Tato bakalářská práce zaměřená na marketingovou komunikaci je vypracována pro společnost Thermacut, s. r. o., která se specializuje na výrobu a prodej spotřebních a náhradních dílů, příslušenství a hořákových sad pro plazmové řezání a MIG/MAG, TIG/WIG plazmové svařování. V teoretické části je na základě dostupné literatury obecně popsána problematika týkající se marketingové komunikace. V úvodu praktické části je stručně představena společnost Thermacut, s. r. o., a následně provedena analýza jejích komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků jsou navržena opatření k zefektivnění marketingové komunikace. V závěru je provedena nákladová analýza.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis focused on the marketing communication is elaborated for company Thermacut, Ltd., which is specialized in production and sale of consumer and replacement parts, accessories and burner sets for plasma cutting and MIG/MAG, TIG/WIG plasma welding. The theoretical part describes issues of marketing communication on the basis of available literature. The practical part consist of a brief characteristic of the company Thermacut, Ltd., and consequently there is performed analysis of its communication activities. On the basis of these analysis there are suggested proposals to streamline of marketing communication. In conslusion of the bachelor´s work there is made the cost analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, společnost Thermacut, s. r. o., reklama, podpora prodeje, komunikační mix, B2B obchod, public relations, direct marketing, SWOT analýza, nákladová analýza, efektivnost
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, the company Thermacut, Ltd., advertisement, sales promotion, communication mix, Bussiness-to-bussiness, public relations, direct marketing,
SWOT analysis, cost analysis, efficiency
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce zaměřená na marketingovou komunikaci je vypracována pro společnost Thermacut, s. r. o., která se specializuje na výrobu a prodej spotřebních a náhradních dílů, příslušenství a hořákových sad pro plazmové řezání a MIG/MAG, TIG/WIG plazmové svařování. V teoretické části je na základě dostupné literatury obecně popsána problematika týkající se marketingové komunikace. V úvodu praktické části je stručně představena společnost Thermacut, s. r. o., a následně provedena analýza jejích komunikačních aktivit. Na základě získaných poznatků jsou navržena opatření k zefektivnění marketingové komunikace. V závěru je provedena nákladová analýza.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis focused on the marketing communication is elaborated for company Thermacut, Ltd., which is specialized in production and sale of consumer and replacement parts, accessories and burner sets for plasma cutting and MIG/MAG, TIG/WIG plasma welding. The theoretical part describes issues of marketing communication on the basis of available literature. The practical part consist of a brief characteristic of the company Thermacut, Ltd., and consequently there is performed analysis of its communication activities. On the basis of these analysis there are suggested proposals to streamline of marketing communication. In conslusion of the bachelor´s work there is made the cost analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, společnost Thermacut, s. r. o., reklama, podpora prodeje, komunikační mix, B2B obchod, public relations, direct marketing, SWOT analýza, nákladová analýza, efektivnost
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, the company Thermacut, Ltd., advertisement, sales promotion, communication mix, Bussiness-to-bussiness, public relations, direct marketing,
SWOT analysis, cost analysis, efficiency
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě studia odborné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.
Na základě analýzy navrhněte opatření ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.
Proveďte nákladovou analýzu navržených opatření.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě studia odborné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.
Na základě analýzy navrhněte opatření ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Thermacut, s. r. o.
Proveďte nákladovou analýzu navržených opatření.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2003. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-811-2.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZÁK, Vratislav, 2004. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-7318-230-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, 2003. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-811-2.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZÁK, Vratislav, 2004. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-7318-230-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Nejsou otázky.
Oponent BP: 38 bodů
Ing. Krenar:
1. Měla jste možnost své zlepšující návrhy předem konzultovat s vedením společnosti? Jaké byly jejich reakce? Odpověděla zcela.
Ing. Vorlová:
1. Zdůvodněte, proč doporučujete umístit navigační videa na youtube.com a ne na firemní web? Odpověděla zcela.
2. Objasněte, proč řadíte založení profilu firmy na síti facebook.com do prostředků reklamy a ne do nástrojů PR? Odpověděla zcela.
doc. Kozák:
1. U SWOT analýzy patričně zdůvodněnte souvislosti a zařazení uváděných poznatků do stránky příležitosti z hlediska jednak jejich původu a jednak k možnosti jejich ovlivňování. Vysvětlete, jak jste dospěla k závěru, že se nýnější ekonomická situace zlepšuje? Odpověděla částečně.