Bakalářská práce bude pojednávat o tématice projektu zavedení nového výrobku na lokální trh. Práce bude zpracovávat prototyp nové ochranné sítě proti okusu malých stromků, jež bude určena pro lokální trh. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z částí teoretické a praktické. První, teoretická část bude zahrnovat poznatky a informace z marketingové oblasti, druhá, část praktická bude převádět tyto poznatky do praxe, na konkrétní výrobek. Praktická část bude pojednávat o charakteristice nově vytvářeného výrobku a jeho budoucí nabídce na lokální trh v dané oblasti. Dalšími kroky této části bude provedení situační analýzy a analýzy SWOT u daného výrobku. Závěr této práce bude doporučovat, zdali bude vhodné investovat do zavedení tohoto výrobku na daný trh.
Anotace v angličtině
Beachelor thesis will discuss the theme of the project to introduce a new product on the local market. Work will handle the prototype of a new safety net against browning small trees, which will serve the local market. The work will consist of two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part will include knowledge into practice on a particular product. The practical part will discuss the characteristics of the newly created product and its future offer at a local market in the area. The next step will be made part of this situation analyses and SWOT analyses for the product. The conclusion of this study will recommend whether to invest in the appropriate introduction of this product on the market.
Klíčová slova
Nový produkt, situační analýza, SWOT analýza, cena, konkurence
Klíčová slova v angličtině
The new product, situation analyses, SWOT analyses, price, competition.
Rozsah průvodní práce
59s. (64 694)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce bude pojednávat o tématice projektu zavedení nového výrobku na lokální trh. Práce bude zpracovávat prototyp nové ochranné sítě proti okusu malých stromků, jež bude určena pro lokální trh. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z částí teoretické a praktické. První, teoretická část bude zahrnovat poznatky a informace z marketingové oblasti, druhá, část praktická bude převádět tyto poznatky do praxe, na konkrétní výrobek. Praktická část bude pojednávat o charakteristice nově vytvářeného výrobku a jeho budoucí nabídce na lokální trh v dané oblasti. Dalšími kroky této části bude provedení situační analýzy a analýzy SWOT u daného výrobku. Závěr této práce bude doporučovat, zdali bude vhodné investovat do zavedení tohoto výrobku na daný trh.
Anotace v angličtině
Beachelor thesis will discuss the theme of the project to introduce a new product on the local market. Work will handle the prototype of a new safety net against browning small trees, which will serve the local market. The work will consist of two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part will include knowledge into practice on a particular product. The practical part will discuss the characteristics of the newly created product and its future offer at a local market in the area. The next step will be made part of this situation analyses and SWOT analyses for the product. The conclusion of this study will recommend whether to invest in the appropriate introduction of this product on the market.
Klíčová slova
Nový produkt, situační analýza, SWOT analýza, cena, konkurence
Klíčová slova v angličtině
The new product, situation analyses, SWOT analyses, price, competition.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje týkající se problematiky zavedení nových výrobků na trh.
II. Praktická část
Charakterizujte výrobek, jeho využití a cíle, kterých má být jeho zavedením na trh dosaženo.
Proveďte situační analýzu a zhodnoťte výrobek pomocí SWOT analýzy.
Navrhněte možnosti realizace zavedení nového výrobku na trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje týkající se problematiky zavedení nových výrobků na trh.
II. Praktická část
Charakterizujte výrobek, jeho využití a cíle, kterých má být jeho zavedením na trh dosaženo.
Proveďte situační analýzu a zhodnoťte výrobek pomocí SWOT analýzy.
Navrhněte možnosti realizace zavedení nového výrobku na trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie, 2006. Category management. Praha : Profess Consulting. ISBN 80-7259-049-9.
[2] KOTLER, Philip, 1998. Marketing management. Praha : Grada Publishing. ISBN 80-7169-600-5.
[3] MAJARO, S 1996. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing. ISBN 80-7369297-2.
[4] MCCARTHY, J. a W. PERREAULT, 1995. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing. ISBN 80-85605-29-5.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie, 2006. Category management. Praha : Profess Consulting. ISBN 80-7259-049-9.
[2] KOTLER, Philip, 1998. Marketing management. Praha : Grada Publishing. ISBN 80-7169-600-5.
[3] MAJARO, S 1996. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing. ISBN 80-7369297-2.
[4] MCCARTHY, J. a W. PERREAULT, 1995. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing. ISBN 80-85605-29-5.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Ing. Seidlová:
1. Proč je časově náročná varianta vyřizování objednávek umístěním nové karty produktu ochranný koš na stránky společnosti? - odpověděl zcela
2. Slabé stránky: nedořešení spodní části výrobku. Jak ji vyřešit? - odpověděl částečně
Oponent BP: 26 bodů
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
1. Která firma podle Vašeho mínění je největším konkurentem pro nový výrobek? - odpověděl částečně
2. Odkud jste čerpal informace pro své závěry - nevyužití výrobního potenciálu (stroje a zaměstnanci)? - odpověděl částečně
3. Zkusil jste se zamyslet nad vozovým parkem z hlediska nákladů? Co je pro firmu výhodnější - vlastní vozový park nebo využití služeb přepravní společnosti? - odpověděl částečně
4. Vysvětlete tabulku 2 - Stanovení nákladů. Jaké jsou položky kalkulačního vzorce? - odpověděl částečně
5. Navrhněte tabulku pro srovnání konkurenčních výrobků - substitutů. - odpověděl zcela