Práce analyzuje za pomocí sběru primárních dat aktuální stav míry spokojenosti prodejců LEGO na tradičním trhu. Tradičním trhem je chápána síť klasických kamenných obchodů. Záměrem práce je porovnat získané výsledky průzkumu s výsledky průzkumu realizovaném již v roce 2004. Na základě zjištění byla ověřena efektivnost původního měření. Cílem je navrhnut projekt zvyšování zákaznické spokojenosti. Projekt je podložen nákladovou a rizikovou analýzou. Předpokladem strategie, sestavené z několika nástrojů, je její zpětné využití v praxi, tak aby byl naplněn hlavní cíl práce.
Anotace v angličtině
The thesis analyses the actual rate of LEGO sellers satisfaction on the traditional market by means of primary data acquisition. The traditional market is explained as shop chains.The aim of the thesis to compare obtained research results with numbers from 2004. On the basis of findings, the effectivity of previous measuring was proved. The target is to draw the project on increasing in customers satisfaction. The project is supported by cost and risk analysis. The presumption of the strategy based on several instruments is its reverse use in practice so as to reach the principal aim of this thesis.
Klíčová slova
marketingový průzkum, měření spokojenosti zákazníků, dotazníková metoda,
dotazník, efektivnost měření, nástroje na zvýšení zákaznické spokojenosti
Klíčová slova v angličtině
marketing research, satisfaction measuring of customers, questionnaire method, questionnnaire, effectivity of measuring, instruments for increase in satisfaction of customers
Rozsah průvodní práce
88 s., 16 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce analyzuje za pomocí sběru primárních dat aktuální stav míry spokojenosti prodejců LEGO na tradičním trhu. Tradičním trhem je chápána síť klasických kamenných obchodů. Záměrem práce je porovnat získané výsledky průzkumu s výsledky průzkumu realizovaném již v roce 2004. Na základě zjištění byla ověřena efektivnost původního měření. Cílem je navrhnut projekt zvyšování zákaznické spokojenosti. Projekt je podložen nákladovou a rizikovou analýzou. Předpokladem strategie, sestavené z několika nástrojů, je její zpětné využití v praxi, tak aby byl naplněn hlavní cíl práce.
Anotace v angličtině
The thesis analyses the actual rate of LEGO sellers satisfaction on the traditional market by means of primary data acquisition. The traditional market is explained as shop chains.The aim of the thesis to compare obtained research results with numbers from 2004. On the basis of findings, the effectivity of previous measuring was proved. The target is to draw the project on increasing in customers satisfaction. The project is supported by cost and risk analysis. The presumption of the strategy based on several instruments is its reverse use in practice so as to reach the principal aim of this thesis.
Klíčová slova
marketingový průzkum, měření spokojenosti zákazníků, dotazníková metoda,
dotazník, efektivnost měření, nástroje na zvýšení zákaznické spokojenosti
Klíčová slova v angličtině
marketing research, satisfaction measuring of customers, questionnaire method, questionnnaire, effectivity of measuring, instruments for increase in satisfaction of customers
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k měření a zvyšování spokojenosti zákazníků.
2. Pomocí sběru primárních dat analyzujte současný stav spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO.
3. Porovnejte současný stav s výsledky výzkumu provedeném v roce 2004 a zjistěte zda tehdejší návrhy řešení byly či nebyly realizovány.
4. Na základě zjištění proveďte návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k měření a zvyšování spokojenosti zákazníků.
2. Pomocí sběru primárních dat analyzujte současný stav spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO.
3. Porovnejte současný stav s výsledky výzkumu provedeném v roce 2004 a zjistěte zda tehdejší návrhy řešení byly či nebyly realizovány.
4. Na základě zjištění proveďte návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO.
Seznam doporučené literatury
PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6.
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum Metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5.
BÁRTOVÁ, H., KOUDELKA, J. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1994. 121 s. ISBN 80-7079-460-7.
AHLERT, D., KNACKSTEDT, R., BECKER, J., WUNDERLICH, M. Customer Relationship Management im Handel. Berlin: Springer - Verlag, 2002. 446 s. ISBN 3-540-42902-6.
Seznam doporučené literatury
PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9.
NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 1. vyd. Praha: Management Press, 2001. 310 s. ISBN 80-7261-054-6.
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum Metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5.
BÁRTOVÁ, H., KOUDELKA, J. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1994. 121 s. ISBN 80-7079-460-7.
AHLERT, D., KNACKSTEDT, R., BECKER, J., WUNDERLICH, M. Customer Relationship Management im Handel. Berlin: Springer - Verlag, 2002. 446 s. ISBN 3-540-42902-6.