Bakalářská práce projednává téma "Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu". Teoretická část bude objasňovat pojmy marketing, typy analýz (SWOT analýza a analýza marketingového prostředí), popis jednotlivých částí marketingového mixu a marketingový výzkum. Praktická část bude věnována představení podniku FLEXIKO CZ, s. r. o., kde bude provedena analýza marketingového okolí, ve které budou zmíněny konkurence a zákazníci a představen současný marketingový mix doplněný o SWOT analýzy jednotlivých produktů. V této části bude vyhodnocen i výzkum, který bude proveden formou dotazníkového šetření. V závěru bude navrhnuto zdokonalení marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis debates the theme "Analysis and suggestion of marketing mix improvement". The theoretical part will explain the concepts of marketing, types of analysis (SWOT analysis and analysis of marketing setting), description of individual parts of marketing mix and marketing research. The practical part will pay attention to the introduction of the company FLEXIKO CZ, ltd., where will be made the analysis of the marketing environment, in which will be mentioned the competition and customers and there will be introduced the contemporary marketing mix completed of SWOT analysis of every product. In this part there will be evaluated the marketing research, which will be made by the questionnaire survey. In the conclusion the marketing mix improvement will be suggested.
Bakalářská práce projednává téma "Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu". Teoretická část bude objasňovat pojmy marketing, typy analýz (SWOT analýza a analýza marketingového prostředí), popis jednotlivých částí marketingového mixu a marketingový výzkum. Praktická část bude věnována představení podniku FLEXIKO CZ, s. r. o., kde bude provedena analýza marketingového okolí, ve které budou zmíněny konkurence a zákazníci a představen současný marketingový mix doplněný o SWOT analýzy jednotlivých produktů. V této části bude vyhodnocen i výzkum, který bude proveden formou dotazníkového šetření. V závěru bude navrhnuto zdokonalení marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis debates the theme "Analysis and suggestion of marketing mix improvement". The theoretical part will explain the concepts of marketing, types of analysis (SWOT analysis and analysis of marketing setting), description of individual parts of marketing mix and marketing research. The practical part will pay attention to the introduction of the company FLEXIKO CZ, ltd., where will be made the analysis of the marketing environment, in which will be mentioned the competition and customers and there will be introduced the contemporary marketing mix completed of SWOT analysis of every product. In this part there will be evaluated the marketing research, which will be made by the questionnaire survey. In the conclusion the marketing mix improvement will be suggested.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se problematiky marketingový mix a jeho specifikace
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu ve společnosti FLEXIKO CZ, s. r. o.
Za pomocí SWOT analýzy vyhodnoťte získaná data ve společnosti FLEXIKO CZ, s. r. o.
Navrhněte doporučení na zdokonalení současného stavu marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se problematiky marketingový mix a jeho specifikace
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingového mixu ve společnosti FLEXIKO CZ, s. r. o.
Za pomocí SWOT analýzy vyhodnoťte získaná data ve společnosti FLEXIKO CZ, s. r. o.
Navrhněte doporučení na zdokonalení současného stavu marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, 2001. Marketing management. 10. rozš.vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOTLER, Philip, 2002. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. (2.dotisk). Praha: Management Press. ISBN 80-726-1010-4.
[3] KOTLER, Philip, 2003. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-726-1082-1.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2003. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0422-6.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, 2001. Marketing management. 10. rozš.vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0016-6.
[2] KOTLER, Philip, 2002. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. (2.dotisk). Praha: Management Press. ISBN 80-726-1010-4.
[3] KOTLER, Philip, 2003. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press. ISBN 80-726-1082-1.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2003. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0422-6.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Nejsou otázky.
Oponent BP: 45 bodů
doc. Ing. Světlík, Ph.D.:
1. Navrhněte konkrétní kroky z oblasti marketingové strategie, které by pomohly tomuto sortimentu české obuvi lepšímu uplatnění na domácím i zahraničním trhu. - odpověděla zcela
2. Jak uvádíte v textu, většina produkce je prodávána do zahraničí (Japonsko, Anglie aj.). Jsou nějakým způsobem brány v úvahu kulturní rozdíly zemí při snaze uplatnění na těchto trzích? - odpověděla zcela
doc. ing. Kacr, CSc: 1. Nachází se ve Zlíně ještě kožedělný průmysl? - odpověděla částečně
2. Vyrábí zmíněná firma obuv, kterou vyvážely už firmy Baťa a Svit, tzv. farmářky? - odpověděla zcela
ing. Matulaj: Jaká by byla ekonomická návratnost galanterních doplňků na obuvi? - neodpověděla
ing. Kubíčková, PhD: 1. Zjišťovala jste si finanční náklady na umístění letáků ve vozech MHD firmy DSZO, s.r.o.? - odpověděla částečně
2. Jaký je vozový park firmy DSZO? - neodpověděla