Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků.
V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a. s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky včetně komunikace a srovnání výsledků této analýzy s aktivitami konkurenční firmy v této oblasti. Hlavním výstupem práce je návrh věrnostního programu, který vychází z výše uvedených analýz.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of loyalty programs and relationships with customers. On the basis of carried out marketing analysis it is focused on the issue of effective marketing communication in specific B2B background and customer satisfaction rating.
In the practical part there are analyzed current activities of Fatra company in segment of waterproofing foils in ambient relationships with customers including communication and matching results of this analysis with competing companies activities in this area. The major output of the bachelor thesis is a concept of loyalty scheme which follows the analyses mentioned above.
Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků.
V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a. s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky včetně komunikace a srovnání výsledků této analýzy s aktivitami konkurenční firmy v této oblasti. Hlavním výstupem práce je návrh věrnostního programu, který vychází z výše uvedených analýz.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of loyalty programs and relationships with customers. On the basis of carried out marketing analysis it is focused on the issue of effective marketing communication in specific B2B background and customer satisfaction rating.
In the practical part there are analyzed current activities of Fatra company in segment of waterproofing foils in ambient relationships with customers including communication and matching results of this analysis with competing companies activities in this area. The major output of the bachelor thesis is a concept of loyalty scheme which follows the analyses mentioned above.
Nastudujte teorii týkající se věrnosti zákazníků, věrnostních programů, marketingové komunikace, B2B trhů a analýz.
II. Praktická část
Zjistěte stávající situaci ve společnosti Fatra.
Zjistěte a popište marketingovou komunikaci společnosti Fatra a srovnejte ji s konkurenčním stylem marketingové komunikace, popište propagovaný produkt i s jeho marketingovou komunikací.
Nastudujte teorii týkající se věrnosti zákazníků, věrnostních programů, marketingové komunikace, B2B trhů a analýz.
II. Praktická část
Zjistěte stávající situaci ve společnosti Fatra.
Zjistěte a popište marketingovou komunikaci společnosti Fatra a srovnejte ji s konkurenčním stylem marketingové komunikace, popište propagovaný produkt i s jeho marketingovou komunikací.
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
HORRELL, Edward, 2007. Zákaznická věrnost: jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1905-1.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER, 2007. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
TELLIS, Gerard J., 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada. ISBN 80-716-9997-7.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DEN BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. ISBN 80-247-0254-1.
HORRELL, Edward, 2007. Zákaznická věrnost: jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1905-1.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER, 2007. Marketing management. Vyd. 12. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2005. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. ISBN 80-868-9848-2.
TELLIS, Gerard J., 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada. ISBN 80-716-9997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Mgr. Herold:
1. Jaké jsou základní rozdíly mezi motivováním zákazníků v B2C a B2B? Odpověděla zcela.
2. Jaký očekáváte přínost od vámi navrženého věrnostního programu? Odpověděla zcela.
3. S jakými nejběžnějšími problémy se setkává marketingové oddělení při tvorbě věrnosních programů? Odpověděla zcela.
Oponent BP: 34 bodů
Ing. Brišová:
1. Jak přispěly analýzy SLEPTE a Porterova analýza k vytvoření věrnostního programu, který navrhuje bodové hodnocení nejlepších zákazníků a následné odměňování? Odpověděla zcela.
doc. Kozák:
1. Na str. 48 u SWOT analýzy patřičně odůvodněte souvislosti a zařezení uváděných poznatků z hlediska zdroje jejich původu (vnitřní a vnější faktory). Odpověděla zcela.