Bakalářská práce bude zaměřena na zanalyzování současných marketingových komunikací a na vypracování komunikačního plánu pro občanské sdružení pro rok 2013. Marketing neziskového sektoru, do kterého občanská sdružení spadají, se určitým způsobem liší od marketingu v komerčním sektoru. Celá práce bude rozdělena do dvou hlavních
částí ? teoretické a praktické.
V teoretické části bude zpracována teorie, převážně z oblasti neziskových organizací, marketingové komunikace a tvorbě komunikačního plánu. Praktická část se bude zabývat charakteristikou občanského sdružení Plavecký Klub Zlín, je zde zpracována SWOT analýza, dále tato část bude obsahovat vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analyzing the current mix of the business communication and set up a new communication plan for a civic association for 2013 year. Marketing of non-profit-making sector, to whom civic assocation below, differs from in marketing of non-profit-making sector
All the thesis is divided into two main parts ? theoretical and practical part.
In the theoretical part will be analyzed theory, predominatly from the area of non-profit-making sector, marketing communication and setting up communinication plan. The practical part will deal with civic association Plavecky Klub Zlin, SWOT analysis is out lined to, that this part will content the assessment of the current communication activities and a proposal communication plan with its all requisites.
Klíčová slova
Občanské sdružení, neziskové organizace, marketingová komunikace, komunikační mix, nástroje komunikačního mixu, komunikační plán, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
civic association, non-profit-making sector, marketing communication, communication mix, marketing mix tools, communication plan
Rozsah průvodní práce
70s. (70 277 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce bude zaměřena na zanalyzování současných marketingových komunikací a na vypracování komunikačního plánu pro občanské sdružení pro rok 2013. Marketing neziskového sektoru, do kterého občanská sdružení spadají, se určitým způsobem liší od marketingu v komerčním sektoru. Celá práce bude rozdělena do dvou hlavních
částí ? teoretické a praktické.
V teoretické části bude zpracována teorie, převážně z oblasti neziskových organizací, marketingové komunikace a tvorbě komunikačního plánu. Praktická část se bude zabývat charakteristikou občanského sdružení Plavecký Klub Zlín, je zde zpracována SWOT analýza, dále tato část bude obsahovat vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on analyzing the current mix of the business communication and set up a new communication plan for a civic association for 2013 year. Marketing of non-profit-making sector, to whom civic assocation below, differs from in marketing of non-profit-making sector
All the thesis is divided into two main parts ? theoretical and practical part.
In the theoretical part will be analyzed theory, predominatly from the area of non-profit-making sector, marketing communication and setting up communinication plan. The practical part will deal with civic association Plavecky Klub Zlin, SWOT analysis is out lined to, that this part will content the assessment of the current communication activities and a proposal communication plan with its all requisites.
Klíčová slova
Občanské sdružení, neziskové organizace, marketingová komunikace, komunikační mix, nástroje komunikačního mixu, komunikační plán, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
civic association, non-profit-making sector, marketing communication, communication mix, marketing mix tools, communication plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a odborné zdroje ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu.
Analyzujte současný stav marketingových komunikací.
Navrhněte zefektivnění marketingových komunikací, hlavní cíle komunikačního plánu, finanční rozpočet a časový plán pro rok 2013.
Uveďte závěry a doporučení vyplývající pro firmu z Vámi navrhovaného komunikačního plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a odborné zdroje ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu.
Analyzujte současný stav marketingových komunikací.
Navrhněte zefektivnění marketingových komunikací, hlavní cíle komunikačního plánu, finanční rozpočet a časový plán pro rok 2013.
Uveďte závěry a doporučení vyplývající pro firmu z Vámi navrhovaného komunikačního plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]FREY, Petr, 2005. Marketingová komunikace - nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, NT Publishing, s.r.o. ISBN 80-7261-129-1.
[2]HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace. Praha: Nakladatelství Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
[3]KOTLER, Philip, 2001. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0016-6.
[4]NAGYOVÁ, Jana, 1999. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: Nakladatelství VOX. ISBN 80-86324-00-1.
[5]SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1]FREY, Petr, 2005. Marketingová komunikace - nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, NT Publishing, s.r.o. ISBN 80-7261-129-1.
[2]HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ, 2009. Marketingová komunikace. Praha: Nakladatelství Oeconomica. ISBN 978-80-245-1520-5.
[3]KOTLER, Philip, 2001. Marketing Management. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-247-0016-6.
[4]NAGYOVÁ, Jana, 1999. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: Nakladatelství VOX. ISBN 80-86324-00-1.
[5]SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 54 bodů
Mgr. Zelínková:
1. Který z komunikačních prostředků, navržených ve Vaší práci, preferujete a považujete za nejúčinnější? - odpověděla zcela
2. Co podle Vás ukazuje pozitivní obraz Plaveckého klubu nejvíce - práce trenérů, rozhodčích, cvičitelů, výsledků plavců či marketingové nástroje? - odpověděla zcela
Oponent BP: 48 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Které by byly ukazatele efektivity komunikace v případě Plaveckého oddílu? - odpověděla částečně
2. Jaké je mediální chování cílových skupin a jak toto chování koresponduje s Vašimi návrhy? - odpověděla částečně
3. Jaký benefit byste ve vztahu ke konkurečnímu klubu komunikovala, v čem je konkurenční výhoda Plaveckého klubu? Jakou kreativní strategii byste doporučila? - odpověděla zcela