Téma mé bakalářské práce je analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci "4 dohody". Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části bude prostudována potřebná literatura, která souvisí s danou problematikou. Následně budou zpracována teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je popis kulturní akce "4 dohody", dále budou zpracovány analýzy současného stavu komunikačních aktivit týkající se akce "4 dohody", které budou vyhodnoceny a budou stanoveny návrhy na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
Theme of my bachelor?s thesis is work on analysis of selected communications activities for the cultural event ?4 dohody?. Bechelor?s thesis is dividend into theoretical and practical part. In theoretical part i will be focused literature which is related to the issue theme. Then will be prosseded theoretical topic related to work. The content of the practical part is characteristics of cultural event ?4 dohody? further will be prosseded analysis of the current state of communication activities related to the event ?4 dohody?, which will be determined and evaluated proposal for improving the current situation.
Téma mé bakalářské práce je analýza vybraných komunikačních aktivit pro kulturní akci "4 dohody". Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části bude prostudována potřebná literatura, která souvisí s danou problematikou. Následně budou zpracována teoretická východiska vztahující se k tématu práce. Obsahem praktické části je popis kulturní akce "4 dohody", dále budou zpracovány analýzy současného stavu komunikačních aktivit týkající se akce "4 dohody", které budou vyhodnoceny a budou stanoveny návrhy na zlepšení stávající situace.
Anotace v angličtině
Theme of my bachelor?s thesis is work on analysis of selected communications activities for the cultural event ?4 dohody?. Bechelor?s thesis is dividend into theoretical and practical part. In theoretical part i will be focused literature which is related to the issue theme. Then will be prosseded theoretical topic related to work. The content of the practical part is characteristics of cultural event ?4 dohody? further will be prosseded analysis of the current state of communication activities related to the event ?4 dohody?, which will be determined and evaluated proposal for improving the current situation.
Prostudujte a vypracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte vhodnými metodami současné využití vybraných komunikačních aktivit podnikatelského subjektu ve vztahu ke kulturní akci "4 dohody".
Na základě výsledků provedených analýz navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Návrhy podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a vypracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte vhodnými metodami současné využití vybraných komunikačních aktivit podnikatelského subjektu ve vztahu ke kulturní akci "4 dohody".
Na základě výsledků provedených analýz navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu.
Návrhy podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav et al., 2011. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip, 2006. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 01-314-5757-8.
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada. ISBN 80-247-0966-X.
MOUDRÝ, Marek, 2008. Marketing : základy marketingu. Kralice na Hané: Computer Media. ISBN 978-80-7402-002-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al., 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav et al., 2011. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip, 2006. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 01-314-5757-8.
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada. ISBN 80-247-0966-X.
MOUDRÝ, Marek, 2008. Marketing : základy marketingu. Kralice na Hané: Computer Media. ISBN 978-80-7402-002-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana et al., 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 28 bodů
Ing. Krenar:
1. Měl jste možnost své návrhy předem konzultovat s podnikatelským subjektem - pořadatelem této kulturní akce? Jaké byly jeho reakce? Odpověděl zcela.
Oponent BP: 22 bodů (BP nesplňuje kritéria pro obhajobu)
Ing. Vorlová:
1. Vyčíslete prosím v přehledné tabulce celkové náklady na propagaci - stávající i Vámi navržené změny. Odpověděl zcela.
Ing. Laštůvka:
1. Na str. 44 ve SWOT analýze jako silnou stránku uvádíte copyright ke kulturní akci. Objasněte. Odpověděl zcela.