Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat současný stav podniku a navrhnout doporučení pro koncepci CRM v podniku ZKL, a. s. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je objasněna problematika o principech podniku řízeného zákazníkem. V praktické části je charakterizován podnik ZKL, a.s., zanalyzován současný vztah firmy k zákazníkům a zákazníka k firmě. A následně navrženo doporučení pro koncepci CRM v podniku ZKL, a. s.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the current situation of the company and to propose recommendations for the concept of CRM in ZKL group. This bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part illustrates the principles of the company driven by customers. In the practical part ZKL group is characterized. Moreover, current two way business relationship between the company and customers is analyzed. In the end the recommendations of the CRM concept in ZKL group are suggested.
Klíčová slova
Customer Relationship Management, řízení vztahů se zákazníky, hodnota pro zákazníka, komunikace se zákazníky
Klíčová slova v angličtině
CRM, customer relationship management, customer value, customer communication
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce je zanalyzovat současný stav podniku a navrhnout doporučení pro koncepci CRM v podniku ZKL, a. s. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je objasněna problematika o principech podniku řízeného zákazníkem. V praktické části je charakterizován podnik ZKL, a.s., zanalyzován současný vztah firmy k zákazníkům a zákazníka k firmě. A následně navrženo doporučení pro koncepci CRM v podniku ZKL, a. s.
Anotace v angličtině
The main goal of this bachelor thesis is to analyze the current situation of the company and to propose recommendations for the concept of CRM in ZKL group. This bachelor thesis is divided into two parts. The theoretical part illustrates the principles of the company driven by customers. In the practical part ZKL group is characterized. Moreover, current two way business relationship between the company and customers is analyzed. In the end the recommendations of the CRM concept in ZKL group are suggested.
Klíčová slova
Customer Relationship Management, řízení vztahů se zákazníky, hodnota pro zákazníka, komunikace se zákazníky
Klíčová slova v angličtině
CRM, customer relationship management, customer value, customer communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární a internetové zdroje o principech podniků řízených zákazníkem
II. Praktická část
Proveďte základní charakteristiku společnosti
Zpracujte a zhodnoťte vztah firmy k zákazníkovi a zákazníka k firmě.
Uveďte závěry a navrhněte doporučení pro koncepci CRM ve firmě
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární a internetové zdroje o principech podniků řízených zákazníkem
II. Praktická část
Proveďte základní charakteristiku společnosti
Zpracujte a zhodnoťte vztah firmy k zákazníkovi a zákazníka k firmě.
Uveďte závěry a navrhněte doporučení pro koncepci CRM ve firmě
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John a Gary, ARMSTRONG, 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2]KOZÁK, Vratislav, 2011. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-02-6.
[3]LEHTINEN, Jarmo R., 2007. Aktivní CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1814-9.
[4]STORBACKA, K. a J. R., LEHTINEN, 2002. Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Praha: Grada. ISBN 80-7169-813- X.
[5]WESSLING, Harry, 2003. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip, WONG, Veronica, SAUNDERS, John a Gary, ARMSTRONG, 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2]KOZÁK, Vratislav, 2011. Budování vztahů se zákazníky: CRM v teorii a praxi. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-02-6.
[3]LEHTINEN, Jarmo R., 2007. Aktivní CRM: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1814-9.
[4]STORBACKA, K. a J. R., LEHTINEN, 2002. Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Praha: Grada. ISBN 80-7169-813- X.
[5]WESSLING, Harry, 2003. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: Strategie, praktické příklady a scénáře. Praha: Grada. ISBN 80-247-0569-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Ing. Piálek:
Jaké opatření by zpracovatelka této bakalářské práce navrhovala zavést, aby došlo ke zvýšení míry informací o zákaznících ZKL (pro optimální naplnění databáze v CRM softwaru)? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 18 bodů
Ing. Krenar:
1. Jaké jsou rozhodující vlivy pro získání zákazníků na trhu, ve kterém firma působí? Odpověděla částečně.
2. Jakým způsobem si může firma dlouhodobě udržet své zákazníky? Odpověděla částečně.
doc. Kozák:
1. Co je to CRM? Odpověděla částečně.