Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu Sport365. Tato firma se zabývá prodejem sportovního zboží.
Teoretická část bakalářské práce obsahuje vysvětlení pojmu marketingová komunikace a komunikační plán, SWOT analýza. Dále popisuje části komunikačního mixu.
Praktická část uvádí bližší informace o společnosti. V této části jsou poznatky z teoretické část uvedeny do praxe a je zde navrhnut komunikační plán pro firmu Sport365.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to suggest a communication plan for Sport365 company. This company deals with sale of sports goods
The theoretical part of bachelor thesis includes an explanation of the concept of marketing communication and communication plan, SWOT analysis. It also describes the communication mix.
The practical part outlines more information about the company. In this part of my thesis the knowledge from the theoretical part is put into practice and a communication plan for the company Sport365 is designed.
Klíčová slova
Komunikační plán, marketingová komunikace, SWOT analýza, komunikační mix, sport, reklama, cílová skupina, zákazník, média
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, marketing communication, SWOT analysis, communication mix, sports, advertising, target group, customer, media
Rozsah průvodní práce
51 s. (63 558 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační plán pro firmu Sport365. Tato firma se zabývá prodejem sportovního zboží.
Teoretická část bakalářské práce obsahuje vysvětlení pojmu marketingová komunikace a komunikační plán, SWOT analýza. Dále popisuje části komunikačního mixu.
Praktická část uvádí bližší informace o společnosti. V této části jsou poznatky z teoretické část uvedeny do praxe a je zde navrhnut komunikační plán pro firmu Sport365.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to suggest a communication plan for Sport365 company. This company deals with sale of sports goods
The theoretical part of bachelor thesis includes an explanation of the concept of marketing communication and communication plan, SWOT analysis. It also describes the communication mix.
The practical part outlines more information about the company. In this part of my thesis the knowledge from the theoretical part is put into practice and a communication plan for the company Sport365 is designed.
Klíčová slova
Komunikační plán, marketingová komunikace, SWOT analýza, komunikační mix, sport, reklama, cílová skupina, zákazník, média
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, marketing communication, SWOT analysis, communication mix, sports, advertising, target group, customer, media
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, její aktivity a produkty.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivního komunikačního plánu.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu.
Popište očekávané výsledky a navrhněte způsob měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, její aktivity a produkty.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh efektivního komunikačního plánu.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně načasování a stanovení rozpočtu.
Popište očekávané výsledky a navrhněte způsob měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a Peter LANE, 1999. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-641-2.
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip, 1998. Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola. Vyd. 9. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-600-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2007. Reklama: Jak dělat reklamu. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2001-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela a kol., 2010. Marketing. Vyd. 2. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a Peter LANE, 1999. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-641-2.
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip, 1998. Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola. Vyd. 9. Praha: Grada Publishing. ISBN 80-7169-600-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2007. Reklama: Jak dělat reklamu. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2001-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela a kol., 2010. Marketing. Vyd. 2. Praha: C. H. Beck. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Ing. Just:
1. Který z Vámi navržených komunikačních nástrojů považujete pro firmu za nejpřínosnější? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 27 bodů
Ing. Vorlová:
1. Proč je u hlavních konkurentů uveden jako srovnávací parametr poštovné a z jakého důvodu jsou uvedeny jen firmy ze Zlínska? Odpověděla částečně.
2. Na str. 29 navrhujete reklamu na rádiu Impuls - uveďte prosím, proč jen pro oblast Zlínska, a zdůvodněte výběr právě tohoto rádia - tzn. souvislost s Vaší cílovou skupinou. Odpověděla částečně.
3. Navrhujete účast firmy na dvou veletrzích (kap. 4.6.4, str. 35), ale s velmi nízkým rozpočtem - tzn. pouze se základním typem stánku. Neobáváte se srovnání s konkurencí a tudíž nedostatečného či dokonce opačného komunikačního efektu? Proč do nákladů na veletrhy nezapočítáváte ostatní náklady - personální, na ubytování, vstupenky, pozvané hosty, cestovné atd.? Odpověděla částečně.
Mgr. Piska:
1. Kdy je hlavní vysílací čas ve Vámi zvoleném rádiu? Více specifikujte vzhledem efektivnímu působení reklamního spotu na cílové skupiny firmy. Odpověděla částečně.
2. Který internetový vyhledávač je jedničkou v ČR? Odpověděla částečně.
3. Odkud jste čerpala data pro sestavení rozpočtu na reklamní materiály? Odpověděla částečně.