Předmětem bakalářské práce zvané ?Marketingový plán vybraných aktivit společnosti
HEPA s.r.o.? je analýza stávajícího marketingového plánu společnosti, která působí v
oblasti zdravě prospěšných sportovních aktivit vykonávaných člověkem. Bakalářská práce
je zaměřena na jednu z několika poskytovaných služeb již zmiňovanou společností a to inline
bruslení. Cílem práce je provést analýzu trhu, zákazníků, konkurence, rozbor
současného marketingového plánu, jeho posouzení a navržení nového, který bude
obsahovat marketingový audit.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis entitled "Marketing Plan of selected activities of HEPA company?
is an analysis of existing marketing plan of the company, focused on sport activities
performed by human.The thesis is focused on one of several services provided by already
mentioned society, in - line skating.
The aim of the thesis is to analyze the market, customers, competitors and also the analysis
of the present marketing plan, its assessment and a proposal containing a new plan
including a marketing audit.
Klíčová slova
Marketingový plán, marketingový mix, marketingové cíle
Předmětem bakalářské práce zvané ?Marketingový plán vybraných aktivit společnosti
HEPA s.r.o.? je analýza stávajícího marketingového plánu společnosti, která působí v
oblasti zdravě prospěšných sportovních aktivit vykonávaných člověkem. Bakalářská práce
je zaměřena na jednu z několika poskytovaných služeb již zmiňovanou společností a to inline
bruslení. Cílem práce je provést analýzu trhu, zákazníků, konkurence, rozbor
současného marketingového plánu, jeho posouzení a navržení nového, který bude
obsahovat marketingový audit.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis entitled "Marketing Plan of selected activities of HEPA company?
is an analysis of existing marketing plan of the company, focused on sport activities
performed by human.The thesis is focused on one of several services provided by already
mentioned society, in - line skating.
The aim of the thesis is to analyze the market, customers, competitors and also the analysis
of the present marketing plan, its assessment and a proposal containing a new plan
including a marketing audit.
Klíčová slova
Marketingový plán, marketingový mix, marketingové cíle
Proveďte rešerši odborné literatury ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost HEPA S.R.O.
Proveďte externí analýzu dané společnosti.
Na základě analýzy navrhněte nový marketingový plán.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost HEPA S.R.O.
Proveďte externí analýzu dané společnosti.
Na základě analýzy navrhněte nový marketingový plán.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2003. Marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN: 80-247-0385-8.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. Vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN: 978-80-247-3622-8.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER 2007. Marketing management: Analýza, plánování, využití, kontrola. 7. Vyd. Victoria Publishing. ISBN: 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, De Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERG 2003. Marketingová komunikace. Grada Publishing. ISBN: 80-247-0254-1.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČOVÁ 2007. Marketing obchodu a služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN: 978-80-7318-532-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2001. Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN: 80-7318-035-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing: Cesta k trhu. 1. Vyd. ISBN: 80-86898- 48-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2003. Marketingový výzkum. 1. Vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN: 80-247-0385-8.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. Vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN: 978-80-247-3622-8.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER 2007. Marketing management: Analýza, plánování, využití, kontrola. 7. Vyd. Victoria Publishing. ISBN: 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, De Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERG 2003. Marketingová komunikace. Grada Publishing. ISBN: 80-247-0254-1.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČOVÁ 2007. Marketing obchodu a služeb. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN: 978-80-7318-532-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2001. Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN: 80-7318-035-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing: Cesta k trhu. 1. Vyd. ISBN: 80-86898- 48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 38 bodů
Mgr. Novák:
1. Předmětem činnosti jednotlivých poboček HEPA outdoor firness je "Poskytování tělovýchovných a sportovních služeb v oblasti in-line bruslení". O jaký typ živnosti se jedná? Odpověděl částečně.
2. Vysvětlete pojem event marketing. Realizuje společnost HEPA group s. r. o. nebo jednotlivé pobočky HEPA outdoor fitness tento druh marketingu? Odpověděl částečně.
Oponent BP: 48 bodů
Ing. Brišová:
1. Firmě doporučujete sestavit analýzy BCG. Nepozbývá významu tato analýza, když konkurence na trhu je mizivá, jak v práci uvádíte? Odpověděl zcela.
2. Jako příležitost uvádíte zavedení nového produktu na trh. Máte představy, o jaký produkt by mělo jít? Odpověděl zcela.
doc. Kozák:
1. Výstižně objasněte, co je to marketingový plán? Odpověděl částečně.
Ing. Laštůvka:
1. Jak dlouho společnost působí na trhu? Odpověděl zcela.
2. Jaký je průběh (vývoj) obratu společnosti od roku 2007? Odpověděl částečně.