Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury – marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu systému odměňování zaměst-nanců. Ve své práci popisuji strukturu a činnosti oddělení komunikační agentury a také systém zpracování zakázky pro klienta. Na základě pracovních hypotéz ověřuji důležitost briefu. Součástí práce je manuál, který obsahuje tři části – postup komunikační agentury při spolupráci s klientem, postup klienta při spolupráci s komunikační agenturou a malý slovník pojmů z oblasti marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
The thesis is coming out from the theoretical information in the marketing communication area which is related to the communication agency work – marketing and communication mix, advertising, integrated marketing communication and corporate identity. An essential part of any well working company, not only the communication agency, is the good background for the employees the main part of my thesis is aimed at human resource management and a transparent remunerating system. There is described the communication de-partments structure and activity. Also there is described the system of client order execution. Based on the hypotheses I do check up the brief importance. The strand of this work is a manual which contains three parts – the process of the cooperation with the client, the process of the communication of the client and the communication agency and a little marketing terms glossary.
Klíčová slova
marketingové komunikace, marketingový mix, komunikační mix, reklama, měřitelnost reklamy, integrované marketingové komunikace, řízení lidských zdrojů, komunikační agentura, struktura komunikační agentury, systém vedení, odměňování, spolupráce s klientem, brief, slovník pojmů
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing mix, communication mix, advertising, advertising measurability, human resource management, communication agency, communication agency structure, management system, remunerating, cooperation with the client, brief, glossary
Rozsah průvodní práce
77 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury – marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu systému odměňování zaměst-nanců. Ve své práci popisuji strukturu a činnosti oddělení komunikační agentury a také systém zpracování zakázky pro klienta. Na základě pracovních hypotéz ověřuji důležitost briefu. Součástí práce je manuál, který obsahuje tři části – postup komunikační agentury při spolupráci s klientem, postup klienta při spolupráci s komunikační agenturou a malý slovník pojmů z oblasti marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
The thesis is coming out from the theoretical information in the marketing communication area which is related to the communication agency work – marketing and communication mix, advertising, integrated marketing communication and corporate identity. An essential part of any well working company, not only the communication agency, is the good background for the employees the main part of my thesis is aimed at human resource management and a transparent remunerating system. There is described the communication de-partments structure and activity. Also there is described the system of client order execution. Based on the hypotheses I do check up the brief importance. The strand of this work is a manual which contains three parts – the process of the cooperation with the client, the process of the communication of the client and the communication agency and a little marketing terms glossary.
Klíčová slova
marketingové komunikace, marketingový mix, komunikační mix, reklama, měřitelnost reklamy, integrované marketingové komunikace, řízení lidských zdrojů, komunikační agentura, struktura komunikační agentury, systém vedení, odměňování, spolupráce s klientem, brief, slovník pojmů
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing mix, communication mix, advertising, advertising measurability, human resource management, communication agency, communication agency structure, management system, remunerating, cooperation with the client, brief, glossary
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací. Definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy z oblasti komunikace s klientem a vnitřní komunikace agentury.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Na základě závěrů zpracujte projekt jednotného komunikačního rámce agentura - klient a vnitřní fungování agentury.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu a marketingových komunikací. Definujte pojmy, s nimiž budete dále pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy z oblasti komunikace s klientem a vnitřní komunikace agentury.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Na základě závěrů zpracujte projekt jednotného komunikačního rámce agentura - klient a vnitřní fungování agentury.
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H.: Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80- 85943 - 99 - 9
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
BLACK, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
TELLIS, GERARD J.: Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169- 997-7
SMITH, M.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80 - 7226 - 252 - 1
LESLY, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
ZYMAN, S.: Konec reklamy, jak jsme ji doposud znali. 1. vyd. Praha: management Press, 2004, 253 s., ISBN 80-7261-107-0
KOTLER, P.: Marketing a management. 9. vyd. Praha, Grada Publishing 1998. Počet stran 712. ISBN 80-7169-600-5
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2
KOTLER, P. Marketing od A do Z. Vydání první. Praha, Management Press 2003. Počet stran 203. ISBN 80-7261-082-1
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H.: Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80- 85943 - 99 - 9
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
BLACK, S. Nejúčinnější propagace, public relations.Vydání první. Praha, Gradda Publishing, 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7169-106-2
TELLIS, GERARD J.: Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169- 997-7
SMITH, M.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80 - 7226 - 252 - 1
LESLY, P. Public relations.Vydání první. Praha, Victoria Publishing, 1995. Počet stran 240. ISBN 80-85865-15-7
ZYMAN, S.: Konec reklamy, jak jsme ji doposud znali. 1. vyd. Praha: management Press, 2004, 253 s., ISBN 80-7261-107-0
KOTLER, P.: Marketing a management. 9. vyd. Praha, Grada Publishing 1998. Počet stran 712. ISBN 80-7169-600-5