Ve své bakalářské práci se zabývám tématikou měření spokojenosti zákazníků cestovní agentury CKM Olomouc. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické.
První, teoretická část obsahuje zpracované poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Také jsem se zde zajímala o vývoj cestovního ruchu.
Praktická část předkládá zpracované výsledky měření spokojenosti zákazníků, které vyplynuly z dotazníkového šetření.
Na základě marketingového výzkumu jsou v závěru práce navrženy rady a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is focused on measuring customer satisfaction in the travel agency CKM Olomouc. Measuring customer satisfaction was done by means of questionnaire survey. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical.
First, theoretical part contains elaborated knowledge about measuring customer satisfaction and marketing research. In this part I also was interested in tourism.
Practical part shows elaborated resuls of measuring customer satisfaction which emerged from the questionnaire survey.
Based on the marketing research I suggest the recommendation which should lead to higher customer satisfaction.
Ve své bakalářské práci se zabývám tématikou měření spokojenosti zákazníků cestovní agentury CKM Olomouc. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické.
První, teoretická část obsahuje zpracované poznatky z oblasti měření spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu. Také jsem se zde zajímala o vývoj cestovního ruchu.
Praktická část předkládá zpracované výsledky měření spokojenosti zákazníků, které vyplynuly z dotazníkového šetření.
Na základě marketingového výzkumu jsou v závěru práce navrženy rady a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis is focused on measuring customer satisfaction in the travel agency CKM Olomouc. Measuring customer satisfaction was done by means of questionnaire survey. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical.
First, theoretical part contains elaborated knowledge about measuring customer satisfaction and marketing research. In this part I also was interested in tourism.
Practical part shows elaborated resuls of measuring customer satisfaction which emerged from the questionnaire survey.
Based on the marketing research I suggest the recommendation which should lead to higher customer satisfaction.
Prostudujte literární zdroje zabývající se daným tématem.
II. Praktická část
Prostřednictvím dotazníkového šetření proveďte průzkum spokojenosti zákazníků CKM Olomouc.
Vyhodnoťte výsledky měření spokojenosti zákazníků v CKM Olomouc.
Na základě výsledků průzkumu navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků CKM Olomouc.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literární zdroje zabývající se daným tématem.
II. Praktická část
Prostřednictvím dotazníkového šetření proveďte průzkum spokojenosti zákazníků CKM Olomouc.
Vyhodnoťte výsledky měření spokojenosti zákazníků v CKM Olomouc.
Na základě výsledků průzkumu navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků CKM Olomouc.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2006. Marketingové komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1041-9.
HAGUE, Paul, 2003. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Brno: Computer Press. ISBN 8072269178.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada. ISBN 802470966X.
SPÁČIL, Aleš, 2003. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada. ISBN 80-247-0514-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2006. Marketingové komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-1041-9.
HAGUE, Paul, 2003. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Brno: Computer Press. ISBN 8072269178.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada. ISBN 802470966X.
SPÁČIL, Aleš, 2003. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada. ISBN 80-247-0514-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 bodů
Mgr. Bočková:
1. Myslíte si, že by bylo vhodné přistoupit k opakování daného marketingového výzkumu? - odpověděla zcela
2. Pokud ano, kdy navrhujete jeho realizaci? - odpověděla zcela
3. Změnila byste v následujícím průzkumu výzkumné metody zjišťování dat? - odpověděla zcela
Oponent BP: 46 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Co považujete za konkurenční výhodu cestovní agentury CKM? - odpověděla částečně
2. Vysvětlete princip fungování "Mezinárodní hostelové karty". - odpověděla zcela
3. Jakým způsobem jste stanovila hypotézy (s. 39)? - odpověděla zcela
4. Jaký je Váš názor na internetový prodej zájezdů? Máte informaci o výši prodeje zájezdů touto formou v ČR? - odpověděla zcela
5. Jste vlastníkem některé slevové karty v oblasti CR? - odpověděla zcela
6.Jak byste mohla motivovat klienty cestovní kanceláře, aby se zapojili do daného marketingového průzkumu? - odpověděla částečně