Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s., dále je zde popsána analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a analýza SWOT. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix of Aircraft Industries, Inc. The work is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part analyzes the problem of marketing, marketing mix and its individual components on the basis of literature. In the practical part there is first introduced Aircraft Industries, Inc., next decribed an analysis of current state of marketing mix and SWOT analysis. Finally there are individual proposals and recommendations for improvement of marketing mix Aircraft Industries, Inc.
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s., dále je zde popsána analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a analýza SWOT. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix of Aircraft Industries, Inc. The work is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part analyzes the problem of marketing, marketing mix and its individual components on the basis of literature. In the practical part there is first introduced Aircraft Industries, Inc., next decribed an analysis of current state of marketing mix and SWOT analysis. Finally there are individual proposals and recommendations for improvement of marketing mix Aircraft Industries, Inc.
S využitím odborné literatury zpracujte problematiku týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti AIRCRAFT INDTUSTRIES, a.s.
Vyhodnoťte získaná data a poznatky z analýzy stávajícího marketingového mixu.
Na základě výsledků analýzy navrhněte možnosti zlepšení marketingového mixu společnosti AIRCRAFT INDUSTRIES, a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S využitím odborné literatury zpracujte problematiku týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti AIRCRAFT INDTUSTRIES, a.s.
Vyhodnoťte získaná data a poznatky z analýzy stávajícího marketingového mixu.
Na základě výsledků analýzy navrhněte možnosti zlepšení marketingového mixu společnosti AIRCRAFT INDUSTRIES, a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol., 2003. Marketing. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, Helena, 2003. Strategický marketing. Vyd. 2. Praha: Grada. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol., 2003. Marketing. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-7179-577-1.
HORÁKOVÁ, Helena, 2003. Strategický marketing. Vyd. 2. Praha: Grada. ISBN 80-247-0447-1.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Ing. Ředinová:
1. L-410 je letoun s dlouhou historií. V úvodu praktické části zmiňujete milníky vývoje společnosti. Jak byste zhodnotila význam a důležitost tohoto produktu v čase z pohledu Bostonské matice? Odpověděla zcela.
2. Ve své práci uvádíte teritoria, do nichž jsou prodeje letounu L-420 směrovány. Která teritoria byste dál udržovala a jakou formu propagace byste pro ně zvolila? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 43 bodů
Ing. Krenar:
1. Uveďte 2 konkrétní příklady analýz vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Odpověděla zcela.
2. Měla jste možnost své zlepšující návrhy předem konzultovat s vedením společnosti? Jaké byly jejich reakce? Odpověděla zcela.