, Iveta, 1992. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2006. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, Philip a Kevin Lane Keller, 2007. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada, ISBN 80-247-0254-1.
[2] HORÁKOVÁ, Iveta, 1992. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2006. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada, ISBN 80-247-0513-3.
[4] KOTLER, Philip a Kevin Lane Keller, 2007. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 49 bodů
Ing. Shejbal, Ph.D.:
1. V čem vidíte největší slabiny a naopak největší pozitiva komunikovaného produktu? - odpověděla zcela
2. Na který z nástrojů komunikačního plánu by měl být kladen největší důraz s ohledem na jeho účinnost? - odpověděla zcela
3. Jaká budoucí opatření pro komunikaci produktu byste přijala v případě neúspěšnosti plánu navrženého pro rok 2012? - odpověděla zcela
Oponent BP: 49 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Které možnosti v oblasti účinné marketingové komunikace nabízí Internet v roce 2012? - odpověděla částečně
2. Aplikujte zásadu SMART na Vámi definované komunikační cíle. - odpověděla zcela
3. Jak je zabezpečena u Vámi vytvořené analýzy SWOT její objektivita? Proč jste ji použila? - odpověděla zcela
4. Definujte podrobněji mediální chování některé z vyjmenovaných cílových skupin ve vztahu k nabízenému produktu elektronických publikací. - odpověděla zcela