Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s. r. o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s. r. o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST, Porterova analýza konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz budou přijaty závěry pomocí SWOT analýzy. Pro zlepšení současné situace bude zvolena optimální strategie pro rozvoj firmy Karop s. r. o. s ohledem na návratnost daného konceptu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis: Analysis of business strategy development of the company Karop Ltd. will be divided into theoretical and practical part. In theoretical part there will be described concepts which are related to strategic management of companies regarding to small and medium companies. In practical part the Karop Company Ltd will be described. For the mapping of internal and external business environment 7S analysis, PEST analysis and Porter's competitive environment analysis will be used. Based on the analyzes conclusions SWOT analysis will be adopted To improve the current situation optimal strategy for the development of the company Karop Ltd will be stated. with regard to the return of the concept.
Klíčová slova
Strategické řízení, podnik a podnikání, strategické alternativy, franchising.
Klíčová slova v angličtině
Strategic management, enterprise and entrepreneurship, strategic alternatives, franchising.
Rozsah průvodní práce
60 s. (53 568 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s. r. o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s. r. o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST, Porterova analýza konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz budou přijaty závěry pomocí SWOT analýzy. Pro zlepšení současné situace bude zvolena optimální strategie pro rozvoj firmy Karop s. r. o. s ohledem na návratnost daného konceptu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis: Analysis of business strategy development of the company Karop Ltd. will be divided into theoretical and practical part. In theoretical part there will be described concepts which are related to strategic management of companies regarding to small and medium companies. In practical part the Karop Company Ltd will be described. For the mapping of internal and external business environment 7S analysis, PEST analysis and Porter's competitive environment analysis will be used. Based on the analyzes conclusions SWOT analysis will be adopted To improve the current situation optimal strategy for the development of the company Karop Ltd will be stated. with regard to the return of the concept.
Klíčová slova
Strategické řízení, podnik a podnikání, strategické alternativy, franchising.
Klíčová slova v angličtině
Strategic management, enterprise and entrepreneurship, strategic alternatives, franchising.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a popište teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současné ekonomické prostředí ve vazbě na podnikatelské zaměření firmy Karop s.r.o. a její strategický rozvoj.
Zhodnoťte výsledky z provedených analýz a navrhněte obchodní příležitost pro strategický rozvoj firmy Karop s.r.o.
Vyhodnoťe očekávaný ekonomický účinek navrhované obchodní příležitosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a popište teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Analyzujte současné ekonomické prostředí ve vazbě na podnikatelské zaměření firmy Karop s.r.o. a její strategický rozvoj.
Zhodnoťte výsledky z provedených analýz a navrhněte obchodní příležitost pro strategický rozvoj firmy Karop s.r.o.
Vyhodnoťe očekávaný ekonomický účinek navrhované obchodní příležitosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] KOZEL, Roman et al., 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3527-6.
[3] MACHKOVÁ, Hana, 2009. Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2986-2.
[4] ŘEZNÍČKOVÁ, Martina, 2009. Franchising : podnikání pod cizím jménem. Praha: C.H. Beck. ISBN 978-80-7400-174-1.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela, 2009. Marketing obchodní firmy : Manažer. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] KOZEL, Roman et al., 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3527-6.
[3] MACHKOVÁ, Hana, 2009. Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2986-2.
[4] ŘEZNÍČKOVÁ, Martina, 2009. Franchising : podnikání pod cizím jménem. Praha: C.H. Beck. ISBN 978-80-7400-174-1.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela, 2009. Marketing obchodní firmy : Manažer. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Ing. Krenar:
Uveďte, jaké rozhodující faktory mohou podle Vás negativně ovlivnit snahu firmy úspěšně získat a navázat spolupráci s potenciálními frančízanty? V čem spatřujete možná řešení, jak elimininovat tato rizika? - odpověděl zcela
Oponent BP: 55 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Jedním z Vašich návrhů je expanze firmy Karop formou frančízy. Myslíte si, že pro potenciálního frančízanta je vykalkulovaný výsledný zisk dostatečnou motivací, aby tuto formu spolupráce přijali? Zdůvodněte svůj názor. - odpověděl zcela
2. Ve své SWOT analýze se nezmiňujete o geografickém umístění firmy Karop. Ta je vzdálena od všech významných zákazníků cca 10 km. Jak tuto skutečnost hodnotíte z pohledu vlivů na rozhodování zákazníků? - odpověděl zcela
3. V této analýze hovoříte i o potenciálních hrozbách přechod na elektrický pohon. Myslíte si, že toto nebezpečí je skutečně reálné? Které alternativy pohonu jsou dle Vás reálnější v souvislosti s nárůstem cen benzínu a nafty? - odpověděl zcela
doc. Ing. Kacr, CSc.:
Existuje nějaká konkurence přímo v místě firmy? - odpověděl zcela
Ing. Matulaj:
Zkoumal jste existenci konkurence na trhu z hlediska frančízy? - odpověl zcela