Bakalářská práce bude zpracována na téma Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o. Konkrétně se bude jednat o novou řadu doplňků stravy na přírodní bázi. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z části teoretické, která bude vysvětlovat marketingové pojmy týkající se výrobku, jeho vývoje a procesu uvedení na trh, marketingové analýzy a výzkumu, a z části praktické, kde budou tyto poznatky aplikovány na konkrétní produktovou řadu. V této části bude charakterizována nová produktová řada, její vznik a vývoj a bude provedena analýza SWOT. Bude sestaven dotazník a jeho pomocí následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové produkty. Na základě provedené analýzy budou firmě navržena doporučení k vylepšení řady či rozšíření řady o další produkty.
Anotace v angličtině
The objective of this bachelor thesis will be Analysis of Development of the New Product Line in the Company VITAR, s.r.o. Specifically, it will be new line of food supplements on natural basis. The thesis consists of two parts. Theoretical part, where will be explained concept of product marketing, its development and process of release at the market, marketing analysis and research. In the practical part will be those knowledges apply on the specific product line. In this part will be describe the new product line, its origin and development and also there will be implementation of SWOT analysis. There will be also form questionnaire which help with implementation of analysis of customers interest in new products. Based on this analysis will be suggested to company recommendation to improve or extend line with other products.
Klíčová slova
vývoj nového produktu, uvedení na trh, průzkum trhu, dotazník, doplňky stravy
Klíčová slova v angličtině
new product development, release at the market, market research, questionnaire, food supplements
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce bude zpracována na téma Analýza vývoje nové produktové řady společnosti VITAR, s.r.o. Konkrétně se bude jednat o novou řadu doplňků stravy na přírodní bázi. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z části teoretické, která bude vysvětlovat marketingové pojmy týkající se výrobku, jeho vývoje a procesu uvedení na trh, marketingové analýzy a výzkumu, a z části praktické, kde budou tyto poznatky aplikovány na konkrétní produktovou řadu. V této části bude charakterizována nová produktová řada, její vznik a vývoj a bude provedena analýza SWOT. Bude sestaven dotazník a jeho pomocí následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové produkty. Na základě provedené analýzy budou firmě navržena doporučení k vylepšení řady či rozšíření řady o další produkty.
Anotace v angličtině
The objective of this bachelor thesis will be Analysis of Development of the New Product Line in the Company VITAR, s.r.o. Specifically, it will be new line of food supplements on natural basis. The thesis consists of two parts. Theoretical part, where will be explained concept of product marketing, its development and process of release at the market, marketing analysis and research. In the practical part will be those knowledges apply on the specific product line. In this part will be describe the new product line, its origin and development and also there will be implementation of SWOT analysis. There will be also form questionnaire which help with implementation of analysis of customers interest in new products. Based on this analysis will be suggested to company recommendation to improve or extend line with other products.
Klíčová slova
vývoj nového produktu, uvedení na trh, průzkum trhu, dotazník, doplňky stravy
Klíčová slova v angličtině
new product development, release at the market, market research, questionnaire, food supplements
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost VITAR, s.r.o.
Popište nově uváděnou produktovou řadu a její vývoj.
Proveďte analýzu nové produktové řady.
Vyhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte možná doporučení k rozšíření produktové řady.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost VITAR, s.r.o.
Popište nově uváděnou produktovou řadu a její vývoj.
Proveďte analýzu nové produktové řady.
Vyhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte možná doporučení k rozšíření produktové řady.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KOTLER, Philip, 2003. Marketing od A do Z. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-082-1.
[3] METYŠ, Karel; BALOG, Peter, 2006. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0830-2.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
[5] TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra, 2011. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing. ISBN 978-80-7431-042-3.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] KOTLER, Philip, 2003. Marketing od A do Z. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-7261-082-1.
[3] METYŠ, Karel; BALOG, Peter, 2006. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0830-2.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
[5] TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra, 2011. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Professional Publishing. ISBN 978-80-7431-042-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Mgr. Vaňková:
Domníváte se, že prezentace firem na sociálních sítích vede ke zvýšení prodeje jejich výrobků a služeb? - odpověděla zcela
Oponent BP: 50 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Odkud jste čerpala informace do SWOT analýzy (s. 50)? - odpověděla zcela
2. Které noviny nebo časopisy by byly vhodné pro reklamu těchto nových výrobků? - odpověděla zcela
3. Která firma je největším konkurentem firmy? - odpověděla zcela
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
Na jakou cílovou skupinu zákazníků se firma zaměřuje (dotaz v návaznosti na návrh prezentovat firmu na sociálních sítích)? - odpověděla zcela
doc. Ing. Kacr, CSc.:
Jak jste dotazník distribuovala? Zdůraznila jste, že je dotazník anonymní? - odpověděla zcela