Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na prozkoumání a analýzu marketingových komunikací firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Teoretická část je založena na analýze sekundárních zdrojů podle kterých je definován současný stav řešení dané problematiky. V praktické části práce jsem analyzovala dosavadní komunikační aktivity firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Tyto analýzy vytvořily nezbytný základ pro vlastní návrh a doporučení komunikace firmy vedoucí k její vyšší efektivitě.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor thesis is analysing and examination of marketing communication in Cominfo, a.s. in the B2B market. Theoretical part is based on analysis of secondary sources. According to this study there was defined current situation for solving particular issue. In analytic part I analysed up-to-now communication activities of company Cominfo, a.s. in the market B2B. These analysis created necessary base for my own recommendation and suggestion for communication of company for its higher efectivity.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, distribuce, podpora prodeje, hodnoty firmy, trh B2B, Cominfo, a.s., marketingové strategie, marketingové cíle
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertising, distribution, sales promotion, values of the company, market B2B, Cominfo, a.s., marketing strategies, marketing aids
Rozsah průvodní práce
71 s., s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na prozkoumání a analýzu marketingových komunikací firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Teoretická část je založena na analýze sekundárních zdrojů podle kterých je definován současný stav řešení dané problematiky. V praktické části práce jsem analyzovala dosavadní komunikační aktivity firmy Cominfo, a.s. na trhu B2B. Tyto analýzy vytvořily nezbytný základ pro vlastní návrh a doporučení komunikace firmy vedoucí k její vyšší efektivitě.
Anotace v angličtině
The content of this bachelor thesis is analysing and examination of marketing communication in Cominfo, a.s. in the B2B market. Theoretical part is based on analysis of secondary sources. According to this study there was defined current situation for solving particular issue. In analytic part I analysed up-to-now communication activities of company Cominfo, a.s. in the market B2B. These analysis created necessary base for my own recommendation and suggestion for communication of company for its higher efectivity.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, distribuce, podpora prodeje, hodnoty firmy, trh B2B, Cominfo, a.s., marketingové strategie, marketingové cíle
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertising, distribution, sales promotion, values of the company, market B2B, Cominfo, a.s., marketing strategies, marketing aids
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu ke zvolenému tématu a na jejím základě charakterizujte dosavadní stav řešení problematiky práce.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Cominfo, a.s. a analyzujte její marketingové komunikace.
Na základě dosavadního stavu řešení problematiky a výsledků analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu ke zvolenému tématu a na jejím základě charakterizujte dosavadní stav řešení problematiky práce.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Cominfo, a.s. a analyzujte její marketingové komunikace.
Na základě dosavadního stavu řešení problematiky a výsledků analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick; GUENES, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane, 2007. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2003. Marketing a reklama. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-7318-140-1.
FORET, Miroslav, 2005. Marketing základy a principy. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-888-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick; GUENES, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 80-247-0254-1.
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane, 2007. Marketing management. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav, 2003. Marketing a reklama. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 80-7318-140-1.
FORET, Miroslav, 2005. Marketing základy a principy. Brno: Computer Press. ISBN 80-7226-888-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Nejsou otázky.
Oponent BP: 55 bodů
Ing. Vorlová:
1. Na str. 52 uvádíte graf ročního rozpočtu na marketingové aktivity firmy (vhodnější by bylo: komunikační aktivity) - není zde ale uveden souhrn těchto nákladů. Kolik tedy činí současné roční náklady a jak se liší od Vašeho návrhu po zefektivnění? Odpověděla zcela.
2. Jak jsou návrhy (a především rozpočet) pro firmu přijatelné? Odpověděla zcela.
Ing. Laštůvka:
1. Jak si nyní firma stojí v době recese panující ve stavebnictví? Odpověděla zcela.
2. V jakém poměru má podnik rozdělen zahraniční a tuzemský obchod? Odpověděla zcela.