Cílem bakalářské práce bude vypracování komunikačního plánu pro areál Na Koupališti v Sazovicích, který vlastní firma MRB Sazovice, spol. s r.o. Teoretická část se bude zabývat marketingovou komunikací a tvorbou komunikačního plánu. V praktické části bude zkoumán současný stav marketingové komunikace areálu a budou navrženy komunikační cíle. Poté bude vypracován komunikační plán pro tento areál. Na závěr bude stanovena ekonomická náročnost, časový plán a způsoby měření efektivity komunikačních prostředků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the communication plan for the site Na Koupališti in Sazovice owned by MRB Sazovice, spol. s r.o. The theoretical part deals with marketing communication and making the communication plan. The practical part looks into the present situation of marketing communication of the site and communication aims are projected here. Afterwards, a communication plan for this site is elaborated. In conclusion, the economical difficulty, schedule and ways of measuring the efficiency of the communication means.
Marketing mix, SWOT analysis, Communication plan, Market segmentation, communication mix, advertising
Rozsah průvodní práce
70 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce bude vypracování komunikačního plánu pro areál Na Koupališti v Sazovicích, který vlastní firma MRB Sazovice, spol. s r.o. Teoretická část se bude zabývat marketingovou komunikací a tvorbou komunikačního plánu. V praktické části bude zkoumán současný stav marketingové komunikace areálu a budou navrženy komunikační cíle. Poté bude vypracován komunikační plán pro tento areál. Na závěr bude stanovena ekonomická náročnost, časový plán a způsoby měření efektivity komunikačních prostředků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the communication plan for the site Na Koupališti in Sazovice owned by MRB Sazovice, spol. s r.o. The theoretical part deals with marketing communication and making the communication plan. The practical part looks into the present situation of marketing communication of the site and communication aims are projected here. Afterwards, a communication plan for this site is elaborated. In conclusion, the economical difficulty, schedule and ways of measuring the efficiency of the communication means.
Marketing mix, SWOT analysis, Communication plan, Market segmentation, communication mix, advertising
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci a komunikačnímu plánu.
II. Praktická část
Proveďte popis firmy.
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě.
Na základě analýzy navrhněte komunikační plán, stanovte ekonomickou náročnost a navrhněte časový plán a způsoby měření efektivnosti komunikačních prostředků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k marketingové komunikaci a komunikačnímu plánu.
II. Praktická část
Proveďte popis firmy.
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě.
Na základě analýzy navrhněte komunikační plán, stanovte ekonomickou náročnost a navrhněte časový plán a způsoby měření efektivnosti komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
[2] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8.
[3] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2010. Reklama: Jak dělat reklamu. 3., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3492-7.
[5] WESTWOOD, John, 1998. Jak sestavit marketingový plán. Přeložil: Jiří Vejdělek. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
[2] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8.
[3] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2010. Reklama: Jak dělat reklamu. 3., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-3492-7.
[5] WESTWOOD, John, 1998. Jak sestavit marketingový plán. Přeložil: Jiří Vejdělek. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 59 bodů
Ing. Odstrčilová:
1. Jaký efekt myslíte, že by měl pro firmu MRB Sazovice, spol. s r. o. sponzoring? - odpověděla částečně
2. Blíže rozveďte nevýhody sdělovacího prostředku - televize. - odpověděla zcela
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Který z komunikačních prostředků bude mít pro areál největší přínos? - odpověděla zcela
2. Kolik stojí denní menu přímo v restauraci Na Koupališti? - odpověděla zcela
3. Na s. 46 popisujete segment mužů ve věku 25 - 60 let. Na základě jakých podkladů uvádíte svá tvrzení? - odpověděla částečně
4. Které zařízení je podle Vás největším konkurentem areálu? - odpověděla zcela